Maunu Anhava STT:lle myynnin ja asiakaspalvelun päälliköksi

Maunu Anhava, 34, on valittu liiketoimintapäälliköksi johtamaan STT Viestintäpalveluiden ja kuvatoimisto Lehtikuvan myyntiä ja asiakaspalvelua.

Maunu Anhava

Anhava on työskennellyt 7,5 vuoden ajan erilaisissa media-alan myyntitehtävissä. STT:lle hän siirtyy sisältötoimisto Era Contentista, jossa hän työskenteli myyntijohtajana. Tätä ennen hän oli Sanoma Media Finlandissa mediamyynnin eri tehtävissä.

­”Olo on kuin palaisi kotiin. Tiedän varmuudella, että STT:ssä on erittäin monipuolista osaamista, joka on aivan huipputasoa media-alalla. Yksi tärkeistä tehtävistä on, että tämä osaaminen ja palvelut saadaan entistäkin tehokkaammin asiakkaittemme käyttöön. Odotan intoa täynnä yhteistyötä tiimini kanssa”, Anhava kuvailee.

”Kaupallinen media ja markkinointiviestintä ovat rajussa murroksessa. Uskon että tämä muutos avaa myös uusia mahdollisuuksia STT:lle”.

STT on Anhavalle tuttu paikka, sillä hän on työskennellyt talossa aiemmin  seitsemän vuoden ajan toimittajana eri osastoilla. Näistä tehtävistä hän siirtyi asiakaspäälliköksi  STT Viestintäpalveluihin.

Anhava on koulutukseltaan kauppatieteiden maisteri Aalto-yliopistosta. Hän aloittaa uudessa tehtävässään huhtikuun alussa. Anhavasta tulee myös STT:n johtoryhmän jäsen.

Lisäksi johtoryhmään on uusina jäseninä nimitetty uutiskuvan ja urheilun päällikkö Panu Tuunala ja  STT:n media-asiakkuuksien liiketoimintapäällikkö Pihla Lehmusjoki.

Vastaava päätoimittaja, toimitusjohtaja
Mika Pettersson

Eduskuntavaalien tulosilta Pikkuparlamentissa1.4.2019 07:11:00 EESTTiedote

STT osallistuu eduskunnan Pikkuparlamentissa sunnuntaina 14. huhtikuuta median edustajille pidettävän eduskuntavaalien tulosillan järjestelyihin. Puolueiden puheenjohtajat ovat tilaisuudessa toimittajien tavattavina. Turvajärjestelyjen takia tilaisuuteen voivat osallistua vain ennakkoon akkreditoituneet toimittajat ja kuvaajat. HUOM! Pressikortti tai eduskunnan mediakortti eivät riitä. Akkreditointi on alkanut ja päättyy perjantaina 5.4.