McDonald’sin kotiinkuljetus laajenee Tuusulan ravintolaan

McDonald’sin kotiinkuljetus alkaa Tuusulassa, kun ravintola aloittaa kotiinkuljetusyhteistyön Foodoran kanssa.

McDonald’sin kotiinkuljetukset alkavat Tuusulassa perjantaina 2. heinäkuuta, kun McDonald’s-yrittäjä Tomi Hurmeen omistama McDonald’s-ravintola aloittaa kotiinkuljetusyhteistyön Foodoran kanssa.

”Meistä on hienoa, että voimme nyt tarjota McDelivery-kotiinkuljetusta Foodoran kautta. Kuljetuspalvelu tuo joustavuutta ruuan tilaamiseen ja arkeen. Asiakkaamme arvostavat varmasti sitä, että tuttuja ruokia voi tilata jatkossa myös kotiin”, Hurme sanoo.

”Olemme ilahtuneita siitä, että Foodoran palvelut kattavat nyt myös Tuusulan McDonald’s-ravintolamme. Kotiinkuljetusmahdollisuus lisää ruoan tilaamisen vaivattomuutta ja parantaa mahdollisuuksiamme palvella suurempaa asiakasjoukkoa”, sanoo Suomen McDonald’sin markkinointipäällikkö Mikko Poutanen.

Kotiinkuljetuksen tuotevalikoimasta asiakas voi tilata McDonald’sin tuttuja ruokia kotiinsa Foodoran maksuttomalla mobiilisovelluksella. Tilauksen jälkeen ruoka valmistetaan McDonald’sissa, ja Foodoran lähetti noutaa ja toimittaa ruoan kontaktivapaasti. McDelivery toimii arkipäivisin ja viikonloppuisin Foodoran kuljetusaikataulujen mukaisesti, ja kotiinkuljetuksen hinta määräytyy Foodoran hinnoittelun mukaan.

McDelivery tarjoaa ruoan kotiinkuljetuspalvelua asiakkaille 28 kaupungissa yhteensä 53 ravintolassa.Poikkeustilanteessakin McDonald’s-ravintolat palvelevat asiakkaita mahdollisimman turvallisesti.

Lisätiedot:

McDonald’sin viestintäjohtaja Heli Ryhänen, puh. +358 40 501 7179, heli.ryhanen (at) fi.mcd.com

McDonald’s-yrittäjä Tomi Hurme, puh. +358 40 700 2072, tomi.hurme (at) fi.mcd.com

McDonald’s on yksi maailman tunnetuimmista tuotemerkeistä. Tuttu kaarikuvio kohoaa yli 100 maassa, yhteensä noin 37 000 ravintolan tunnuksena. McDonald’s palvelee päivittäin noin 70 miljoonaa asiakasta. Maailmanlaajuisesti ketjun palveluksessa työskentelee 1,7 miljoonaa työntekijää. Suomen ensimmäinen McDonald’s avattiin yli 35 vuotta sitten vuonna 1984. Tällä hetkellä Suomessa on 66 McDonald's-ravintolaa. McDonald’s ravintoloiden yhteenlaskettu verollinen myynti oli 218,7 M€ vuonna 2020. Kasvua oli edelliseen vuoteen verrattuna yli 6 %. Ravintoloista 56 eli noin 85 % on yksityisten lisenssinhaltijoiden eli yrittäjien omistuksessa. Yrittäjiä on yhteensä 12.

Rauman uudistunut McDonald’s palkkaa uusia työntekijöitä – avoin rekrytointitilaisuus 15.7.202112.7.2021 08:00:00 EEST | Tiedote

Rauman McDonald’s-ravintolan alkuvuonna toteutettu kokonaisvaltainen remontti on siivittänyt toiminnan kasvuun, ja ravintola palkkaa useita uusia työntekijöitä. McDonald’s-yrittäjä Johanna Junkkari järjestää ravintolassaan avoimen rekrytointitilaisuuden torstaina 15.7.2021 kello 10–12. Kaikki paikalle tulleet hakijat haastatellaan tilaisuuden aikana.