Mediakutsu 10.10.2017: Kiinteistönvälittäjäbarometri sekä asuntosijoittaminen nyt ja tulevaisuudessa

Kiinteistömaailman puolivuosittainen Kiinteistönvälittäjäbarometri julkaistaan 10.10.2017. Mediatilaisuudessa käydään läpi asuntomarkkinoiden tilannetta sekä kiinteistönvälittäjien näkemyksiä seuraavan puolen vuoden jaksolle. Lisäksi tämän syksyn erikoisteema on 'Asuntosijoittaminen nyt ja tulevaisuudessa'.

Lämpimästi tervetuloa tilaisuuteen tiistaina 10.10.2017 klo 8.45
osoitteeseen Pohjoisesplanadi 37A, 6. kerros (Danske Bank)

OHJELMA

8.45 Aamupalatarjoilu

9.00 Kiinteistönvälittäjäbarometri ja asuntokaupan näkymät:
        Eletäänkö asuntomarkkinoilla nousukautta ja mihin se vaikuttaa eniten?
        Erkki Heikkinen, toimitusjohtaja, Kiinteistömaailma Oy

9.15 Kuka on nykypäivän asuntosijoittaja?
        Erkki Heikkinen, toimitusjohtaja, Kiinteistömaailma oy

9.30 Asunto sijoituskohteena -kyselytutkimus:
        Miten suomalainen tienaa asunnoilla nyt ja tulevaisuudessa - iskeekö Airbnb?
        Kenneth Kaarnimo, Henkilöasiakasliiketoiminnan johtaja, Danske Bank

Ilmoittautumiset viimeistään maanantaina 9.10.2017
sähköpostitse hanna.lantto@kiinteistomaailma.fi tai puhelimitse 044 714 0090.

Kiinteistömaailma on vuonna 1990 perustettu valtakunnallinen kiinteistönvälitysketju, jossa työskentelee lähes 700 asuntokaupan ammattilaista yli 50 eri paikkakunnalla reilussa 100 asuntomyymälässä. Brändin omistaa Danske Bank ja asuntomyymälät ovat itsenäisten franchising-yrittäjien omistamia osakeyhtiöitä. Useilla alueilla – esimerkiksi pääkaupunkiseudulla – Kiinteistömaailma on alansa kiistaton markkinajohtaja.

Kiinteistönvälittäjäbarometri: Asuntokaupassa nähtävissä merkittävää kasvua sekä uusia ilmiöitä asuntosijoittamisessa10.10.2017 09:10Kutsu

Juuri päättyneen vuoden kolmannen neljänneksen (heinä-syyskuu) hyvä asuntokaupan vire jatkuu tulevina kuukausina, kertoo Kiinteistömaailman tänään julkistettu Kiinteistönvälittäjäbarometri. Nousukausi tuo piristystä asuntomarkkinaan, mutta myös uusia ilmiöitä esimerkiksi asuntosijoittamiseen. Välittäjien mukaan kasvava trendi on 1-2 sijoitusasunnon omistaminen oman asunnon ohella.