MEDIAKUTSU: 17.5. klo 8.30 Helsingin seudun kauppakamarin Itä-Uudenmaan kauppakamariyksikön Elinkeinoaamuun

Elinkeinoaamussa julkistetaan tämän vuoden 2019 Itä-Uudenmaan yrityspalkinnon voittaja. Kilpailun teemana on ”Kiertotalous menestyvässä yrityksessä”. Tilaisuudessa ajankohtaisen alustuksen pitää Enston hallituksen puheenjohtaja Marjo Miettinen otsikolla ”Vastuullisuus yritystoiminnassa".

Aika: Perjantai 17.5.2019 klo 08:30-10.15
Paikka: Ravintola Sinne, Taidetehdas, Läntinen Aleksanterinkatu 1, Porvoo

Ohjelma:

8.30    Aamupala
9.00    Tilaisuuden avaus: kauppakamariyksikön puheenjohtaja, toimitusjohtaja Mauri Molander, Itä-Uudenmaan Osuuspankki
9.10    Vastuullisuus yritystoiminnassa, hallituksen puheenjohtaja Marjo Miettinen, Ensto Oy
9.45    Yrityspalkintokilpailun voittajan julistus, voittajan puheenvuoro
10.15  Tilaisuus päättyy

Tervetuloa!

Rauha Kiljunen-Ruotsalainen
Viestintäpäällikkö I Head of Communications & PR
rauha.kiljunen-ruotsalainen@chamber.fi

Chamber Talent Boost -projekti käynnistyi – yrityksille uudenlaista tukea kansainvälistymiseen27.6.2019 07:15:00 EESTTiedote

Työperäisen maahanmuuton ja kansainvälisten osaajien merkitys osana yritysten kohtaaman osaajapulan ratkaisua on entistä merkittävämpi. Helsingin seudun kauppakamarin kesäkuussa käynnistämä Chamber Talent Boost -projekti tukee yritysten valmiuksia tunnistaa ja löytää kansainvälistä osaamista sekä tehostaa kansainvälisten osaajien kiinnittymistä työmarkkinoille. Chamber Talent Boost -projekti on osa pääkaupunkiseutualueen Kansainväliset osaajat yritysten kasvun vauhdittajina -hanketta.

Kesäpukeutuminen työpaikalla – mikä on sopivaa ja mikä ei24.6.2019 11:01:04 EESTTiedote

Kesä on Suomessa aikaa, jolloin voimme vihdoinkin heittää raskaat talvitamineemme kaappiin ja tavata käsivartemme ja paljaat varpaamme. Vaateliikkeet tuovat silmiemme eteen mitä raikkaampia asusteita. Odotetun helteen tullessa haluamme pukeutua mahdollisimman kevyesti. Sointuvatko pukeutumisen keveys ja työpaikalla sopiva pukeutuminen yhteen? Tulisiko kesäpukeutumisesta ja pukeutumisesta yleensäkin ohjeistaa työpaikalla?