Suomen Kiertovoima KIVO

MEDIAKUTSU 7.6. – Lisää voimaa kiertotalouteen: JLY lähtee kiertoon, tule kuulemaan KIVOJA uutisia!

Jätelaitosyhdistys haluaa kehittää Suomea kiertotalouden kärkimaaksi yhdessä kuntien jätelaitosten kanssa. Vain valtakunnallisella yhteisvastuulla ja innovatiivisilla toimintatavoilla voimme ottaa jättiloikan kiertoon.

MEDIAKUTSU

Uusimme nyt toimintaamme ja laitamme tuulemaan. Järjestämme muutoksesta infotilaisuuden keskiviikkona 7.6. klo 16 ja avaamme samalla uudet ovemme osoitteessa Mannerheimintie 76, Helsinki, 5. krs.

Tervetuloa kuulemaan ensimmäisenä tarkentuvasta suunnastamme ja nauttimaan kuohuvaa kanssamme!

Ilmoittautumiset: 7.6. klo 12 mennessä: riikka.lipponen@jly.fi

Lisätiedot: toimitusjohtaja Riku Eksymä, puh. 040 838 6643, riku.eksyma@jly.fi

Suomen Kiertovoima KIVO
Mannerheimintie 76, 5. krs.

040 838 6643http://www.kivo.fi

Suomen Kiertovoima KIVO edustaa julkista jätehuoltoa ja kuntien 33 jätelaitosta, joiden 5,3 miljoonaa asiakasta ovat maamme suurin kiertovoima. Jäsenlaitoksemme toteuttavat asukkaiden jätehuollon kustannustehokkaasti ja vastuullisesti yhteistyössä yksityisten yritysten ja tuottajayhteisöjen kanssa. Edistämme Suomen kiertotaloutta turvallisesti ja terveellisesti.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Suomen Kiertovoima KIVO

Kaikki kuntalaiset ovat Suomen suurin kiertovoima – siksi Jätelaitosyhdistys on nyt KIVO7.6.2017 16:03Tiedote

Jätelaitosyhdistys ja sen jäseninä olevat kuntien jätelaitokset haluavat kehittää Suomea aktiivisesti kiertotalouden kärkimaaksi. Tavoitteen saavuttamiseksi yhdistys uudistaa parhaillaan toimintaperiaatteitaan ja vaihtaa samalla nimekseen Suomen Kiertovoima KIVO. KIVOn voima ovat 5,3 miljoonaa kuntalaista eli yhdistyksen edustamien 33 kunnallisen jätelaitoksen asiakkaat. Vain maanlaajuisella yhteisvastuulla ja valtakunnallisia toimintatapoja innovoimalla Suomi voi ottaa kierrätyksen jättiloikan.

Terveiset päättäjille kuntavaalien alla: Kansa tyrmää yksityistämisen jätehuollossa – suomalaisista 90 % tyytyväisiä kunnalliseen palveluun  3.4.2017 16:00Tiedote

Lähes kaikki suomalaiset ovat tyytyväisiä jätehuoltoon nykyisellään. Vain viidennes kansasta kannattaa kunnallisen jätehuollon yksityistämistä. Näistä viidenneksestäkin kaksi kolmasosaa muuttaa mieltään, jos yksityistäminen nostaisi kuntalaisten omia jätemaksuja, paljastaa Taloustutkimuksen valtakunnallinen kyselytutkimus.

Hallitus tekemässä uudet ”carunat”? Kuntalaiset ja pienyrittäjät unohtumassa uudesta jätelaista – Tiedote: Jätelaitosyhdistys JLY28.2.2017 14:00Tiedote

Jätelakiuudistus on lisäämässä kuntalaisten maksuja ja heikentämässä pienyrittäjien asemaa, jos se toteutuu nyt valmisteltavana olevassa muodossa. Uudistusta käsittelevä työryhmä kokoontuu tänään 28.2. viimeistä kertaa. Periaatteemme ”suomalaiset ansaitsevat parasta, jokaisessa kunnassa” ei ole toteutumassa, pelkää Jätelaitosyhdistys JLY.