MEDIAKUTSU: Elinkeinoelämän foorumi Liikenteen murroksessa 23.4.2018

Helsingin seudun kauppakamari ja Elinkeinoelämän keskusliitto EK kutsuvat sinut luotaamaan uusia tapoja ajatella liikkumista ja liikennettä 23.4.2018.

Tapahtuman teemana on kestävä liikkuminen ja liikenne sekä siihen liittyvä bisnes. Kuulemme mikä meitä ja yhteiskuntaa liikuttaa sekä yrityksistä tämän uudistumisen keskiössä. Mitä liikenteen murros tarkoittaa liikennejärjestelmän kannalta tai liikkumisessa? Muuttuvan liikenteen ja logistiikan tekijät keskustelevat, miten muutos konkretisoituu yritystasolla ja muutoin yhteiskunnassa tekemiseksi ja menestykseksi.

Tule kuulemaan miltä näyttää liikkumisen tulevaisuus ja millaisia ratkaisuja kestävän sekä älykkään liikenteen tarpeisiin on käytössämme jo nyt.

Tilaisuus järjestetään maanantaina 23.4. klo 13 -16 Kansallissalissa, osoitteessa Aleksanterinkatu 44 a.

Puhumassa mm. Asunto-, energia- ja ympäristöministeri Kimmo Tiilikainen sekä Toimitusjohtaja Jyri Häkämies, Elinkeinoelämän keskusliitto EK:sta.

Medialla on mahdollisuus haastatella muuttuvan liikenteen tekijät paneelin osallistujia tilaisuudessa. Paneelissa mukana:

• toimitusjohtaja Peter Ervasalo, DHL Express
  • projektijohtaja, Sonja Heikkilä, OP
  • paketti- ja logistiikkapalveluiden strategia- ja kehitysjohtaja Olli Nevanlinna, Posti
  • yrittäjä Pekka Möttö, Kyyti Group

Ilmoittautumiset ja median yhteydenotot:

Heini Vesterinen
asiantuntija, vaikuttamistyö