Mediakutsu: Ilmarisen tulosinfo 27.4.

Ilmarinen julkistaa osavuosituloksensa ajalta 1.1.-31.3.2018. Median edustajat ovat tervetulleita tulosinfoon, joka järjestetään perjantaina 27.4.2018 klo 11 Ilmarisen toimitalossa (Porkkalankatu 1, Ruoholahti, Helsinki).

Ilmarisen toimitalo Helsingin Ruoholahdessa

Tilaisuudessa vt. toimitusjohtaja Stefan Björkman ja sijoitusjohtaja Mikko Mursula kertovat, miltä vuodenvaihteessa yhdistyneen Ilmarisen sijoitussalkku näyttää sekä analysoivat ajankohtaisia sijoitusnäkyä. Lisäksi yhteiskuntasuhdejohtaja Jaakko Kiander esittelee Ilmarisen tuoreen talousennusteen ja työllisyyskehitystä kuvaavan suhdanneindeksin, joka julkaistaan kuukausittain.

Tilaisuuteen pyydetään ilmoittautumaan torstaihin 26.4. klo 12 mennessä Ilmarisen viestintään Liina Aulinille, p. 040 770 9400, liina.aulin@ilmarinen.fi.

Tervetuloa!

Ilmarisen toimitalo Helsingin Ruoholahdessa

Ilmarisen tehtävänä on varmistaa, että asiakkaamme saavat työstään ansaitsemansa eläkkeen. Edistämme parempaa työelämää ja näin autamme asiakkaitamme menestymään. Kaikkiaan vastaamme lähes 1,1 miljoonaan ihmisen eläketurvasta. Eläkevastuiden katteena on yli 46 miljardin euron sijoitusvarallisuus.