Mediakutsu: Ilmarisen tulosinfo 27.4.

Ilmarinen julkistaa osavuosituloksensa ajalta 1.1.-31.3.2018. Median edustajat ovat tervetulleita tulosinfoon, joka järjestetään perjantaina 27.4.2018 klo 11 Ilmarisen toimitalossa (Porkkalankatu 1, Ruoholahti, Helsinki).

Ilmarisen toimitalo Helsingin Ruoholahdessa

Tilaisuudessa vt. toimitusjohtaja Stefan Björkman ja sijoitusjohtaja Mikko Mursula kertovat, miltä vuodenvaihteessa yhdistyneen Ilmarisen sijoitussalkku näyttää sekä analysoivat ajankohtaisia sijoitusnäkyä. Lisäksi yhteiskuntasuhdejohtaja Jaakko Kiander esittelee Ilmarisen tuoreen talousennusteen ja työllisyyskehitystä kuvaavan suhdanneindeksin, joka julkaistaan kuukausittain.

Tilaisuuteen pyydetään ilmoittautumaan torstaihin 26.4. klo 12 mennessä Ilmarisen viestintään Liina Aulinille, p. 040 770 9400, liina.aulin@ilmarinen.fi.

Tervetuloa!

Ilmarisen toimitalo Helsingin Ruoholahdessa

Ilmarisen tehtävänä on varmistaa, että asiakkaamme saavat työstään ansaitsemansa eläkkeen. Edistämme parempaa työelämää ja näin autamme asiakkaitamme menestymään. Kaikkiaan vastaamme yli 1,1 miljoonaan ihmisen eläketurvasta. Eläkevastuiden katteena on 47 miljardin euron sijoitusvarallisuus.

Sopivaa työtä kaikille – osatyökykyisissä merkittävä hyödyntämätön potentiaali työmarkkinoille15.11.2018 11:00Tiedote

Osatyökykyisten heikosta työllistymisestä aiheutuvan toteutumattoman työpanoksen arvioidaan olevan 1,3 miljardia euroa vuodessa, selviää Ilmarisen laskelmasta. Ilmarisen yhteistyökumppaneineen kokoama Sopivaa työtä kaikille -kokonaisuus tarjoaa tietoa erityisesti työnantajille. Tavoitteena on lisätä tietoa ja edistää osatyökykyisten henkilöiden työllistymistä.

Postitaloa tyhjennettiin hajun vuoksi - vaaratilanne on ohi9.11.2018 11:59Tiedote

Helsingin Postitalossa levisi perjantaina aamupäivällä remontista aiheutunutta voimakasta hajua, mikä vuoksi pelastuslaitos evakuoi ihmisiä talosta. Kiinteistössä on tehty neljännen kerroksen terassin vedeneristystyötä, jossa on urakoitsijalta saadun tiedon mukaan käytetty Siplast Primer -nimistä eristysainetta. Eristysaineen hajua levisi ilmanvaihdon kautta osaan kiinteistön tiloista. Pelastuslaitos ja poliisi olivat paikan päällä selvittämässä tilannetta. Pelastuslaitoksen mukaan noin 20 henkilöä sai oireita ja heidän tilansa on tutkittu. Tiloihin palaaminen on Pelastuslaitoksen mukaan nyt turvallista. Hajuhaittaa poistetaan tuuletuksella. Toistaiseksi ei ole tiedossa, miksi haju oli päässyt leviämään ilmanvaihtoon. Asian selvittämistä jatketaan. Helsingin ydinkeskustassa sijaitseva Postitalo on Ilmarisen omistama kiinteistö. Lisätietoja: Tomi Aimonen, kiinteistöjohtaja, Ilmarinen, 050 366 7501 Vesa Berg, palomestari, Helsingin pelastuslaitos p. 0500 601 326