Mediakutsu: Ilmarisen tulosinfo ja markkinanäkymät 10.8. klo 11

Ilmarinen julkistaa puolivuotistuloksensa ajalta 1.1.-30.6.2021. Median edustajat ovat tervetulleita tulosinfoon, joka järjestetään tiistaina 10.8. klo 11. Tilaisuuteen voi osallistua joko paikan päällä Ilmarisen toimitalossa (Porkkalankatu 1, Ruoholahti, Helsinki) tai etäyhteydellä.
Ilmarisen toimitalo Helsingin Ruoholahdessa

Tilaisuudessa toimitusjohtaja Jouko Pölönen sekä sijoituksista vastaava varatoimitusjohtaja Mikko Mursula kertovat Ilmarisen tuloksesta ja ajankohtaisista asioista sekä analysoivat loppuvuoden markkinanäkymiä.

Tilaisuuteen pyydetään ilmoittautumaan viimeistään maanantaina 9.8. Ilmarisen viestintään  viestintäpäällikkö Annuka Lalulle joko sähköpostitse annukka.lalu@ilmarinen.fi tai puhelimella 050 563 4211

Kerrothan ilmoittautumisen yhteydessä osallistutko tilaisuuteen paikan päällä vai etäyhteydellä. Lähetämme osallistumislinkin ilmoittautuneille.

Huomaathan, että osana koronaviruksen leviämisen ehkäisyä voimme joutua rajoittamaan paikan päälle mahtuvien osallistujien määrää.

Tervetuloa!

Ilmarisen toimitalo Helsingin Ruoholahdessa

Ilmarisen tehtävänä on varmistaa, että asiakkaamme saavat työstään ansaitsemansa eläkkeen. Edistämme parempaa työelämää ja näin autamme asiakkaitamme menestymään. Kaikkiaan vastaamme noin 1,1 miljoonan ihmisen eläketurvasta. Eläkevastuiden katteena on yli 57 miljardin euron sijoitusvarallisuus.

Tutkimus: Pitkä työura ei edellytä täydellistä terveyttä – eläkesuunnitelmista puhutaan työpaikoilla liian vähän12.3.2024 09:08:10 EET | Tiedote

Pitkä työura ei edellytä täydellistä terveyttä, selviää työeläkeyhtiö Ilmarisen tutkimuksesta. Tutkimuksessa tunnistettiin keinoja, joilla voidaan edistää työssä jatkamista mahdollisimman pitkään. Tutkimuksen mukaan eläkesuunnitelmista puhutaan työpaikoilla aivan liian vähän. Vain joka neljäs yli 60-vuotias on keskustellut eläkeaikeistaan esihenkilönsä kanssa.