Mediakutsu: Ilmarisen tulosinfo ja markkinanäkymät 29.4. klo 11

Ilmarinen julkistaa osavuosituloksensa ajalta 1.1.-31.3.2019. Median edustajat ovat tervetulleita tulosinfoon, joka järjestetään maanantaina 29.4.2019 klo 11 Ilmarisen toimitalossa (Porkkalankatu 1, Ruoholahti, Helsinki).

Ilmarisen toimitalo Helsingin Ruoholahdessa

Tilaisuudessa toimitusjohtaja Jouko Pölönen esittelee Ilmarisen alkuvuoden tuloksen ja päivitetyn strategian. Sijoituksista vastaava varatoimitusjohtaja Mikko Mursula kertoo tarkemmin sijoitustuloksesta sekä analysoi loppuvuoden sijoitus- ja markkinanäkymiä.

Tilaisuuteen pyydetään ilmoittautumaan perjantaihin 26.4. mennessä Ilmarisen viestintään Liina Aulinille, p. 040 770 9400, liina.aulin(a)ilmarinen.fi.

Tervetuloa!

Ilmarisen toimitalo Helsingin Ruoholahdessa

Ilmarisen tehtävänä on varmistaa, että asiakkaamme saavat työstään ansaitsemansa eläkkeen. Edistämme parempaa työelämää ja näin autamme asiakkaitamme menestymään. Kaikkiaan vastaamme 1,2 miljoonan ihmisen eläketurvasta. Eläkevastuiden katteena on lähes 48 miljardin euron sijoitusvarallisuus.