Mediakutsu: Ilmarisen tulosinfo ja talousnäkymät 26.10.

Ilmarinen julkistaa osavuosituloksensa ajalta 1.1.-30.9.2018. Median edustajat ovat tervetulleita tulosinfoon, joka järjestetään perjantaina 26.10.2018 klo 11 Ilmarisen toimitalossa (Porkkalankatu 1, Ruoholahti, Helsinki).

Ilmarisen toimitalo Helsingin Ruoholahdessa

Tilaisuudessa ovat paikalla toimitusjohtaja Jouko Pölönen, sijoituksista vastaava varatoimitusjohtaja Mikko Mursula sekä yhteiskuntasuhdejohtaja Jaakko Kiander. He kertovat Ilmarisen tuloksesta ja ajankohtaisista asioista sekä analysoivat loppuvuoden sijoitus- ja markkinanäkymiä. Lisäksi tilaisuudessa esitellään Ilmarisen tuore talousennuste.

Tilaisuuteen pyydetään ilmoittautumaan torstaihin 25.10. klo 12 mennessä Ilmarisen viestintään Liina Aulinille, p. 040 770 9400, liina.aulin(a)ilmarinen.fi.

Tervetuloa!

Ilmarisen toimitalo Helsingin Ruoholahdessa

Ilmarisen tehtävänä on varmistaa, että asiakkaamme saavat työstään ansaitsemansa eläkkeen. Edistämme parempaa työelämää ja näin autamme asiakkaitamme menestymään. Kaikkiaan vastaamme yli 1,1 miljoonaan ihmisen eläketurvasta. Eläkevastuiden katteena on 47 miljardin euron sijoitusvarallisuus.