MEDIAKUTSU: Kasvu Open Karnevaali kokoaa Suomen kasvuekosysteemin Jyväskylään 23.-24.10.2019

Mitä kuuluu suomalaisille kasvuyrityksille? Mikä on suurin kasvun haaste? Mikä kasvuyritys voittaa Sijoittajan suosikki -miljoonrahoituksen? Mitkä kaksi yritystä ovat Suomen potentiaalisimmat kasvuyritykset?

Heittäydy mukaan kasvuyritysten maailmaan ja kuule tarinoita suomalaisesta kasvuyrittäjyydestä. Kaksipäiväisen tapahtuman teemoja ovat rahoitus ja kansainvälistyminen.

Karnevaalissa puhumassa joukko kotimaisia asiantuntijoita, muun muassa:

• Kirjailija, journalisti ja viestintäkonsultti Svenolof Karlsson
  • Åsa Hagberg-Andersson, Suomen Yrityskehitys
  • Yrityskaupan asiantuntija ja kirjailija Antti Liimatainen
  • Toimitusjohtaja Kaapo Annala, Neuro Event Labs Oy
  • Anssi Kiviranta, LEAP
  • Toimitusjohtaja Tytti Sirola, Bluet Oy Ltd
  • Asiakasvastuullinen johtaja Minna Åkerholm, Nordea Start-up & Growth
  • Sijoituspäällikkö Heikki Juntti, CapMan
  • Toimitusjohtaja Veli-Matti Nurkkala, CSE Entertainment

Katso koko ohjelma: https://www.kasvuopen.fi/karnevaali/ohjelma

MEDIAN EDUSTAJA!

Etsitkö haastateltavaa tai kaipaatko lisätietoa suomalaisista kasvuyrittäjistä? Ole yhteydessä.

Kasvu Openin viestintä palvelee sinua arkisin 8-16 numerossa 040 715 6924.
Sähköpostilla tavoitat meidät osoitteesta: viestintä@kasvuopen.fi.

Akkreditoidu Karnevaaliin: https://www.kasvuopen.fi/karnevaali/medialle

Kasvu Open on Suomen suurin, kaikille pk-yrityksille avoin ja maksuton kasvun sparrausohjelma. Mukaan sparraukseen voi hakea yrityksen liikevaihdosta, toimialasta, sijainnista tai iästä riippumatta.

Olemme kasvaneet pienestä pilottihankkeesta koko Suomen kattavaksi ja koko kasvuyrityskentän läpäiseväksi toimijaksi. Tavoitteemme on sytyttää kasvukipinä sellaisissakin yrityksissä, joissa sitä ei vielä ole.

Svenolof Karlsson Kasvu Open Karnevaalin pääpuhujaksi26.9.2019 10:00:26 EESTTiedote

Kirjailija, journalisti ja viestintäkonsultti Svenolof Karlsson on matematiikasta kiinnostunut humanisti, joka on työskennellyt toimittajana Ruotsissa ja Suomessa sekä muun muassa Pohjoismaiden neuvoston julkaisupäällikkönä ja Journalistgruppenin asiakasryhmäpäällikkönä. Tällä hetkellä Karlsson työskentelee oman yrityksensä puitteissa sekä Suomessa että Ruotsissa, ja avustaa asiakkaita strategisessa neuvonnassa ja viestinnässä. Kysymykseen, mitä opittavaa meillä on ruotsalaisilta, Karlssonilla on napakka vastaus. - Älä pidä ruotsalaisia kummallisena kansana. Heidän etunaan on, etteivät he kysele titteleitä ja että heidän on vaikea sanoa ei. Tartu tilaisuuteen, ole oma itsesi ja rakenna henkilökohtaista suhdetta. On ihan ok olla suomalaisen erilainen. Karlsson on kirjoittanut tai toimittanut noin 50 kirjaa, joiden aiheina ovat muun muassa elinkeinoelämän historia, televiestintä, johtajuus sekä seikkailut vuorilla ja merillä. Karlssonille on myönnetty Suomen Leijonan ritarikunnan ritarim