Mediakutsu: Kauppakamarin Itä-Uudenmaan yrityspalkintokilpailun julkistamistilaisuus 12.5.

Itä-Uudenmaan kauppakamariyksikön yrityspalkinnon voittaja julkistetaan mediatilaisuudessa keskiviikkona 12.5.2021 klo 9 Porvoossa. Kilpailun teemana on ollut tänä vuonna ”Some – avain menestykseen”.

Helsingin seudun kauppakamarin Itä-Uudenmaan kauppakamariyksikkö jakaa vuosittain Itä-Uudenmaan yrityspalkinnon. Tänä vuonna palkinnon julkistamistilaisuus 12. toukokuuta on tarkoitettu vain median edustajille. Perinteistä Itä-Uudenmaan Elinkeinoaamua ei järjestetä koronatilanteen vuoksi.

Aika: Keskiviikko 12.5.2021 klo 9–10
Paikka: Taidetehdas, os. Läntinen Aleksanterinkatu 1, Porvoo

Ohjelma
Tilaisuuden avaus: kauppakamariyksikön puheenjohtaja, toimitusjohtaja Mauri Molander, Itä-Uudenmaan Osuuspankki
Yrityspalkintokilpailun voittajan julkistus, voittajan puheenvuoro

Ilmoittautumiset
Koronatilanteen vuoksi osallistujien määrä on rajoitettu. Pyydämme median edustajia ilmoittautumaan julkistamistilaisuuteen tiistaihin 11.5.2021 klo 12 mennessä Gustaf Forsbergille, gustaf.forsberg@lponet.fi, p. 044 505 8250.

Helsingin seudun kauppakamari vahvistaa yritysten menestystä osallistumalla aktiivisesti Helsingin seudun kehittämiseen. Kauppakamariin kuuluu 21 kunnan alueelta yli 7 000 palveluja, kauppaa ja teollisuutta edustavaa yritystä.

Kauppakamarikysely: Yritysten näköpiirissä ei ole uutta normaalia lähiaikoina, mutta toiveikkuus viriää3.5.2021 00:01:00 EEST | Tiedote

Uudenmaan yritysten liikevaihto- ja rekrytointiodotukset ovat useilla toimialoilla pitkästä aikaa vahvassa kasvussa. Helsingin seudun tilannetta vetävät alas erityisesti palvelu- sekä matkailu- ja ravitsemisalan yritysten yli vuoden jatkunut ahdinko. Näissä kriisiyrityksissä toipuminen uuteen normaaliin vie vielä pitkään, vaikka rokotukset etenisivät ja rajoitukset lievenisivät asteittain. Helsingin seudun yrityksistä edelleen 27 prosenttia arvioi, että niiden konkurssiriski on noussut merkittävästi – luku on huomattavasti suurempi kuin muualla maassa.