Mediakutsu: Keskuskauppakamarin naisjohtajaselvityksen julkistustilaisuus 20.11.

Mikä vie naiset huipulle – kiintiöt vai itsesääntely?

Tervetuloa Keskuskauppakamarin vuotuisen naisjohtajaselvityksen julkistustilaisuuteen tiistaina 20.11.2018!

Tilaisuudessa Keskuskauppakamarin varatoimitusjohtaja Leena Linnainmaa ja lakimies Antti Turunen kertovat, mikä on naisjohtajuuden tila suomalaisissa pörssiyhtiöissä. Tilaisuudessa vastataan muun muassa kysymyksiin siitä, onko naisten määrä pörssiyhtiöiden hallituksissa ja johtoryhmissä muuttunut, ja päätyvätkö naisjohtajat yhä tukitoimintoihin vai kasvaako osuus myös liiketoimintajohdossa.

Naisjohtajuuden tilannetta kartoittava selvitys on toteutettu nyt kahdeksatta kertaa. Selvityksen tulokset julkistetaan tilaisuudessa.Olemme koonneet viimeisimmät tiedot kaikkien suomalaisten pörssiyhtiöiden hallituksista, toimitusjohtajista ja johtoryhmistä.

Aika: Ti 20.11.2018 klo 9.15–10

Paikka: Keskuskauppakamari, Aleksanterinkatu 17, WTC-talo, 7. krs, Helsinki

Ilmoittautumiset:viestinta@chamber.fi / viestintäpäällikkö Jenny Thuneberg: 050-5911499

Lisätietoja:naisjohtajat.fi

Kauppakamarilta selviytymisvinkkejä suomalaisyrityksille Brexitin jälkeen19.1.2019 07:00Tiedote

Keskuskauppakamari on koonnut yrityksille seitsemän kohdan Brexit-selviytymisvinkit Britannian mahdollisen EU-eron johdosta. Yrityksille pelkistetään, mitä Britannian ero 29.3.2019 ilman mitään erosopimuksia eli kova Brexit käytännössä tarkoittaisi ja miten se vaikuttaisi yrityksiin sekä brittikauppaan. Samalla annetaan tietoa keskeisistä, ajan tasalla olevista Brexit-neuvontapalveluista ja tietolähteistä.