Mediakutsu: Keskuskauppakamarin pääministeritentti 11.12.

Hyvä median edustaja,

Suomen tulevaisuus ratkaistaan ensi kevään eduskuntavaaleissa. Keskuskauppakamari kutsuu neljän suurimman puolueen puheenjohtajat pääministeritenttiin tiistaina 11.12.2018. Mukana ovat Sdp:n puheenjohtaja Antti Rinne, Kokoomuksen puheenjohtaja Petteri Orpo, Keskustan puheenjohtaja Juha Sipilä ja Vihreiden puheenjohtaja Pekka Haavisto.

Olet lämpimästi tervetullut mukaan seuraamaan keskustelua ravintola Apollo Live Clubiin (os. Mannerheimintie 16, 00100 Helsinki). Tilaisuus alkaa klo 14.30 glögitarjoilulla ja verkostoitumisella. Tentti alkaa klo 15.00. Tentin juontaa Marja Sannikka.

Pyydämme ilmoittautumisia ti 11.12. klo 10.00 mennessä os. https://www.lyyti.in/Keskuskauppakamarin_vaalitentti_2018_4949

Median yhteyshenkilö: Keskuskauppakamarin viestintäpäällikkö Jenny Thuneberg p. 050 591 1499, jenny.thuneberg@chamber.fi

Kauppakamarilta selviytymisvinkkejä suomalaisyrityksille Brexitin jälkeen19.1.2019 07:00Tiedote

Keskuskauppakamari on koonnut yrityksille seitsemän kohdan Brexit-selviytymisvinkit Britannian mahdollisen EU-eron johdosta. Yrityksille pelkistetään, mitä Britannian ero 29.3.2019 ilman mitään erosopimuksia eli kova Brexit käytännössä tarkoittaisi ja miten se vaikuttaisi yrityksiin sekä brittikauppaan. Samalla annetaan tietoa keskeisistä, ajan tasalla olevista Brexit-neuvontapalveluista ja tietolähteistä.