MEDIAKUTSU: Lean sosiaali- ja terveydenhuollossa -taskukirjan julkistamistilaisuus

Tervetuloa Lean sosiaali- ja terveydenhuollossa -taskukirjan julkistamistilaisuuteen

perjantaina 23.3. klo 08.20 – 08.50

Biomedicum Helsinki 1, luentosali 1

Haartmaninkatu 8, Helsinki

Lean sosiaali- ja terveydenhuollossa -taskukirjassa esitellään lean-lähestymistapa ja erilaisia menetelmiä, joita terveydenhuollon ja sosiaalitoimen ammattilaiset voivat soveltaa toiminnan kehittämiseksi.

Kirja on tarkoitettu kaikille sosiaali- ja terveydenhuollon ammattilaisille avaamaan lean-kehittämisen perusteita, joita on mahdollista syventää kirjallisuuteen tutustumalla ja erilaisissa koulutustilaisuuksissa.

Teoksen ovat kirjoittaneet HUS Lean-kehittämisen yksiköstä Jyrki Perttunen, Esko Korhonen, Ritva Jokela ja Henna Korte, ja sen on kustantanut Helsingin ja Uudenmaan sairaanhoitopiiri. Kirjasta on otettu 20 000 kappaleen painos.

Taskukirjan julkistaminen on osa tilaisuutta, jossa esitellään ensimmäisen HUS:n tuottaman johdon lean-koulutuksen lopputöitä.

Kahvitarjoilu klo 8.00.

Ylilääkäri, dosentti Ritva Jokela
HUS, Yhtymähallinto, Lean-kehittäminen
Hyks, Leikkaussalit, teho- ja kivunhoito