Mediakutsu / muistutus: Ilmarisen tulosinfo ja markkinanäkymät 30.4. klo 11.00

Ilmarinen julkistaa osavuosikatsauksensa ajalta 1.1.–31.3.2021. Median edustajat ovat tervetulleita tulosinfoon, joka järjestetään perjantaina 30.4.2021 klo 11.00. Tilaisuuteen voi osallistua joko paikan päällä Ilmarisen toimitalossa (Porkkalankatu 1, Ruoholahti, Helsinki) tai etäyhteydellä.

Ilmarisen toimitalo Helsingin Ruoholahdessa

Tilaisuudessa toimitusjohtaja Jouko Pölönen sekä sijoituksista vastaava varatoimitusjohtaja Mikko Mursula kertovat Ilmarisen tuloksesta ja ajankohtaisista asioista sekä analysoivat loppuvuoden markkinanäkymiä.

Tilaisuuteen pyydetään ilmoittautumaan viimeistään keskiviikkona 28.4. Ilmarisen viestintään yritysvastuu- ja viestintäpäällikkö Heidi Lehmuskummulle:
heidi.lehmuskumpu@ilmarinen.fi, p. 050 - 577 9870.

Kerrothan ilmoittautumisen yhteydessä osallistutko tilaisuuteen paikan päällä vai etäyhteydellä. Lähetämme osallistumislinkin ilmoittautuneille.

Huomaathan, että osana koronaviruksen leviämisen ehkäisyä voimme joutua rajoittamaan paikan päälle mahtuvien osallistujien määrää.

Tervetuloa!

Ilmarisen toimitalo Helsingin Ruoholahdessa

Ilmarisen tehtävänä on varmistaa, että asiakkaamme saavat työstään ansaitsemansa eläkkeen. Edistämme parempaa työelämää ja näin autamme asiakkaitamme menestymään. Kaikkiaan vastaamme noin 1,1 miljoonan ihmisen eläketurvasta. Eläkevastuiden katteena on yli 50 miljardin euron sijoitusvarallisuus.

Ilmarinen’s Interim Report 1 January to 31 March 2021: Return on investments was 4.8 per cent, solvency and net customer acquisition strengthened30.4.2021 11:07:03 EEST | Press release

The return on Ilmarinen’s investment portfolio was +4.8% (-7.5%) or EUR 2.5 billion thanks to the positive performance of the equity markets. The market value of investments grew to EUR 55.4 (53.3) billion. The long-term average return on investments was 6.0 per cent. This corresponds to an annual real return of 4.5 per cent.

Ilmarinen became a seed investor in a new Low Carbon Fund with 170 million euros22.4.2021 11:14:12 EEST | Press release

lmarinen has become a seed investor in AXA IM’s new mutual fund, the AXA WF US High Yield Low Carbon Bonds Fund, with 170 million euros. The fund is one of the first of its kind globally. The fund’s investment approach is fully ESG integrated and particularly focused on the carbon and water intensity scores of issuers. The investment is part of Ilmarinen’s overall responsible investment strategy.

Ilmarinen lähti pioneerisijoittajaksi uuteen vähähiiliseen yrityslainarahastoon 170 miljoonalla eurolla22.4.2021 11:05:44 EEST | Tiedote

Ilmarinen on lähtenyt pioneerisijoittajana mukaan mukaan AXA IM uuteen vähähiiliseen AXA WF US High Yield -yrityslainarahastoon 170 miljoonalla eurolla. Rahasto on lajissaan ensimmäisiä maailmassa ja sen sijoitusstrategiaan on integroitu vastuullisuus sekä erityisesti vähähiilisyys ja tehokas vedenkäyttö. Sijoitus on osa Ilmarisen laaja-alaista vastuullisen sijoittamisen strategiaa.