Mediakutsu: NoHo Partnersin tiedotustilaisuus ke 12.2.2020 klo 9.30

Tiedotustilaisuus järjestetään NoHo Partnersin Helsingin toimistossa osoitteessa Aleksanterinkatu 46 A.

NoHo Partners Oyj järjestää keskiviikkona 12.2.2020 tiedotustilaisuuden median edustajille klo 9.30 alkaen. Tilaisuudessa julkistetaan yrityskauppa, jolla nähdään olevan merkittäviä vaikutuksia Suomen ravintolamarkkinaan.

Aika: Keskiviikko 12.2.2020 klo 9.30
Paikka: NoHo Partnersin toimisto, osoite Aleksanterinkatu 46 A 2. krs, 00100 Helsinki

Paikalla tilaisuudessa ovat toimitusjohtaja Aku Vikström sekä varatoimitusjohtaja Jarno Suominen. Tilaisuuden jälkeen (noin klo 10.30) tarjolla on lounas sekä mahdollisuus haastatella yhtiön edustajia.

Tilaisuuteen pyydetään ilmoittautumaan maanantaihin 10.2.2020 klo 14.00 mennessä NoHo Partnersin viestintään Sanna Oinoselle, sanna.oinonen@noho.fi.

Tilaisuus järjestetään suomen kielellä.

Lämpimästi tervetuloa!

NoHo Partners Oyj on vuonna 1996 perustettu suomalainen ravintola-alan palveluihin erikoistunut konserni. Vuonna 2013 ensimmäisenä suomalaisena ravintolatoimijana NASDAQ Helsinkiin listautunut pörssiyhtiö on kasvanut voimakkaasti koko historiansa ajan. Konsernin yhtiöihin kuuluu noin 250 ravintolaa Suomessa, Tanskassa ja Norjassa. Yhtiön tunnettuja ravintolakonsepteja ovat mm. Elite, Savoy, Teatteri, Yes Yes Yes, Stefan’s Steakhouse, Palace, Löyly, Hanko Sushi ja Cock’s & Cows. NoHo Partners Oyj:n vuoden 2018 liikevaihto oli 323,2 miljoonaa euroa ja liikevoitto 7,2 miljoonaa euroa. Konserni työllistää sesongista riippuen noin 2 100 henkilöä kokoaikaiseksi muutettuna.

NoHo Partners -yrityssivut: www.noho.fi
NoHo Partners -kuluttajasivustot: www.ravintola.fi ja www.royalravintolat.fi

NoHo Partners ottaa koronapassin käyttöön kaikissa leviämisalueiden ravintoloissaan sunnuntaista 28.11.2021 alkaen25.11.2021 14:35:27 EET | Tiedote

Suomen suurin ravintolayhtiö NoHo Partners ottaa koronapassin käyttöön ravintoloissaan koronapandemian leviämisalueilla sunnuntaista 28.11.2021 alkaen. Koronapassi toimii vaihtoehtona kiristyneille ravintolarajoituksille, jotka astuvat voimaan lauantain ja sunnuntain välisenä yönä klo 00 alkaen. Yhtiöllä on noin 250 ravintolaa Suomessa, Tanskassa ja Norjassa.