MEDIAKUTSU: Tourism Workshop "Magnetic Latvia" 21.3.2019

The popularity of Latvia as a diverse tourist destination is growing each year, with an increasing number of Finnish travelers seeking to learn more about the country. Join the tourism workshop “Magnetic Latvia” in Tampere to hear more about the latest leisure and business travel offers and future plans of Latvia’s national airline airBaltic.

Date and time: March 21st, 2019 at 15:30-19:00

Venue: Werstas, Galleria Bertel, Väinö Linnan aukio 8, Tampere

You will hear more about the latest leisure and business travel offers in Riga, the capital of Latvia, as well as the Kurzeme – west coast of Latvia. In addition, we will be sharing the latest development and future plans of Latvia’s national airline airBaltic.

You are welcome to join us!

Please rsvp by registering by 8th of March at https://www.lyyti.in/magneticlatviatre.

Alise Barvika
Head of the Representative Office in Finland
Investment and Development Agency of Latvia
E-mail: alise.barvika@liaa.gov.lv

Embassy of Latvia in Finland
Postal address: Armfeltintie 10, 00150, Helsinki, Finland
Visiting address: Pohjoiseplanadi 39, 00101 Helsinki

MEDIAKUTSU: Pienten ja keskisuurten teollisuusyritysten digitalisaatio – osaamista ja kumppaneita etsimässä10.4.2019 09:05:00 EESTTiedote

Tampere Industry Startup Forum -tapahtuma kokoaa pienet ja isot teollisuusyritykset digitalisaatio-teeman ja uusien yhteistyömahdollisuuksien äärelle. Kongressikeskus Pajassa 16. huhtikuuta järjestettävässä tilaisuudessa julkistetaan myös Tampereen seudun uusi teollinen yhteistyökiihdyttämö ja sen operaattori, sekä palkitaan teollisuudelle palveluita tai tuotteita tarjoavien toimijoiden pitchauskilpailun parhaat.