MEDIAKUTSU Vapautta vai (v)ankeutta? - Työntekijän asema tulevaisuuden työelämässä -seminaari 17.11.

Tulevaisuuden työelämää käsittelevässä seminaarissa alustavat työministeri Jari Lindström, johtava asiantuntija Elina Kiiski-Kataja Sitrasta ja professori Juha Siltala Helsingin yliopistosta.

Akavan Erityisalojen työmarkkinaseminaari liiton aktiiveille ja sidosryhmille järjestetään perjantaina 17.11.2017 (Scandic Marina Congress Center, Katajanokanlaituri 6, Helsinki), Median edustajat ovat tervetulleita seminaariin.

Vapautta vai (v)ankeutta? - Työntekijän asema muuttuvassa työelämässÄ

13.00  Avaus, toiminnanjohtaja Salla Luomanmäki, Akavan Erityisalat

13.15 Työministeri Jari Lindström: Tulevaisuuden työelämästä

14.00 Johtava asiantuntija Elina Kiiski-Kataja, Sitra: Megatrendit ja tulevaisuus

14.45 Kahvitauko

15.20 Professori Juha Siltala, Helsingin yliopisto: Työn, työsuhteiden ja tuottavuuden muuttuvista suhteista

16.30 Cocktails

Ilmoittautuminen osoitteeseen anna.joutsenniemi@akavanerityisalat.fi viimeistään tiistaina 14.11. (Työ- ja elinkeinoministeriö on pyytänyt tiedon osallistujista ennakkoon.Tiedot toimitetaan ministeriöön keskiviikkona.)

Lämpimästi tervetuloa!

Anna Joutsenniemi, viestintäpäällikkö, Akavan Erityisalat, puh. 040 525 8582, anna.joutsenniemi@akavanerityisalat.fi

Akavan Erityisalat on kulttuurin ja hallinnon sekä viestinnän ja hyvinvoinnin aloilla asiantuntija- ja esimiestehtävissä toimivien ammattiliitto, johon kuuluu 23  jäsenyhdistystä.