Mediatiedote: Yli miljoona kappaletta myynyt self-help-romaani vie lukijansa Balille

Matka yli onnen esteiden (Gummerus) on viisas romaani henkisen kasvun etsijöille. Kirja vie lukijan matkalle lumoavalle Balin saarelle ja syvälle itseymmärryksen polulle. Bestseller-kirjailija Laurent Gounellea on kutsuttu myös uudeksi Coelhoksi.

Laurent Gounelle (s. 1966) on kansainvälisesti menestynyt bestseller-kirjailija. Hän on henkisen kehityksen asiantuntija, joka opiskeli humanistisia tieteitä NLP Universityssä Santa Cruzissa, Kaliforniassa. Gounelle yhdistää rakkautensa psykologiaan ja self-help-menetelmiin kirjoittamalla tarinoita, jotka auttavat lukijaa itsensä etsimisen polulla.

Laurent Gounelle, Matka yli onnen esteiden
alkuteos L'homme qui voulait être heureux
suomentanut Lotta Toivanen

Lisätietoja sekä arvostelukappale- ja kuvapyynnöt:
tiedottaja Eeva Herrainsilta, 040 5146 360, eeva.herrainsilta@gummerus.fi

Matka yli onnen esteiden
Laurent Gounelle, kuva Zoé Gardeur

Mediatiedote: Dekkaristi Vera Vala inspiroitui Seychelleillä viettämästään vuodesta13.6.2018 09:00Tiedote

20 vuotta Italiassa asunut Vera Vala muutti perheineen vuodeksi Seychelleille. Uusi asuinympäristö paratiisisaarilla näkyy Valan kuudennessa dekkarissa Suden hetki (Gummerus), joka kuvaa myös palmurantojen varjoisia puolia. Aurinkoinen veroparatiisi houkuttelee lomailijoiden lisäksi rikollisia ja tropiikissa vaanii myös näkymätön uhka, saarelta toiselle leviävä tautiepidemia.

Mediatiedote: Action, scifi ja mindfulness kohtaavat ensimmäistä kertaa kotimaisessa trillerissä11.6.2018 14:07Tiedote

Jarmo Jonkan esikoisromaani Verhottu voima (Gummerus) on ajatuksennopea jännitystarina. Se pohtii ajankohtaisia ekologiaan, inhimilliseen vastuuseen ja itsetuntemukseen liittyviä kysymyksiä. Kun tapahtumat alkavat vyöryä nopeassa tahdissa mantereelta toiselle ja maailmanpoliittinen tilanne kärjistyy suurvaltojen energiateknologiseksi sodankäynniksi, on Suomi yhtäkkiä yksi solmukohdista.

Mediatiedote: Mia Jokinivan Metsäjooga tekee joogasta sauvakävelyä suomalaisempaa6.6.2018 13:38Tiedote

Metsäjooga-kirjassa (Gummerus) kulttuuriantropologi ja joogaopettaja Mia Jokiniva tuo suomalaiset myytit lähelle arkea. Tämän kirjan opeilla metsässä ulkoilukaan ei ole enää "vain kävelyä polulla", vaan rikkaimmillaan jopa keskustelua Kalevalan arkkityyppien ja suomalaisen muinaisuskon kanssa. Metsäjooga-kirjassa on luonnossa tehtävien asento-, liike-, hengitys- ja meditaatioharjoitusten lisäksi tietoa metsän terveysvaikutuksista ja suomalaisesta metsään liittyvästä mytologiasta. Kirjan johtoajatuksena on, että jooga kuuluu kaikille.