VALA Group Oy

Mediayhtiö MTV valitsi VALA Group Oy:n strategiseksi laadunvarmistuskumppanikseen

Tunnettu suomalainen mediayhtiö MTV on valinnut VALA Group Oy:n digitaalisten palveluiden strategiseksi laadunvarmistuskumppanikseen. Yhteistyö on alkanut elokuussa 2017 ja kyseessä on toistaiseksi voimassa oleva palvelusopimus.

Valintaa edelsi kilpailutus, jossa VALA Group valikoitui seitsemän yrityksen joukosta sopivimmaksi kumppaniksi. Erityisesti MTV:tä miellytti VALA:n arvopohjat, aikaisemmat asiakaskokemukset sekä aito kiinnostus MTV:n digitaalisten palveluiden kehitykseen.

”QA-palveluiden merkitys digitaalisille tuotteillemme on erittäin kriittinen, minkä vuoksi kumppanin on pystyttävä parempaan kuin pelkästään normaaliin palvelutoimitussuhteeseen. Me halusimme kumppanin, joka kykenee soveltamaan osaamistaan MTV:n hyväksi ja lunastamaan paikkansa palvelukehitystiimiemme jäsenenä”, kertoo Jyri Kyllönen, MTV:n digitaalisten palveluiden johtaja.

Sopimus kattaa laajasti laadunvarmistuspalveluiden koko skaalan: testauksen hallinnan, manuaalisen testauksen, testiautomaation sekä jatkuvan testiprosessien kehityksen. Lisäksi VALA vastaa digitaalisen palveluiden laadunvarmistuksessa käytettävän testauslaboratorion toimittamisesta ja ylläpidosta. Sopimus on yksi VALA Groupin historian merkittävimmistä ja tulee vaikuttamaan positiivisesti yrityksen liikevaihdon kasvuun sekä tulokseen tulevina vuosina.

”Olemme äärimmäisen kiitollisia MTV:n osoittamasta luottamuksesta meitä kohtaan. Oli ilo huomata, miten jo kilpailutusvaiheessa olimme selvästi samalla aallonpituudella yritysten arvopohjasta lähtien. Tämä luo hyvän perustan tulevalle yhteistyöllemme. On erittäin mielenkiintoista päästä kehittämään MTV:n digitaalisten palveluiden laatua ja asiakaskokemusta pitkäjänteisellä fokuksella hyödyntäen automaatiota, pilvipalveluita sekä uusimpia teknologioita”, VALA Groupin laadunvarmistuspalveluista vastaava Teemu Pesonen kommentoi.

Teemu Pesonen, VALA Group Oy +35840 0513 514

Toni Roschier, VALA Group Oy +35850 5485 151

VALA Group Oy
Erottajankatu 11 B 9

info@valagroup.com, 020 749 7600http://www.valagroup.fi

VALA Group Oy toteuttaa ylivertaisia ohjelmistojen laadunvarmistus- sekä kehityspalveluita hyödyntämällä automaatiota, yhteistyötä ja älykkäitä tekniikkavalintoja. VALAn suurimpia vahvuuksia ovat testiautomaatio, laadunvarmistusprosessien konsultaatio sekä laatulähtöinen ohjelmistokehitys.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi