Mehmet Hetemajsta Oma Säästöpankin (OmaSp) brändilähettiläs

SJK:n kapteeni, keskikenttäpelaaja ja seuraikoni Mehmet Hetemaj aloittaa OmaSp:n brändilähettiläänä. Hän oli mukana voittamassa SJK:n kanssa Suomen mestaruutta heti ensimmäisellä kaudellaan ja pelaa SJK:ssa seitsemättä kauttaan.

"Brändilähettiläiden käyttö tehokkaana markkinointikeinona on yleistynyt viime vuosina, mutta OmaSp:lle Hetemaj on ensimmäinen brändilähettiläs. Hän tuo OmaSp:n brändille lisää näkyvyyttä positiivisessa valossa. Yhteistyö on luonnollinen jatkumo muutoinkin jo vuosia jatkuneeseen tiiviiseen kumppanuuteemme SJK:n ja OmaSp Stadionin kanssa. Hetemaj on henkilönä hyvin arvostettu ja pidetty pelaaja. Olemme erittäin iloisia alkavasta yhteistyöstämme", kertoo OmaSp:n viestintäjohtaja Minna Sillanpää.

”OmaSp merkitsee minulle todella paljon. Olen päivittäin saanut pelata Suomen hienoimmalla jalkapallostadionilla, OmaSp Stadionilla. Myös pankin työntekijät ovat olleet läsnä päivittäisessä arjessani Seinäjoen aikanani. On suuri kunnia kuulua tähän mahtavaan OmaSp:n perheeseen”, kertoo Mehmet Hetemaj innoissaan yhteistyöstä.

"Tämä on hieno uusi päänavaus, joka syventää pitkäaikaista ja menestyksekästä yhteistyötämme OmaSp:n kanssa jo entuudestaan. On ollut mielenkiintoista seurata pankin positiivista draivia. On sanomattakin selvää, että OmaSp on meille merkittävä kumppani. Hetemaj persoonana sopii loistavasti OmaSp:n brändiin. Hän on tavoitteellinen, kunnianhimoinen ja positiivinen. Jalkapallo lajina on kovassa nosteessa ja edustaa tiivistä yhteisöä", kertoo SJK:n toimitusjohtaja Sami-Petteri Kivimäki.

Mehmet Hetemajsta

• syntynyt 8. joulukuuta 1987 Kosovossa (ent. Jugoslavia)
  • muutti vuonna 1992 neljävuotiaana Suomeen
  • lempinimi Mehu