Merit Consulting ja Descom yhteistyöhön

Descomin osaaminen ja asiantuntemus IBM:n teknologioista mahdollistavat asiakkaille entistä laajemman ratkaisutarjonnan kattaen muun muassa Power-palvelimet eri käyttöjärjestelmillä, keskitetyt tallennusratkaisut, virtualisoidut x86-palvelinratkaisut, tallennusverkot sekä konesalipalvelut. Descom tekee järjestelmäratkaisujen analysointia, suunnittelua, toteutuksia ja huolehtii järjestelmien käytettävyydestä palvelusopimusten mukaisesti. Asiakas saa luotettavan, suorituskykyisen ja joustavan järjestelmäratkaisun erilaisiin tietojenkäsittelytarpeisiin. Descom on IBM:n suurin palvelin- ja tallennusratkaisujen jälleenmyyjä, ja sen henkilöstö on laajasti sertifioitu ko. teknologioihin.

Merit Consulting Oy myy ja toimittaa Infor M3 - ja Jeeves-toiminnanohjausjärjestelmiä valmistavalle teollisuudelle. Palvelutarjoomaan kuuluvat projektitoimitusten lisäksi kattavat jatkuvat palvelut asiakkaan ratkaisujen ylläpitoon sekä kehittämiseksi edelleen.

Yhteyshenkilönä Merit-yhteistyössä toimii Descomilla tammikuussa aloittanut myyntipäällikkö Janne Hyvärinen.

Lisätietoja:

Virpi Hyytiä
Myyntijohtaja, Descom Oy

Sampo Karjalainen
Myyntijohtaja, Merit Consulting Oy

Descom on uuden ajan markkinointi- ja teknologiayritys, joka auttaa asiakkaitaan onnistumaan muutoksessa. Rakennamme asiakkaidemme kanssa kasvua, kilpailukykyä ja muutoskyvykkyyttä. Olemme riittävän pieniä kuulemaan ja riittävän isoja kantamaan. Liikevaihtomme oli 41 miljoonaa euroa vuonna 2013 ja henkilöstöä on yli 200 työntekijää Suomessa, Ruotsissa ja Puolassa. Vuonna 1997 perustettu Descom Oy on osa Descom Groupia, jonka pääomistaja on suomalainen pääomasijoitusyhtiö Sentica Partners. descom.fi