Pelastakaa Lapset ry

Merja Ylä-Anttila Pelastakaa Lapset ry:n hallitukseen

TIEDOTE 17.1.2011. Uutena jäsenenä Pelastakaa Lapset liittohallituksessa aloittaa MTV3:n uutis- ja ajankohtaisohjelmien vastaava päätoimittaja Merja Ylä-Anttila.

"Koen Pelastakaa Lapset ry:n hallitustyöskentelyn erittäin mielenkiintoiseksi ja tärkeäksi. Lapsuudesta kaikki alkaa. Hyvinvointiyhteiskuntamme arvoa mitataan silläkin, miten se kohtelee heitä jotka syystä tai toisesta ovat joutuneet elämänsä alkutaipaleella vaikeisiin olosuhteisiin tai muutoin tarvitsevat apuamme. On hätkähdyttävää, että yli 70 000 lasta on lastensuojelun sosiaalityön asiakkaana ja avohuollollisten tukitoimien piirissä. Medialla on oma tärkeä roolinsa työssä lasten asioiden esiintuomisessa," sanoo Merja Ylä-Anttila .

FM, lehdistöneuvos Erkki Heikkinen jatkaa Pelastakaa Lapset ry:n liittohallituksen puheenjohtajana .

Merja Ylä-Anttilan ja Erkki Heikkisen lisäksi Pelastakaa Lasten hallituksessa vuonna 2011 toimivat seuraavat jäsenet:

Kari Haukkamaa , lastenpsykiatri
Marja Helamaa , lastentarhanopettaja, paikallisyhdistysten edustaja
Tarja Heino , erikoistutkija, Terveyden ja hyvinvoinnin laitos
Tarja Kantola , konsultti
Päivi Mattila , ihmisoikeustyön johtaja, Amnesty International Suomen osasto
Anja Mehtälä , opettaja, paikallisyhdistysten edustaja
Ulla Tikkanen , sosiaali- ja terveysjohtaja, Kauniainen
Virpi Vaattovaara , Pelastakaa Lapset ry:n henkilöstön edustaja

Lisätietoja:
Kaisa Hirvensalo, tiedotuspäällikkö, Pelastakaa Lapset ry
puhelin 040 535 8221, sähköposti kaisa.hirvensalo@pelastakaalapset.fi

www.pelastakaalapset.fi

Pelastakaa Lapset ry
Koskelantie 38

010 843 5000http://www.pelastakaalapset.fi

Pelastakaa Lapset ry on poliittisesti ja uskonnollisesti sitoutumaton, vuonna 1922 perustettu kansalaisjärjestö, joka edistää lapsen oikeuksien toteutumista Suomessa ja maailmalla.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Pelastakaa Lapset ry