MessukeskusMessukeskus

Mesoaja Gaalan 2019 ehdokashaku käynnissä

Jaa

Mesoaja Gaala palkitsee vuosittain messumedian ja tapahtumamarkkinoinnin parhaimmiston. Seuraava gaala järjestetään 5.3.2019 Messukeskuksessa Helsingissä. Palkintoja on jaossa seitsemän: Vuoden Messutiimi, Vuoden Markkinoija, Vuoden Messuosasto, Vuoden Ohjelma, Vuoden Tapahtuma, Vuoden Messuteko ja Vuoden Sykähdyttäjä.

Valtakunnallinen Mesoaja Gaala palkitsee jo toisen kerran tapahtumiin osallistuvien yritysten onnistujat, uudistajat ja taitavimmat toteutukset. Avoin, valtakunnallinen haku palkintokategorioihin on käynnissä 5.3.2018 alkaen Mesoaja Gaalan nettisivuilla www.mesoaja.fi.

Voittajat valitsee arvovaltainen raati, joka koostuu markkinoinnin, viestinnän ja tapahtuma-alan ammattilaisista. Raati julkistetaan syksyllä 2018.

Tapahtumien vahvuustekijät esiin asiakkaiden tulosten kautta

Mesoaja Gaala nostaa esiin tapahtumien vahvuustekijät ja messumedian vaikuttavuuden.

– Messumedia ja tapahtuma-ala ovat moderneja markkinoinninviestinnän muotoja. Palkittavat ovat sellaisia asiakasyritysten edustajia, jotka ovat tehneet rohkeita päätöksiä messuosallistumiseensa liittyen, ottaneet käyttöön uusia ratkaisuja ja vieneet tekemisellään messumediaa eteenpäin tuoden alalle merkittävää nostetta, sanoo Messukeskusta tuomaristossa edustava toimitusjohtaja Anni Vepsäläinen.

– Tapahtumien vahvuustekijät on helpointa nähdä, kun kerromme ne asiakkaidemme tulosten kautta. Tapahtumamarkkinointi on digitaalisuuden rinnalla ainoa globaalisti kasvussa oleva ala. Valtakunnallisella gaalalla nostamme esiin messumedian ja tapahtuma-alan vaikuttavuuden ja kansainvälisestikin positiivisen kehityksen, sanoo markkinointi- ja viestintäjohtaja Maria Mroue Messukeskuksesta.

Koko suomalainen tapahtuma-ala mukana

Mesoaja Gaala järjestettiin ensimmäisen kerran tammikuussa 2018 ja silloin ehdolla yli 120 onnistujaa ja toteutusta. Messu- ja tapahtumaosaajina palkittiin mm. Anno, Suomi100Forum, Immersal Oy ja SLUSH. Gaala kokosi Messukeskukseen yli 600 tapahtuma-alan ammattilaista ja sai erittäin myönteisen vastaanoton. Raadin työskentelyyn osallistuivat mm. Aalto-yliopiston professori Pekka Mattila, Kauppalehti Option esimies Jenny Jännäri, Messu- ja tapahtumajärjestäjät ry:n puheenjohtaja, toimitusjohtaja Hannu Vähätalo ja Messukeskuksen toimitusjohtaja Anni Vepsäläinen.

Mesoaja Gaalan järjestää Messukeskus Helsinki yhdessä valikoitujen kumppaneiden kanssa. Tapahtuman toteutusta tukee Suomen Messusäätiö.

Mesoaja Gaala palkitsee vuosittain messumedian ja tapahtumamarkkinoinnin parhaimmiston. Messukeskuksessa Helsingissä järjestettävä valtakunnallinen gaala tuo esille tapahtumiin osallistuvien yritysten onnistujat, uudistajat ja taitavimmat toteutukset. Seuraava Mesoaja Gaala järjestetään 5.3.2019 ja Mesoaja-palkintoja jaetaan seitsemän: Vuoden Messutiimi, Vuoden Markkinoija, Vuoden Messuosasto, Vuoden Ohjelma, Vuoden Tapahtuma, Vuoden Messuteko ja Vuoden Sykähdyttäjä.

www.mesoaja.fi | #mesoaja2019

Mesoaja Gaala 2018 -video: ttps://youtu.be/Xau2fG7s4mk Mesoaja Gaala 2018 -kuvat ja Mesoaja Gaala -tunnus vapaaseen käyttöön: https://messukeskus.mediabank.fi/fi/collection/view_share_link/12ec46bff1545d6e5d19c1fd3b658b77

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Lisätietoja: Messukeskus Helsinki, markkinointi- ja viestintäjohtaja Maria Mroue, puh. 050 393 4974, maria.mroue@messukeskus.com. Viestintäpäällikkö Tarja Gordienko, puh. 050 5847 262, tarja.gordienko@messukeskus.com.

Kuvat

Mesoaja Gaala 2018 kokosi Messukeskukseen yli 600 tapahtuma-alan ammattilaista.
Mesoaja Gaala 2018 kokosi Messukeskukseen yli 600 tapahtuma-alan ammattilaista.
Lataa
Mesoaja Gaala palkitsee messu- ja tapahtumaosaajia.
Mesoaja Gaala palkitsee messu- ja tapahtumaosaajia.
Lataa

Tietoja julkaisijasta

Messukeskus
Messukeskus
Messuaukio 1
00520 HELSINKI

+358 40 450 3250http://www.messukeskus.com

Messukeskus edistää suomalaista elinkeinoelämää mahdollistamalla tuloksellisia kasvokkain kohtaamisia messuilla, kokouksissa, kongresseissa ja muissa tapahtumissa. Messukeskuksessa järjestetään vuosittain noin sata messutapahtumaa sekä 2000 kokousta ja kongressia, joihin osallistuu yli miljoona vierasta. Messukeskuksen omistajayritys Suomen Messut Osuuskunta täyttää 100 vuotta vuonna 2019. | Messukeskus – sata vuotta tapahtumien keskipisteessä 

Messukeskus Helsinki, Expo and Convention Centre, promotes Finnish welfare by enabling effective face to face encounters at exhibitions, meetings, conferences and other events. Annually, a hundred exhibitions and 2000 meetings and congresses are held at MessukeskusOver one million visitors take part in the events. The Finnish Fair Corporation, the company that owns Messukeskus Helsinki, celebrates its 100th anniversary in 2019. | Messukeskus – A century in the centre of events 

 

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat mediatiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Messukeskus

Matkailututkimus 2019: Suomalaiset kaipaavat paikallista kulttuuria ja aitoja kokemuksia16.1.2019 10:22Tiedote

Matka 2019 –messujen toteuttaman Matkailututkimuksen mukaan suomalaisia kiinnostaa matkalla erityisesti paikallisen kulttuurin ja arjen kokeminen sekä rentoutuminen. Matkalla suomalainen on vastuullinen ja noudattaa kohteiden tapoja sekä ohjeita. Matkamessujen Matkailututkimus 2019 selvitti suomalaisten matkustamisen syitä ja matkailuun liittyviä mielipiteitä. Matka 2019 on auki yleisölle Messukeskuksessa Helsingissä 18.-20.1.2019.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki STT Infossa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme