MessukeskusMessukeskus

Mesoaja Gaalan 2019 ehdokashaku käynnissä

Jaa
Mesoaja Gaala palkitsee vuosittain messumedian ja tapahtumamarkkinoinnin parhaimmiston. Seuraava gaala järjestetään 5.3.2019 Messukeskuksessa Helsingissä. Palkintoja on jaossa seitsemän: Vuoden Messutiimi, Vuoden Markkinoija, Vuoden Messuosasto, Vuoden Ohjelma, Vuoden Tapahtuma, Vuoden Messuteko ja Vuoden Sykähdyttäjä.

Valtakunnallinen Mesoaja Gaala palkitsee jo toisen kerran tapahtumiin osallistuvien yritysten onnistujat, uudistajat ja taitavimmat toteutukset. Avoin, valtakunnallinen haku palkintokategorioihin on käynnissä 5.3.2018 alkaen Mesoaja Gaalan nettisivuilla www.mesoaja.fi.

Voittajat valitsee arvovaltainen raati, joka koostuu markkinoinnin, viestinnän ja tapahtuma-alan ammattilaisista. Raati julkistetaan syksyllä 2018.

Tapahtumien vahvuustekijät esiin asiakkaiden tulosten kautta

Mesoaja Gaala nostaa esiin tapahtumien vahvuustekijät ja messumedian vaikuttavuuden.

– Messumedia ja tapahtuma-ala ovat moderneja markkinoinninviestinnän muotoja. Palkittavat ovat sellaisia asiakasyritysten edustajia, jotka ovat tehneet rohkeita päätöksiä messuosallistumiseensa liittyen, ottaneet käyttöön uusia ratkaisuja ja vieneet tekemisellään messumediaa eteenpäin tuoden alalle merkittävää nostetta, sanoo Messukeskusta tuomaristossa edustava toimitusjohtaja Anni Vepsäläinen.

– Tapahtumien vahvuustekijät on helpointa nähdä, kun kerromme ne asiakkaidemme tulosten kautta. Tapahtumamarkkinointi on digitaalisuuden rinnalla ainoa globaalisti kasvussa oleva ala. Valtakunnallisella gaalalla nostamme esiin messumedian ja tapahtuma-alan vaikuttavuuden ja kansainvälisestikin positiivisen kehityksen, sanoo markkinointi- ja viestintäjohtaja Maria Mroue Messukeskuksesta.

Koko suomalainen tapahtuma-ala mukana

Mesoaja Gaala järjestettiin ensimmäisen kerran tammikuussa 2018 ja silloin ehdolla yli 120 onnistujaa ja toteutusta. Messu- ja tapahtumaosaajina palkittiin mm. Anno, Suomi100Forum, Immersal Oy ja SLUSH. Gaala kokosi Messukeskukseen yli 600 tapahtuma-alan ammattilaista ja sai erittäin myönteisen vastaanoton. Raadin työskentelyyn osallistuivat mm. Aalto-yliopiston professori Pekka Mattila, Kauppalehti Option esimies Jenny Jännäri, Messu- ja tapahtumajärjestäjät ry:n puheenjohtaja, toimitusjohtaja Hannu Vähätalo ja Messukeskuksen toimitusjohtaja Anni Vepsäläinen.

Mesoaja Gaalan järjestää Messukeskus Helsinki yhdessä valikoitujen kumppaneiden kanssa. Tapahtuman toteutusta tukee Suomen Messusäätiö.

Mesoaja Gaala palkitsee vuosittain messumedian ja tapahtumamarkkinoinnin parhaimmiston. Messukeskuksessa Helsingissä järjestettävä valtakunnallinen gaala tuo esille tapahtumiin osallistuvien yritysten onnistujat, uudistajat ja taitavimmat toteutukset. Seuraava Mesoaja Gaala järjestetään 5.3.2019 ja Mesoaja-palkintoja jaetaan seitsemän: Vuoden Messutiimi, Vuoden Markkinoija, Vuoden Messuosasto, Vuoden Ohjelma, Vuoden Tapahtuma, Vuoden Messuteko ja Vuoden Sykähdyttäjä.

www.mesoaja.fi | #mesoaja2019

Mesoaja Gaala 2018 -video: ttps://youtu.be/Xau2fG7s4mk Mesoaja Gaala 2018 -kuvat ja Mesoaja Gaala -tunnus vapaaseen käyttöön: https://messukeskus.mediabank.fi/fi/collection/view_share_link/12ec46bff1545d6e5d19c1fd3b658b77

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Lisätietoja: Messukeskus Helsinki, markkinointi- ja viestintäjohtaja Maria Mroue, puh. 050 393 4974, maria.mroue@messukeskus.com. Viestintäpäällikkö Tarja Gordienko, puh. 050 5847 262, tarja.gordienko@messukeskus.com.

Kuvat

Mesoaja Gaala 2018 kokosi Messukeskukseen yli 600 tapahtuma-alan ammattilaista.
Mesoaja Gaala 2018 kokosi Messukeskukseen yli 600 tapahtuma-alan ammattilaista.
Lataa
Mesoaja Gaala palkitsee messu- ja tapahtumaosaajia.
Mesoaja Gaala palkitsee messu- ja tapahtumaosaajia.
Lataa

Tietoja julkaisijasta

Messukeskus
Messukeskus
Messuaukio 1
00520 HELSINKI

+358 40 450 3250http://www.messukeskus.com

Helsingin Messukeskus on Suomen elämyksellisin tapahtumakortteli ja vaikuttavin kohtaamismedia. Onnistuneet kohtaamiset jättävät vahvan muistijäljen ja tuottavat kiistatonta tulosta. Suomen suurin tapahtumajärjestäjä tuottaa laadukkaita tapahtumia sekä vuokraa tilojaan ja palvelujaan erilaisten tapahtumien areenaksi. Messukeskuksen itse tuottamia tapahtumia ovat mm. Habitare, Helsingin Kirjamessut, Educa, FinnBuild, Matkamessut ja Vene Båt. Vierastapahtumina Messukeskuksen tiloissa järjestetään mm. Slush, Nordic Business Forum, Assembly, Koiramessut sekä lukuisia kansainvälisiä kongresseja ja yritystapahtumia vuosittain. Tilat käsittävät 7 hallia, 40 muuntuvaa kokoustilaa, 21 ravintolaa ja oman tapahtumahotellin. Omistajayritys Suomen Messut Oyj perustettiin vuonna 1919. | Messukeskus. The real social media. | www.messukeskus.com @messukeskus

Helsinki Expo and Convention Centre (brand name Messukeskus) hosts Finland’s most inspiring events and exciting encounters. We create successful and lasting interactions with undisputable results. As Finland’s premier experience provider, we organise high-quality events and rent out our facilities for various occasions/ for a wide variety of occasions. Events produced by Messukeskus include, among others, Habitare, the Helsinki Book Fair, Educa, Finnbuild, Matka Nordic Travel Fair, and Helsinki International Boat Show. Messukeskus also hosts guest events such as Slush, Nordic Business Forum, Assembly, International Dog Fair, as well as many international congress and business events every year. Our premises include 7 halls, 40 convertible meeting rooms, 21 restaurants, and our own hotel.The Finnish Fair Corporation was founded in 1919. |  Messukeskus. The real social media | www.messukeskus.com @messukeskus 

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Messukeskus

Habitare ja Helsinki Design Week yhdistävät voimansa tulevaisuuden tekijöinä – yhteistyön tavoitteena on vahvistaa muotoilualaa ja tarjota sen toimijoille yksi vahva alusta24.4.2024 08:30:00 EEST | Tiedote

Habitare ja Helsinki Design Week yhdistävät voimansa ja aloittavat laajamittaisen ja pitkäjänteisen yhteistyön. Tavoitteena on muotoilualan vahvistaminen, muotoilijoiden ja yritysten vuoropuhelun edistäminen ja siten alan toimijoiden kasvun ja kansainvälistymisen vauhdittaminen. Habitare järjestetään 11.–15.9.2024 ja Helsinki Design Week 6.–15.9.2024.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye