Messukeskus

Mesoaja-kilpailun finalistit ovat selvillä

Jaa
Tapahtumamarkkinoinnin onnistujat, uudistajat ja taitavimmat toteutukset palkitaan maaliskuisessa Mesoaja Gaalassa. Finalistien joukkoon ylsivät muun muassa Vallila Interior, Jimm’s PC-Store, Hurstinapu ry ja ohjelmajohtaja Ronja Salmi.
Mesoaja Gaala palkitsee messumedian ja tapahtumamarkkinoinnin parhaimmiston 5.3.2019 Messukeskuksessa Helsingissä.
Mesoaja Gaala palkitsee messumedian ja tapahtumamarkkinoinnin parhaimmiston 5.3.2019 Messukeskuksessa Helsingissä.

Tapahtumamarkkinoinnin valtakunnallinen Mesoaja Gaalassa järjestetään Messukeskuksessa Helsingissä 5.3.2019. Hakemuksia kilpailuun lähetettiin ennätykselliset 105, joiden joukosta asiantuntijaraati seuloi kolme finalistia kuhunkin palkintokategoriaan.

Mesoaja-palkintoja jaetaan seitsemän: Vuoden Messutiimi, Vuoden Markkinoija, Vuoden Messuosasto, Vuoden Ohjelma, Vuoden Tapahtuma, Vuoden Messuteko ja Vuoden Sykähdyttäjä. Palkintogaalassa esitellään kustakin kategoriasta kolme finalistia. Voittajat palkitaan 3000 euron stipendeillä.

- Mesoaja-ehdokkaiden joukossa on niin kansainvälisten suuryritysten erittäin ammattitaitoisia ratkaisuja kuin pienten yrittäjien säästöbudjetilla toteuttamia oivalluksia. Voittajia ja tähtiä löytyy molemmista ääripäistä. Tapahtumamarkkinoinnissa pienikin yritys voi luovalla tai hauskalla idealla nousta kokoaan suuremmaksi ja erottua joukosta, sanoo raadin työskentelyyn osallistuva Aalto Yliopiston professori Pekka Mattila.

Mesoaja 2019 -finalistit ovat:

Vuoden Messutiimi

Isku | ”Rohkea tekee asiat toisin” -teema Habitaressa

Kylppärikylä | Seitsemän yrityksen dynaaminen yhteistyö #kylppärikylä-idealla Habitaressa

Ryöväri Oy/KirjaKallio | Kallion ilmaisutaidon lukion ja Helsingin Kirjamessujen yhteistyön tuotanto KirjaKallio-hankkeessa

Vuoden Markkinoija

Eleven Finland Oy | Onnistunut myyntikampanja I love me -messuilla

Sumeko Oy/Kawasaki | Messumyynnin liikevaihdon tuplaaminen MP-messuilla

Vallila Interior | Vahva messumyynti ja brändinäkyvyys Habitaressa

Vuoden Messuosasto

Saab Finland Oy | Osallistava ja elämyksellinen osasto Kokonaisturvallisuus-tapahtumassa

Suomen Kansallisooppera ja -baletti | Pieni merenneito -osastoteema Helsingin Kirjamessuilla

Unelma Knitting Factory | BÄÄ! Lankalaboratorio ja kehruutapahtuma Suomen Kädentaidot -messuilla

Vuoden Ohjelma

Ohjelmisto- ja e-business ry | Valtakunnallinen #mimmitkoodaa-ohjelma

Opetusalan Ammattijärjestö OAJ | Educa-messujen ohjelmasisältö

Puunjalostusinsinöörit ry (PI) | PulPaper-messujen ohjelmasisältö

Vuoden Tapahtuma

ACE-Production Ab / PER SE Produktion Ab | MAMMA MIA! -musikaali suomeksi

Hurstinapu ry | Jouluaaton juhla yksinäisille ja syrjäytyneille

Sweco Rakennetekniikka Oy | #swecoinn-innovointihaaste viikonloppu-hackathonina

Vuoden Messuteko

Jimm’s PC-Store Oy | Avoin eSport-turnaus GameXpossa

Nordnet | Vuoden Sijoittaja 2018 -kilpailu Sijoittaja-tapahtumassa

Vimmacompany Oy | Potilasvaatteiden lanseeraus- ja hyväntekeväisyysmuotinäytös Lapsimessuilla

Vuoden Sykähdyttäjä

Ronja Salmi, Ryöväri Oy | ”Antoi kasvot Helsingin Kirjamessujen uudistumiselle”

Saara Hassinen, Terveysteknologia ry | DigIT popup -konseptin luoja

Sari Yli-Salomäki, Editus Oy/Häät-media | Vuoden Kaunein Sormus 2018 -osaston ja Jewelry Morning -tapahtuman ideoija

Mesoaja 2019 -finalistit esitellään tarkemmin Mesoajan nettisivuilla: http://www.mesoaja.fi/finalistit-2019/.

Voittajat valitsee markkinoinnin, viestinnän ja tapahtuma-alan ammattilaisista koostuva raati. Raadin työskentelyyn osallistuvat KTM Nordic Oy:n markkinointipäällikkö Kimmo Hurri, Mediatoimisto Vizeumin toimitusjohtaja Jarkko Jokinen, Aalto Yliopiston professori Pekka Mattila, Anno Collection Oy:n ja Hobby Hall Oy:n toimitusjohtaja Stefan Nieminen, Nordic Business Forumin perustaja Hans-Peter Siefen, Messukeskus Helsingin toimitusjohtaja Anni Vepsäläinen, MTL ry:n toimitusjohtaja Tarja Virmala, Fazer-konsernin konsernijohtaja ja toimitusjohtaja Christoph Vitzthumsekä Tampereen Messut Oy:n toimitusjohtaja Hannu Vähätalo.

Gaalaillan juontavat Marja Hintikka ja Roope Salminen.

Mesoaja Gaalan järjestää Messukeskus Helsinki yhdessä valikoitujen kumppaneiden kanssa. Tapahtuman toteutusta tukee Suomen Messusäätiö.

www.mesoaja.fi | #mesoaja2019

Mesoaja Gaala 2019 -tunnus vapaaseen käyttöön: https://messukeskus.mediabank.fi/fi/collection/view_share_link/6df7b2db4ee032d06a44b6e57301a215

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Lisätietoja: Messukeskus, markkinointi- ja viestintäjohtaja Maria Mroue, 050 393 4974, maria.mroue@messukeskus.com, viestintäpäällikkö Tarja Gordienko, 050 5847 262, tarja.gordienko@messukeskus.com

Kuvat

Mesoaja Gaala palkitsee messumedian ja tapahtumamarkkinoinnin parhaimmiston 5.3.2019 Messukeskuksessa Helsingissä.
Mesoaja Gaala palkitsee messumedian ja tapahtumamarkkinoinnin parhaimmiston 5.3.2019 Messukeskuksessa Helsingissä.
Lataa
Mesoaja Gaala -tunnus lisätekstillä (jpg)
Mesoaja Gaala -tunnus lisätekstillä (jpg)
Lataa
Mesoaja Gaala -tunnus (png)
Mesoaja Gaala -tunnus (png)
Lataa

Linkit

Tietoja julkaisijasta

Messukeskus
Messukeskus
Messuaukio 1
00520 HELSINKI

+358 40 450 3250http://www.messukeskus.com

Helsingin Messukeskus on Suomen elämyksellisin tapahtumakortteli ja vaikuttavin kohtaamismedia. Onnistuneet kohtaamiset jättävät vahvan muistijäljen ja tuottavat kiistatonta tulosta. Suomen suurin tapahtumajärjestäjä tuottaa laadukkaita tapahtumia sekä vuokraa tilojaan ja palvelujaan erilaisten tapahtumien areenaksi. Messukeskuksen itse tuottamia tapahtumia ovat mm. Habitare, Helsingin Kirjamessut, Educa, FinnBuild, Matkamessut ja Vene Båt. Vierastapahtumina Messukeskuksen tiloissa järjestetään mm. Slush, Nordic Business Forum, Assembly, Koiramessut sekä lukuisia kansainvälisiä kongresseja ja yritystapahtumia vuosittain. Tilat käsittävät 7 hallia, 40 muuntuvaa kokoustilaa, 21 ravintolaa ja oman tapahtumahotellin. Omistajayritys Suomen Messut Oyj perustettiin vuonna 1919. | Messukeskus. The real social media. | www.messukeskus.com @messukeskus

Helsinki Expo and Convention Centre (brand name Messukeskus) hosts Finland’s most inspiring events and exciting encounters. We create successful and lasting interactions with undisputable results. As Finland’s premier experience provider, we organise high-quality events and rent out our facilities for various occasions/ for a wide variety of occasions. Events produced by Messukeskus include, among others, Habitare, the Helsinki Book Fair, Educa, Finnbuild, Matka Nordic Travel Fair, and Helsinki International Boat Show. Messukeskus also hosts guest events such as Slush, Nordic Business Forum, Assembly, International Dog Fair, as well as many international congress and business events every year. Our premises include 7 halls, 40 convertible meeting rooms, 21 restaurants, and our own hotel.The Finnish Fair Corporation was founded in 1919. |  Messukeskus. The real social media | www.messukeskus.com @messukeskus 

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Messukeskus

Habitare ja Helsinki Design Week yhdistävät voimansa tulevaisuuden tekijöinä – yhteistyön tavoitteena on vahvistaa muotoilualaa ja tarjota sen toimijoille yksi vahva alusta24.4.2024 08:30:00 EEST | Tiedote

Habitare ja Helsinki Design Week yhdistävät voimansa ja aloittavat laajamittaisen ja pitkäjänteisen yhteistyön. Tavoitteena on muotoilualan vahvistaminen, muotoilijoiden ja yritysten vuoropuhelun edistäminen ja siten alan toimijoiden kasvun ja kansainvälistymisen vauhdittaminen. Habitare järjestetään 11.–15.9.2024 ja Helsinki Design Week 6.–15.9.2024.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye