Messukeskus

Messukeskuksen markkinointi- ja viestintäjohtaja Maria Mroue ProComin hallitukseen

Jaa

Viestinnän ammattilaisten järjestö ProCom ry on valinnut hallituksensa uudeksi jäseneksi markkinointi- ja viestintäjohtaja Maria Mrouen Messukeskuksesta Helsingistä. Mroue tunnetaan digin ja kohtaamismedian onnistuneena miksaajana Suomen suurimmassa tapahtumatalossa.

ProCom on viestinnän ammattilaisten järjestö, joka toimii jäsentensä osaamisen kehittäjänä, yhteistyöfoorumina ja alan vaikuttajana. Järjestön jäseninä on 2800 viestinnän parissa työskentelevää ammattilaista – tiedottajia, viestintäpäälliköitä, viestintäjohtajia, viestintäalan yrittäjiä ja konsultteja, jotka työskentelevät yksityisellä sektorilla, julkishallinnossa ja järjestöissä.

Maria Mroue on toiminut Messukeskuksen markkinointi- ja viestintäjohtajana ja johtoryhmän jäsenenä vuodesta 2011. Sitä ennen hän työskenteli Finnairin viestinnässä ja konsulttina viestintätoimistossa. ProComin jäsen hän on ollut vuodesta 2010.

– Olen iloinen ja otettu valinnastani, sillä ProCom on näköalapaikka ja järjestön työtä arvostetaan laajasti, sanoo Mroue.

Digi ja data ovat mullistaneet viestijöidenkin työn ja samalla työpöydälle on tullut tukku muita haasteita kuten vastuullisuusviestintä ja poikkeustilanneviestintä yhä arvaamattomammaksi muuttuvassa maailmassa.

Mroue on vahva digistrategi, jonka työn myötä Messukeskuksen verkkosivukäynnit lisääntyivät vuoden 2018 ensimmäisellä puolikkaalla 24 prosenttia ja lippujen verkkomyynti kasvoi samaan aikaan neljänneksellä. Messukeskuksen ansaitun median arvo nousi vuonna 2016 ennätykselliseen 19,9 miljoonaan euroon ja on sen jälkeen pysynyt samalla korkealla tasolla. Finnairilla työskennellessään Mroue uudisti Finnairin yhteiskuntavastuuviestinnän ja toteutti yhtiön ensimmäisen GRI-raportin.

Messukeskus edistää suomalaista elinkeinoelämää mahdollistamalla tuloksellisia kasvokkain kohtaamisia messuilla, kokouksissa, kongresseissa ja muissa tapahtumissa. Messut ovat seitsemänneksi suurin media Suomessa ja vaikuttavuudeltaan medioista tuloksellisin, sosiaalisin ja elämyksellisin. Vuonna 2017 Messukeskuksessa järjestettiin 75 messutapahtumaa ja 2000 kokousta ja kongressia. Tapahtumiin osallistui 9400 näytteilleasettajaa ja 1,2 miljoonaa kävijää. Messukeskuksen omistajayritys Suomen Messut Osuuskunta täyttää 100 vuotta vuonna 2019.| www.messukeskus.com, @messukeskus

Lisätietoja: Messukeskus, markkinointi- ja viestintäjohtaja Maria Mroue050 393 4974, maria.mroue @ messukeskus.com

Kuvat Maria Mrouesta vapaaseen käyttöön:
https://messukeskus.mediabank.fi/fi/collection/view_share_link/aa490e96ca15eacd72a8e11d682c7975

Yhteyshenkilöt

Lisätietoja: Messukeskus, markkinointi- ja viestintäjohtaja Maria Mroue, 050 393 4974, maria.mroue@messukeskus.com, viestintäpäällikkö Tarja Gordienko, 050 5847 262, tarja.gordienko@messukeskus.com

Kuvat

Linkit

Tietoja julkaisijasta

Messukeskus
Messukeskus
Messuaukio 1
00520 HELSINKI

+358 40 450 3250http://www.messukeskus.com

Messukeskus edistää suomalaista elinkeinoelämää mahdollistamalla tuloksellisia kasvokkain kohtaamisia messuilla, kokouksissa, kongresseissa ja muissa tapahtumissa. Messukeskuksessa järjestetään vuosittain noin sata messutapahtumaa sekä 2000 kokousta ja kongressia, joihin osallistuu yli miljoona vierasta. Messukeskuksen omistajayritys Suomen Messut Osuuskunta täyttää 100 vuotta vuonna 2019. | Messukeskus – sata vuotta tapahtumien keskipisteessä 

Messukeskus Helsinki, Expo and Convention Centre, promotes Finnish welfare by enabling effective face to face encounters at exhibitions, meetings, conferences and other events. Annually, a hundred exhibitions and 2000 meetings and congresses are held at MessukeskusOver one million visitors take part in the events. The Finnish Fair Corporation, the company that owns Messukeskus Helsinki, celebrates its 100th anniversary in 2019. | Messukeskus – A century in the centre of events 

 

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat mediatiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Messukeskus

ChemBio Finland 2019 tarjoaa paljon uutta tietoa ympäristöasioista18.3.2019 15:44:11 EETTiedote

Kemia on vahva toimija kiertotaloudessa ja sillä on oma iso roolinsa ympäristön suojeluun liittyvissä asioissa. Uusiutuva energia, ympäristön kemikalisoituminen, kiertotalous, ydinonnettomuudet, uusiutuvat polttoaineet ja luonnosta löytyvät materiaalit ovat aiheita, jotka ovat esillä kemian ja bioalan ammattitapahtuman seminaareissa. ChemBio Finland 2019 -tapahtuma järjestetään 27. – 28.3.2019 Messukeskuksessa Helsingissä. Avajaispäivän ohjelman kruunaavat kemian nobelistien puheenvuorot.

ChemBio Finland 2019 tarjoaa uutta tietoa lääketieteellisistä tutkimuksista18.3.2019 13:15:39 EETTiedote

ChemBio Finland 2019 -tapahtumassa 27. – 28.3.2019 Messukeskuksessa Helsingissä järjestetään paljon ohjelmaa, josta osa liittyy lääketieteellisiin tutkimuksiin. Raskauden aikaisen ympäristökemikaalialtistumisen vaikutukset, syövän hoito ja diagnosointi, biopankkien merkitys, musiikin tuki ikääntymiseen, stressin vaikutukset aivoihin jo kohdussa, vähän kajoava leikkaustekniikka kasvualana, stimulaatiohoito selkäydinvammapotilaille ja tekoäly ovat aiheita, jotka ovat esillä kemian ja bioalan ammattitapahtumassa. Tapahtumassa on torstaina 28.3. terveysalan vaalikeskustelu.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki STT Infossa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme