Vizeum

Messukeskus valitsi Vizeumin kumppanikseen

Suomen Messut, paremmin tunnettu Messukeskuksena, on valinnut mediatoimisto Vizeumin kumppanikseen. Messukeskus on Suomen suurin ja monipuolisin tapahtumapaikka, joka näkee yli miljoona kävijää vuosittain.

- Olemme uudistamassa Messukeskuksen markkinointia kokonaisuudessaan. Satsaamme oman median kehittämiseen sekä innovatiiviseen ja tulokselliseen markkinointiin. Valitsimme kumppaniksemme Vizeumin, koska halusimme ketterän ja uudistuvan kumppanin, joka auttaa meitä saavuttamaan yhä parempia tuloksia meille ja asiakkaillemme, kertoo Messukeskuksen markkinointi- ja viestintäjohtaja Maria Mroue.

Vizeumille Suomen Messut tarkoittaa uutta aluevaltausta.

- Olemme erittäin ylpeitä, että Messukeskus valitsi meidät kumppanikseen. Yhdessä teemme tulevista messuista entistä houkuttelevampia kokonaisuuksia, sekä suurelle yleisölle, että näytteilleasettajille. Messukeskus liikuttaa valtavaa määrää suomalaisia vuosittain ja tuo monipuolisen messutarjoamansa kautta uuden aluevaltauksen asiakasportfolioomme. Tämä tekee meidän yhteistyöstämme erittäin mielenkiintoisen, iloitsee Vizeumin toimitusjohtaja Jarkko Jokinen.

Vizeum on osa globaalia markkinointiviestintäorganisaatiota Dentsu Aegis Networkia, johon kuuluu Vizeumin lisäksi mediatoimisto Carat, tulospohjaisen markkinoinnin toimisto iProspect, luova digitoimisto Isobar, sisältömarkkinointitoimisto John Brown Media, kokemuksellisen markkinoinnin toimisto MKTG, datayksikkö DDS, ulkomainontaan erikoistunut Posterscope, sekä ohjelmallisen ostamisen yhtiö Amnet.

Jarkko Jokinen
Vizeum Oy
Puh.: 050 340 6085
S-posti: jarkko.jokinen@vizeum.com

Maria Mroue
Markkinointi- ja viestintäjohtaja
Suomen Messut
Puh.: 050 393 4974
S-posti: maria.mroue@messukeskus.com

Vizeum
Eteläesplanadi 2

Vizeum on kansainvälinen mediatoimistoketju, joka koostuu 77 toimistosta 55 eri maassa. Vizeum toimii osana markkinointialan konserni Dentsu Aegis Networkia.

Dentsu Aegis Network on globaali markkinointialan konserni, joka toimii 145 maassa yli 40 000 asiantuntijan voimin. Suomessa Dentsu Aegis Network koostuu Suomen monipuolisimmasta ja analyyttisimmästä markkinointiviestinnän toimistoperheestä. Laajasta palvelutarjonnasta pitävät huolen yli 200 osaajaa yhdeksässä eri toimistossa, joita ovat, Vizeumin lisäksi, mediatoimisto Carat, tulospohjaisen markkinoinnin toimisto iProspect, luova digitoimisto Isobar, sisältömarkkinointitoimisto John Brown Media, kokemuksellisen markkinoinnin toimisto MKTG, ulkomainontaan erikoistunut Posterscope, ohjelmallisen ostamisen yhtiö Amnet sekä asiakasymmärrykseen, dataan ja analytiikkaan erikoistunut Dentsu Data Services.