Metallia Olavinlinnassa: Children of Bodom ja Lost Society Savonlinnan Oopperajuhlille heinäkuussa

Children of Bodom

Children of Bodom on vakiinnuttanut yli 20 vuotta kestäneen uransa aikana asemansa Suomen metallimusiikin uuden sukupolven johtotähtenä. Bändi onkin tänä päivänä yksi parhaiten myyneistä metallimusiikkia soittavista kokoonpanoistamme kautta historian. Vuonna 2010 syntynyt Lost Society on tunnettu energisistä ja räjähtävistä live-esiintymisistään.

Hevikonserteista on tullut Oopperajuhlilla jo perinne. Viime kesänä Amorphiksen, Stratovariuksen ja Stam1nan keikka myytiin loppuun ennätysajassa.

Konsertti Olavinlinnassa 22.7.2018 alkaa klo 19, linnan portit avautuvat tuntia aiemmin.

Opera Festival Rocks
Children of Bodom & Lost Society
Olavinlinna su 22.7.2018 klo 19
Liput 35–79 e Lippupisteestä ja Oopperajuhlien lipunmyynnistä (hintoihin lisätään Lippupisteen palvelupalkkio 3,50 e / lippu)