MIELI Suomen Mielenterveys ry:n viestintäjohtaksi Katja Kannonlahti

Katja Kannonlahti, kuva Tampereen yliopisto / Jonne Renvall

MIELI Suomen Mielenterveys ry:n viestintäjohtajana on toukokuun alussa aloittanut Katja Kannonlahti. Kannonlahti siirtyi tehtävään Tampereen yliopiston viestinnän johtavan asiantuntijan tehtävästä.

Tampereen yliopistossa Kannonlahti on työskennellyt muun muassa projektijohtajana ja viestintäjohtajana. Tätä ennen Kannonlahti työskenteli pitkään MTV3:n uutisten eri toimituksissa kuten Huomenta Suomi -toimituksessa, 45 minuuttia -ohjelmassa sekä uutisissa. Koulutukseltaan Kannonlahti on filosofian maisteri.

Katja Kannonlahti
katja.kannonlahti@mieli.fi

Katja Kannonlahti, kuva Tampereen yliopisto / Jonne Renvall

MIELI Suomen Mielenterveys ry tekee työtä mielenterveyden edistämiseksi ja ongelmien ehkäisemiseksi. MIELI ry puolustaa kaikkien yhtäläistä oikeutta hyvään mielenterveyteen. Järjestö koordinoi valtakunnallisen kriisikeskusverkoston toimintaa sekä edistää lasten, nuorten, työikäisten ja ikääntyneiden mielenterveyttä ja mielen hyvinvointia. MIELI ry:n toimintaa tuetaan Veikkauksen tuotoilla.

MIELI ry: Itsetuhoisuuteen liittyvät yhteydenotot ovat kasvaneet – Tukea ja apua itsemurhayrityksen jälkeen tarjoaa Itsemurhien ehkäisykeskus29.5.2020 07:20:00 EESTTiedote

Toukokuussa 2020 MIELI Suomen Mielenterveys ry:n Kriisipuhelimeen on tullut vuorokaudessa keskimäärin 19 itsetuhoisuuteen liittyvää soittoa, kun viime vuonna vastaavia soittoja oli 8–9 päivässä. Maalis-huhtikuussa soittaja kertoi tuoreesta itsemurhayrityksestä 49:ssä keskustelussa, viime vuonna samaan aikaan 22:ssa soitossa.