Messukeskus

Mihin markkinointi on menossa? Tätä pohditaan Markkinoinnin viikko 2017 tapahtumassa Messukeskuksessa Helsingissä.

Jaa

Markkinoinnin viikko 2017 tuo saman katon alle markkinoinnin, viestinnän ja myynnin strategiasta päättävät asiantuntijat. Kahden päivän aikana tapahtumassa vierailee yli 5000 alan ammattilaista. Tapahtuma koostuu seminaaripuheenvuoroista, paneelikeskusteluista sekä kattavasta näyttelyalueesta. Tapahtuma tehdään yhteistyössä Markkinoinnin, teknologian ja luovuuden liitto MTL:n kanssa. Tapahtumassa juhlitaan myös vuosipäiviä. Markkinoinnin viikko täyttää 10 vuotta ja Markkinoinnin, teknologian ja luovuuden liitto MTL täyttää 75 vuotta. Tätä merkkipaalua juhlistetaan ensimmäisenä tapahtumapäivänä klo 15.30 alkaen.

Monipuolinen seminaariohjelma

Seminaariohjelma tarjontaa on kolmella lavalla. Tapahtuman avaus on 5.9. klo 9.15 Suomi Nousuun lavalla, jossa on puhumassa toimitusjohtaja Mikael Jungner otsikolla Markkinointi, viestintä ja liikkeenjohdon konsultointi konvergoituvat kaikkea bisnestä kasvattavaksi toimialaksi ja nostavat Suomen.

Tapahtumassa on paljon ajankohtaisia puheenvuoroja ja mm. Suomen ja Ruotsin Facebookin maajohtaja Sam Rihani saapuu tapahtumaan ja hänen puheenvuoronsa on 5.9. klo 10.30 Suomi Nousuun -lavalla. Aiheena on How people discover and buy a brand in a mobile world.

Kultasulka palkinto

Perinteikäs Kultasulka -kilpailu järjestetään jälleen vuoden tauon jälkeen. Kultasulka kilpailussa etsitään teoksia, jotka ovat kehittäneet mainos-, markkinointi-, ja viestintäalaa. Kilpailun tavoitteena on rohkaista ja kannustaa markkinoinnin, markkinointiviestinnän ja viestinnän ammattilaisia julkaisemaan teoksia, jotka kehittävät alan toimintaa ja lisäävät sen arvostusta liiketoiminnan johdon ja vaikuttajien keskuudessa. Voittaja julkistetaan 6.9. klo 12.30 Suomi Nousuun –lavalla.

Ajankohtaisia paneelikeskusteluita

Kun mikään ei muutu, vaikka kaikki muuttuu. Ja kaikki muuttuu, vaikkei mikään muutu –paneelikeskustelu käydään 5.9. klo 15.30 Tunne ja tieto –lavalla. Paneelissa katsotaan aikaa taaksepäin ja pohditaan mikä on muuttunut vai onko sittenkään mikään. Panelisteina Mikael Jungner, Ami Hasan, Tuula Kallio, Veli-Pekka Ääri ja Tarja Jussila.

Viestintä kansainvälistyy –oletko mukana? –paneelikeskustelu käydään 6.9. klo 14.00 Tunne ja tieto –lavalla. Panelisteina ovat Liisa Kivelä (Kone), Sari-Liia Tonttila (Ahjo Communications), Vesa Häkkinen (Ulkoministeriö) ja Peter Vesterback (Lightneer).

Lehdistötilaisuus

Lehdistöinfo Messukeskuksen Lehdistökeskuksessa tiistaina 5.9. klo 9.00 (Messukeskus Helsinki, Messuaukio 1, eteläinen sisäänkäynti, 2. kerros).

Aamukahvit ja ohjelma klo 9.00 alkaen

  • Uusi tapahtumakokonaisuus – ideoita ja intoa syksyn töihin! myyntiryhmäpäällikkö Anna Suominen, Messukeskus
  • Kilpailukykymme olisi parempi, jos osaisimme markkinoida toimitusjohtaja Tarja Virmala, Markkinoinnin, teknologian ja luovuuden liitto MTL
  • Yrittäjyyden muutos ja merkitys toimitusjohtaja Mikael Pentikäinen, Suomen Yrittäjät

Voit akkreditoitua tapahtumiin ennakkoon: https://ilmo.contio.fi/messukeskus_lehdisto/main.aspx?id=100

tai paikan päällä Messukeskuksessa (Lehdistökeskus, eteläinen sisäänkäynti, 2.kerros).  

Akkreditointi edellyttää voimassa olevaa Journalistiliiton jäsenkorttia tai vastaavaa todistetta siitä, että olet median edustaja ja työtehtävissä messuilla. 

 

Tervetuloa Markkinoinnin viikko 2017-tapahtumaan!

Aika: Ti 5.9.2017 klo 9-17.30 ja ke 6.9.2017 klo 9-16

Paikka: Messukeskus, Messuaukio 1, 00520 Helsinki

Tapahtumaan on vapaa pääsy, median ilmoittautuminen ja akkreditointi tapahtuu https://ilmo.contio.fi/messukeskus_lehdisto/main.aspx?id=100

tai paikan päällä Messukeskuksessa (Lehdistökeskus, eteläinen sisäänkäynti, 2.kerros).  

Lisätiedot: tuottaja Irina Liimatainen, 040 5890 115, irina.liimatainen@messukeskus.com

Tietoja julkaisijasta

Messukeskus
Messukeskus
Messuaukio 1
00520 HELSINKI

*040 450 3250http://www.messukeskus.com

Messukeskus edistää suomalaista elinkeinoelämää mahdollistamalla tuloksellisia kasvokkain kohtaamisia messuilla, kokouksissa, kongresseissa ja muissa tapahtumissa. Messukeskuksessa järjestetään vuosittain liki sata messutapahtumaa ja 2000 kokousta ja kongressia. Tapahtumiin osallistuu joka vuosi noin 9400 näytteilleasettajaa ja 1,2 miljoonaa kävijää.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista jo ennen kuin ne uutisoidaan? Kun tilaat tiedotteemme tältä julkaisijalta, saat ne sähköpostiisi yhtä aikaa suomalaisen median kanssa. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Messukeskus

Ihania ideoita pihaan ja puutarhaan, ajankohtaista tietoa rakentamiseen ja remontointiin19.2.2018 09:09Tiedote

Kevätmessujen ohjelma pursuaa ideoita ja tietoa puutarhan ja pihan hoitoon, rakentamiseen ja remontointiin, piensisustamiseen ja mökkeilyyn. Kevätpuutarha-messujen ideapuutarhan teemana on fantasiamainen Liisa Ihmemaassa ja OmaMökki-messujen mökkipihalta löydät vinkit lokoisaan ranta- ja saunaelämään. Viiden messun kokonaisuus järjestetään Messukeskuksessa, Helsingissä 12.-15.4.2018.

Veneilijöillä mielessä jo tuleva veneilykausi ja hankinnat18.2.2018 18:42Tiedote

Vene 18 Båt -messut keräsi kymmenen päivän aikana 9. -18.2.2018 Messukeskukseen Helsinkiin 64 500 kävijää. Helsingissä järjestettävä Pohjois-Euroopan suurin veneilytapahtuma on kaupallisesti erittäin hyvä. Tänä vuonna venekauppaa tehtiin messulla edellisvuosien tahtiin ja tulevat viikot näyttävät todelliset myyntiluvut. Pääkaupunkiseudulla ostettiin viime vuonna entistä enemmän veneitä ja kasvun uskotaan jatkuvan myös tänä vuonna.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki STT Infossa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme