Mika Roman STT Viestintäpalveluiden liiketoimintajohtajaksi

eMBA Mika Roman, 40, on nimitetty STT-Lehtikuvassa liiketoimintajohtajaksi 1.5.2015 alkaen. Hän vastaa konsernin viestintäpalveluliiketoiminnasta ja sen kasvusta. Nimitys kuvastaa liiketoiminta-alueen merkityksen kasvua osana STT-Lehtikuvan liiketoimintaa.

Mika Roman

Mika Roman toimii tällä hetkellä STT-Lehtikuvassa Viestintäpalvelut -yksikön liiketoimintapäällikkönä. Roman on ollut konsernin johtoryhmän jäsen vuodesta 2013.

"Viestinnän mittaaminen, mediajulkisuuden analysointi sekä uudet, digitaaliset viestinnän muodot ovat tulevaisuudessa merkittävässä roolissa, kun kasvamme tällä sektorilla", Mika Roman sanoo.

Lisätietoja

Mika Roman, liiketoimintapäällikkö STT Viestintäpalvelut, 0400 393155, mika.roman@stt-lehtikuva.fi

Mika Pettersson, vastaava päätoimittaja, toimitusjohtaja, 040 5078803, mika.pettersson@stt-lehtikuva.fi

www.viestintapalvelut.fi