Minna Marshin uutuuskirja on vastalääke vertailukulttuurille ja menestyksen metsästämiselle!

Et saa kaikkea mitä haluat, vaikka kuinka unelmoisit, uskoisit ja suunnittelisit. Mikä onni!

Kaikkea et voi saada, mutta tärkeimmät voit (Basam Books 2022)

Onko sinulla tärkeitä tavoitteita? Onko sinun helppo saavuttaa tavoitteesi? Mitä jos voisit kirkastaa suuntaasi ja rakentaa itsesi näköistä menestystarinaa?

Pitkän linjan mentaalivalmentaja ja hypnoterapeutti Minna Marsh kumoaa tämän ajan mainosviestit siitä, että voisimme saada kaiken haluamamme, jos vain uskomme riittävästi. Kaikkien toiveidemme toteuttaminen ei onnistu vain sormia napsauttamalla.

Uutuuskirjassaan Kaikkea et voi saada, mutta tärkeimmät voit Marsh ohjaa lukijaa kohti tyyneyttä, josta lopulta ei puutu mitään. Kirja auttaa etenemään kohti omia tavoitteita kärsivällisesti ja viisaasti, sisäisestä rauhasta ponnistaen.

Marsh haastaa rehellisyyteen, vastuun ottamiseen ja uudenlaisten valintojen tekemiseen. Kirja sisältää runsaasti mentaalisia ja hypnoottisia harjoituksia, joiden avulla voi rakentaa itsensä näköistä menestystarinaa tavalla, joka ei pohjaudu pelkälle materian haalimisille. Materiassa ei ole mitään vikaa – kunhan siitä ei tule oman arvon ja elämän tärkein mittari. Joskus vähemmän on paljon enemmän, sanoo Marsh. Ilman sisäisen rauhan kokemusta mikään ulkoinen saavutus ei tule tuomaan ihmiselle kestävää hyvinvointia.

Älä syytä itseäsi siitä, ettet aina saavuta sitä, mitä tavoittelet. Kaikkea ei kuulukaan saada – se on ihmisen onni ja kasvuprosessin edellytys!

Minna Marsh on Suomen ensimmäinen mentaalivalmentaja ja kliininen hypnoterapeutti. Vuodesta 2007 alkaen hän on auttanut asiakkaitaan – lapsista toimitusjohtajiin – purkamaan solmujaan. Marsh on työskennellyt valmentajana mielen ja menestymisen parissa myös yli 40 urheilulajin parissa.

Kaikkea et voi saada, mutta tärkeimmät voit (Basam Books 2022)
Minna Marsh (kuvaaja: Maria Valkama)

KUTSU: Ymmärrä uupunutta, johda uuvuttamatta -kirjan julkistamistilaisuudet 7.12., 12.12. ja 15.12.2.12.2022 12:06:19 EET | Kutsu

Lämpimästi tervetuloa Ymmärrä uupunutta, johda uuvuttamatta -kirjan julkistamistilaisuuksiin Helsingissä (VALO Hotel & Work) 7.12. klo 17-18.30, Oulussa (Hotelli Lasaretti) 12.12. klo 17-18.30 ja etänä 15.12. klo 16-17. Helsingin ja Oulun tilaisuudessa on kirjaesittelyn ja kirjailijan puheenvuoron lisäksi paneelikeskustelu sekä vuorovaikutteinen osuus osallistujien kanssa. Voit ilmoittautua tilaisuuksiin osoitteessa: https://q.surveypal.com/johda-uuvuttamatta Lääkäri ja yritysvalmentaja Lari Karjula ehdottaa kirjassaan Ymmärrä uupunutta, johda uuvuttamatta ratkaisuja uupumisen välttämiseksi sekä keinoja siihen, millaisella johtamisella ja organisaatiokulttuurilla uupumuksia voidaan välttää. Kirja on oppimatka ihmismieleen, ja kirjassa tarjotaan käytännönläheisiä näkökulmia, miten ihmismieli huomioidaan johtamisessa ja organisaatiokulttuurissa. Kirja on suunnattu erityisesti johtajille, esihenkilöille ja kaikille niille, jotka haluavat rakentaa ympärilleen yhä parempia tiimejä, joissa i