MTL ryMTL ry

Miska Rajasuo Effie Awards Finland 2018 päätuomariksi, Sanoma jatkaa pääyhteistyökumppanina

Jaa

Markkinoinnin tuloksellisuutta mittaavan Effie Awards Finlandin päätuomari tänä vuonna on Bob The Robotin toimitusjohtaja Miska Rajasuo. Sanoma Media Finland jatkaa Effien pääyhteistyökumppanina.

– Effien pitäisi olla jokaisen alan toimijan ja markkinoijien ykköskilpailu Suomessa. Se tuo kiistatta esiin luovan markkinoinnin merkityksen liiketoiminnallisten tulosten saavuttamisessa. Sekä toimistojen että asiakkaiden kannalta on tärkeää, että tällaista tuloksellista yhteistyötä nostetaan esille mahdollisimman monelta eri toimialalta. Kilpailun päätuomari Miska Rajasuo sanoo.

Tuomariston jäseniksi kutsutaan markkinoinnin huippuammattilaisia asiakasorganisaatiosta ja toimistoista, jotka ovat osoittaneet aiemmissa Effie- tai muissa kansainvälisissä kilpailuissa hallitsevansa markkinoinnin tulosten tekemisen. Tuomaristoon kutsutaan edustajat myös korkeakouluista ja mediasta.

Sanoma on Effie-kilpailun pääyhteistyökumppani

Suomen johtava mediatalo Sanoma Media Finland jatkaa jo neljättä vuotta Effie Finlandin pääyhteistyökumppanina.

-          Olemme ylpeitä, että kaikista alalla olevista kilpailuista saamme olla mukana markkinoinnin tuloksellisuutta mittaavassa Effiessä. Monimediatalona olemme usein mukana rakentamassa toteutuksia, jotka parhaimmillaan tuovat asiakkaalle merkittävää liiketoiminnan kasvua. Silloin ei ole pelkästään kyse yksittäisten medioiden toimivuudesta vaan hyvän sisällön ja oikean yleisön kohtaamisesta. Tämä tavoite mielessä pitäen haluamme nostaa Suomessa keskustelua markkinoinnin roolista yritysten lyhyen ja pitkän tähtäimen menestyksessä, sanoo johtaja Karri Ahonen, Sanoma Media Finland.

Kilpailutöiden deadline syyskuussa

Deadlinet kilpailutöille ovat 27. syyskuuta ja 4. lokakuuta. Voittajat julkistetaan 7. helmikuuta 2019.

Effie Finland 2018 tuomaristo

Vuoden 2018 Effie-tuomaristossa ovat

Karri Ahonen, johtaja, markkinointi, insight, tuotteet, sisällöt, Sanoma Media Finland
Riikka Järvinen, markkinointijohtaja, kuluttajaliiketoiminta, DNA
Joakim Karske, brändijohtaja, OP Ryhmä
Susanna Laine, viestintä- ja brändijohtaja, Terveystalo
Arto Lindblom, professori, Aalto-yliopisto
Karri Lehtiö, toimituspäällikkö, MTV Uutiset / Mediahub
Tommy Mäkinen, luova johtaja, Folk Finland
Matti Pentikäinen, luova johtaja, SEK
J-P Rautamaa, kaupallinen johtaja, Jalostaja & Lunden
Miska Rajasuo, toimitusjohtaja, Bob The Robot, päätuomari
Pekka Rantamoijanen, Head of Digital Marketing, Valio
Mia Ropponen, Vice president, marketing, Kesko
Samuli Salokangas, Head of Marvelous, luova johtaja, Marvelous Finland
Laine Spellman, markkinointi- ja viestintäjohtaja, Säästöpankkiryhmä
Kaj Takolander, Vice President, Viking Line
Sari-Liia Tonttila, vanhempi neuvonantaja, partner, Ahjo Communications
Suvituuli Tuukkanen, brändi- ja markkinointijohtaja, Veikkaus
Perttu Tynkkynen, Vice President, Consumer Sales & Marketing, F-Secure
Alexander Sneen, markkinointijohtaja, Sinebrychoff
Tobias Wacker, luova johtaja, hasan & partners
Tia Yrjölä, johtaja, Saarioinen

Effie-kilpailusta

Effie on maailman laajin markkinointiviestinnän tehokkuutta mittaava kilpailu. Sen omistaa Effie Worldwide Inc. Kilpailun perusti New York American Marketing Association (NYAMA) vuonna 1968. Effie on rekisteröity tavaramerkki.

Kilpailua järjestetään 42 maassa. Suomessa 16. kertaa järjestettävän maakohtaisen kilpailun lisenssin omistaa Markkinoinnin, teknologian ja luovuuden liitto MTL ry.

Yhteyshenkilöt

Miska Rajasuo, päätuomari, 050 3710267
Tarja Virmala, MTL:n toimitusjohtaja, puh. 040 048 4693

Tietoja julkaisijasta

MTL ry
MTL ry
Eteläranta 10
00130 HELSINKI

info(a)mtl.fihttp://www.mtl.fi

MTL ry on markkinoinnin ja viestinnän sekä teknologian asiantuntijayritysten etujärjestö. MTL kokoaa yhteen yritykset, jotka parantavat markkinoinnin, luovuuden ja teknologian yhdistelmällä asiakkaidensa kilpailukykyä, luovat kasvua ja tekevät liiketoiminnalla tulosta.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat mediatiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta MTL ry

Suomi 100 on Vuoden viestintätyö – SEK ja valtioneuvoston kanslia tekivät vuosisadan keikan14.6.2018 20:30Tiedote

Suomi 100 – vuosisadan keikka, tekijöinä SEK ja valtioneuvoston kanslia/Suomi 100 nappasivat arvokkaimman Vuoden viestintätyö -palkinnon MTL:n Finnish Comms Awards -kilpailussa. Vuoden viestintätoimistoksi valittiin Ellun Kanat, Vuoden spokespersonin tittelin vei Suomi 100 -kampanjan evankelistaksi noussut Pekka Timonen. SEKin Essi Orama on vuoden viestintäkonsultti ja kilpailun paras pitchaaja oli Ellun kanojen Sara Lindström.

MTL:n tavoitteena nolla tapausta seksuaalisessa häirinnässä22.2.2018 09:30Tiedote

Markkinoinnin, teknologian ja luovuuden liitto MTL:n jäsenyrityksissä kukaan ei ole kokenut fyysistä seksuaalista häirintää viimeisen kahden vuoden aikana. Verbaalista häirintää oli kokenut viisi prosenttia. Liiton tavoite on, että seksuaalisen häirinnän tapauksia on sen jäsenyrityksissä nolla kappaletta. Tiedot selviävät Procom – Viestinnän ammattilaiset ry:n, Markkinoinnin, teknologian ja luovuuden liitto MTL ry:n ja Suomen Journalistiliitto ry:n teettämästä tutkimuksesta.

MTL:n uusi viestintäkilpailu palkitsee asiakaskokemuksesta ja tuloksellisesta yhteistyöstä16.2.2018 10:20Tiedote

MTL Communications Awards -viestintäkilpailu uudistuu ja uudeksi nimeksi tulee Finnish Comms Awards. Viestintätöiden arvioinnissa painotetaan erityisesti asiakkaan ja viestintätoimiston yhteistyötä, asiakaskokemusta ja -tyytyväisyyttä sekä pitkäjänteistä toimintaa kumppaneina. Uudistuneen kilpailun päätuomariksi on kutsuttu Christina Forsgård Netprofile Finlandista.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki STT Infossa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme