Miss Beauty Londonin meikit rantautuvat Prismoihin ja isoihin S-marketeihin

Iso-Britanniassa vuonna 2011 lanseeratun Miss Beauty London® -meikkisarjan tuotteita tulee marraskuun aikana myyntiin kaikkiin Suomen Prismoihin ja isoihin meikkejä myyviin S-marketeihin.

Miss Beauty London -meikkisarjan juuret ovat Lontoossa, mutta nyt esiteltävä yli sadan tuotteen valikoima on räätälöity suomalaisen naisen sävyihin ja tarpeisiin.

– Haluamme tarjota asiakkaillemme uniikin ja kattavan meikkisarjan, joka on laadultaan hyvä ja jonka tuotteet sopivat varmasti jokaisen kukkarolle, valikoimapäällikkö Venla Kuoppamäki S-ryhmän vähittäiskaupasta kertoo.

Meikkisarjan tuotteet on valikoitu ennen kaikkea suomalaisten kuluttajien tarpeisiin. Sarjaan on lisäksi kehitetty uusia tuotteita Suomen markkinoille.

– Meikkisarjan tuotteet ovat suosittuja erityisesti nuorten naisten keskuudessa, mutta muun muassa klassisten sävyjen ansiosta nämä meikit sopivat mainiosti kaiken ikäisten naisten ja miestenkin meikkipusseihin, Kuoppamäki sanoo.

Valikoimiin meikin koko kattaus

Valikoimaan tulee yli sata tuotetta: meikkivoiteet, puuterit, poskipunat, peite-, pohjustus- ja kiinnitystuotteet, korostustuotteet, luomivärit ja luomivärikynät, silmänrajauskynät, ripsivärit, huulipunat ja -kiillot, huulten rajauskynät sekä kynsilakat.

– Miss Beauty London -meikkisarjan myötä me tarjoamme asiakkaillemme laadukkaat ja edulliset tuotteet meikkaukseen. On tärkeää, että valikoiman meikeillä pystyy toteuttamaan koko meikin alusta loppuun ja luomaan myös uusia lookkeja, Kuoppamäki kuvaa.

Värivalinnoissa on huomioitu suomalaisten suosimat sävyt ja tuotetyypit sekä tämän hetken trendituotteet kuten luomiväripaletit, laadukas irtopuuteri, luomivärin pohjusaine tai meikin kiinnityssuihke.

– Vaikka sävyvalikoima on pyritty pitämään klassisena on kuitenkin tärkeää, että se ei ole tylsä. Ja onhan se ihanaa, että voi innostua ja ostaa kerralla useamman tuotteen, kun hinta on edullinen, Kuoppamäki tunnelmoi.

Venla Kuoppamäki, valikoimapäällikkö, S-ryhmän vähittäiskauppa
p. 050 430 6442, venla.kuoppamaki@sok.fi

Tuotenäytteiden tiedustelut Samuel Sorainen, viestintätoimisto Wolfcom Oy
+358 400 5798653, samuel.sorainen@wolfcom.fi

Laajan Miss Beauty London -meikkisarjan tuotteista löytyvät perustuotteet ja tämän hetken trendituotteet.

Fredman Group ostaa osuuden ruokahävikin vähentämiseen erikoistuneesta start-up yhtiö Biovaaka Oy:stä11.12.2018 10:01Tiedote

Ravintoloiden digitaalisiin omavalvonta- ja johtamispalveluihin erikoistunut kotimainen perheyhtiö Fredman Group on ostanut 19,5 % lappeenrantalaisen startup-yhtiö Biovaaka Oy:n osakkeista. Saimaan ammattikorkeakoulussa kehitetty älykäs biovaaka vähentää ravintola-asiakkaiden jättämää jätettä ja auttaa ravintoloita toimimaan kustannustehokkaammin. Kaupan myötä Fredman Group toteuttaa strategiaansa kasvaa foodtech-alan johtavaksi kansainväliseksi toimijaksi.

MTV:n kaupalliseksi johtajaksi Sanoma Media Finlandin Kari Mononen3.12.2018 15:01Tiedote

MTV on valinnut kaupalliseksi johtajakseen Ilta-Sanomien kaupallisen johtajan Kari Monosen. Sanoma Media Finlandilla 17-vuotisen työuran tehnyt Mononen siirtyy MTV:lle tilanteessa, jossa yhtiö on vahvistanut asemaansa Suomen kaupallisen television ylivoimaisena markkinajohtajana ja uudistanut organisaatiotaan, jakelukanaviaan ja mainosratkaisujaan vastaamaan entistä paremmin tulevaisuuden kuluttajan ja asiakkaan tarpeisiin. MTV:n uusi kaupallinen johtaja tulee työssään keskittymään mainostajien ratkaisukeskeisen palvelun varmistamiseen ja syventämään yhteistyötä myös mediatoimistojen kanssa.

BusinessFM sai radion uuden osavaltakunnallisen toimiluvan15.11.2018 16:44Tiedote

Viestintävirasto myönsi pääkaupunkiseudulla, Tampereella ja Oulussa kuuluvalle BusinessFM-radiokanavalle osavaltakunnallisen toimiluvan kaudelle 2020-30. BusinessFM:lle myönnetty täysin uusi taajuuskokonaisuus 13 laajentaa kanavan kuuluvuusalueen 1.1.2020 alkaen myös Jyväskylään, Kuopioon, Lahteen, Turkuun ja Vaasaan. Hyvästä musiikista ja työuransa kehittämisestä kiinnostuneille kuulijoille suunnattu kotimainen BusinessFM välittää työ- ja talouselämän arvokasta tietopääomaa ja sen myötä pyrkii omalta osaltaan edistämään suomalaista kansantaloutta.