Miss Beauty Londonin meikit rantautuvat Prismoihin ja isoihin S-marketeihin

Iso-Britanniassa vuonna 2011 lanseeratun Miss Beauty London® -meikkisarjan tuotteita tulee marraskuun aikana myyntiin kaikkiin Suomen Prismoihin ja isoihin meikkejä myyviin S-marketeihin.

Miss Beauty London -meikkisarjan juuret ovat Lontoossa, mutta nyt esiteltävä yli sadan tuotteen valikoima on räätälöity suomalaisen naisen sävyihin ja tarpeisiin.

– Haluamme tarjota asiakkaillemme uniikin ja kattavan meikkisarjan, joka on laadultaan hyvä ja jonka tuotteet sopivat varmasti jokaisen kukkarolle, valikoimapäällikkö Venla Kuoppamäki S-ryhmän vähittäiskaupasta kertoo.

Meikkisarjan tuotteet on valikoitu ennen kaikkea suomalaisten kuluttajien tarpeisiin. Sarjaan on lisäksi kehitetty uusia tuotteita Suomen markkinoille.

– Meikkisarjan tuotteet ovat suosittuja erityisesti nuorten naisten keskuudessa, mutta muun muassa klassisten sävyjen ansiosta nämä meikit sopivat mainiosti kaiken ikäisten naisten ja miestenkin meikkipusseihin, Kuoppamäki sanoo.

Valikoimiin meikin koko kattaus

Valikoimaan tulee yli sata tuotetta: meikkivoiteet, puuterit, poskipunat, peite-, pohjustus- ja kiinnitystuotteet, korostustuotteet, luomivärit ja luomivärikynät, silmänrajauskynät, ripsivärit, huulipunat ja -kiillot, huulten rajauskynät sekä kynsilakat.

– Miss Beauty London -meikkisarjan myötä me tarjoamme asiakkaillemme laadukkaat ja edulliset tuotteet meikkaukseen. On tärkeää, että valikoiman meikeillä pystyy toteuttamaan koko meikin alusta loppuun ja luomaan myös uusia lookkeja, Kuoppamäki kuvaa.

Värivalinnoissa on huomioitu suomalaisten suosimat sävyt ja tuotetyypit sekä tämän hetken trendituotteet kuten luomiväripaletit, laadukas irtopuuteri, luomivärin pohjusaine tai meikin kiinnityssuihke.

– Vaikka sävyvalikoima on pyritty pitämään klassisena on kuitenkin tärkeää, että se ei ole tylsä. Ja onhan se ihanaa, että voi innostua ja ostaa kerralla useamman tuotteen, kun hinta on edullinen, Kuoppamäki tunnelmoi.

Venla Kuoppamäki, valikoimapäällikkö, S-ryhmän vähittäiskauppa
p. 050 430 6442, venla.kuoppamaki@sok.fi

Tuotenäytteiden tiedustelut Samuel Sorainen, viestintätoimisto Wolfcom Oy
+358 400 5798653, samuel.sorainen@wolfcom.fi

Laajan Miss Beauty London -meikkisarjan tuotteista löytyvät perustuotteet ja tämän hetken trendituotteet.

Naughty BRGR automatisoi ravintoloidensa omavalvonnan20.9.2018 14:17Tiedote

Suomen parhaita hampurilaisia tarjoava Naughty BRGR -ravintolaketju on valinnut kotimaisen Fredman Groupin toimittamat digitaaliset omavalvonta- ja johtamispalvelut varmistamaan ravintoloidensa ruokaturvallisuutta ja vähentämään hävikkiä. Fredmanin älykkäät keittiönjohtamispalvelut automatisoivat ravintoloiden arkirutiineja ja helpottavat keittiöhenkilökunnan työtä minimoimalla ruoanlaittoon ja asiakaspalveluun kuulumattomia toimenpiteitä.

MTV laajentaa uutistoimintaansa kaikilla jakelualustoilla12.9.2018 10:45Tiedote

Suomen suurin kaupallinen uutismedia MTV tekee uutistarjonnalleen suurimman uudistuksen sitten 1990-luvun taitteen, jolloin aamu-uutiset aloittivat Huomenta Suomessa ja Kymmenen Uutiset sai rinnalleen Seitsemän Uutiset. Nyt MTV laajentaa uutistarjontansa digitaalisissa kanavissa ympärivuorokautiseksi ja päivittää uutisstudionsa ilmeen, teknologian ja toiminnallisuuden vastaamaan myös tulevaisuuden kuluttajien tarpeita.

Muutos Tanskan kuninkaalliseen vierailuun: Hänen kuninkaallinen korkeutensa kruununprinsessa saapuu vierailulle Suomeen 13.-14. syyskuuta.4.9.2018 15:33Tiedote

Hänen kuninkaallinen korkeutensa Tanskan kruununprinssi joutuu kirurgisen operaation vuoksi perumaan viralliset tehtävänsä kahden viikon ajalta. Tämän johdosta Hänen kuninkaallinen korkeutensa Tanskan kruununprinsessa saapuu aiemmin julkistetun ohjelman mukaisesti viralliselle vierailulle Helsinkiin ja Turkuun 13.-14. syyskuuta.

Kutsu medialle: Elements of AI verkkokurssin suorittaneiden valmistujaisseremonia Helsingin yliopistolla, juhlapuhujana Sauli Niinistö3.9.2018 09:48Tiedote

Helsingin yliopisto ja Reaktor esittelivät keväällä avoimen koulutusohjelman tekoäly-osaamisen laajentamiseksi. Verkkokurssille on tällä hetkellä ilmoittautunut noin 90 000 ihmistä ympäri maailmaa ja se on noussut Suomen suosituimpien kurssien joukkoon neljässä kuukaudessa. Reaktor ja Helsingin yliopisto järjestävät ensimmäisille valmistuneille valmistujaisjuhlan Helsingin yliopiston juhlasalissa torstaina 6.9.2018. Tilaisuudessa julkistetaan lisäksi kurssin suomenkielinen versio. Juhlapuheen kurssilaisille pitää tasavallan presidentti Sauli Niinistö.

Tanskan kruununprinssi saapuu syyskuussa Suomeen, vierailee Helsingissä ja Turussa 13.-14.9.31.8.2018 11:02Tiedote

Tanska ja Suomi juhlistavat diplomaattisten suhteidensa 100. vuotta, minkä kunniaksi Hänen kuninkaallinen korkeutensa Tanskan kruununprinssi saapuu vierailulle Suomeen 13.-14. syyskuuta. Vierailun aikana kruununprinssi osallistuu Helsingin kaupungintalolla järjestettävään kestävään kaupunkisuunnittelun asiantuntijaseminaariin ja maiden lämpimiä suhteita juhlistavaan illallistilaisuuteen Finlandia-talolla, esittelee medialle tanskalaisen ruokatuotannon parhaita paloja, ja vierailee Turun telakalla.