Miss Beauty Londonin meikit rantautuvat Prismoihin ja isoihin S-marketeihin

Iso-Britanniassa vuonna 2011 lanseeratun Miss Beauty London® -meikkisarjan tuotteita tulee marraskuun aikana myyntiin kaikkiin Suomen Prismoihin ja isoihin meikkejä myyviin S-marketeihin.

Miss Beauty London -meikkisarjan juuret ovat Lontoossa, mutta nyt esiteltävä yli sadan tuotteen valikoima on räätälöity suomalaisen naisen sävyihin ja tarpeisiin.

– Haluamme tarjota asiakkaillemme uniikin ja kattavan meikkisarjan, joka on laadultaan hyvä ja jonka tuotteet sopivat varmasti jokaisen kukkarolle, valikoimapäällikkö Venla Kuoppamäki S-ryhmän vähittäiskaupasta kertoo.

Meikkisarjan tuotteet on valikoitu ennen kaikkea suomalaisten kuluttajien tarpeisiin. Sarjaan on lisäksi kehitetty uusia tuotteita Suomen markkinoille.

– Meikkisarjan tuotteet ovat suosittuja erityisesti nuorten naisten keskuudessa, mutta muun muassa klassisten sävyjen ansiosta nämä meikit sopivat mainiosti kaiken ikäisten naisten ja miestenkin meikkipusseihin, Kuoppamäki sanoo.

Valikoimiin meikin koko kattaus

Valikoimaan tulee yli sata tuotetta: meikkivoiteet, puuterit, poskipunat, peite-, pohjustus- ja kiinnitystuotteet, korostustuotteet, luomivärit ja luomivärikynät, silmänrajauskynät, ripsivärit, huulipunat ja -kiillot, huulten rajauskynät sekä kynsilakat.

– Miss Beauty London -meikkisarjan myötä me tarjoamme asiakkaillemme laadukkaat ja edulliset tuotteet meikkaukseen. On tärkeää, että valikoiman meikeillä pystyy toteuttamaan koko meikin alusta loppuun ja luomaan myös uusia lookkeja, Kuoppamäki kuvaa.

Värivalinnoissa on huomioitu suomalaisten suosimat sävyt ja tuotetyypit sekä tämän hetken trendituotteet kuten luomiväripaletit, laadukas irtopuuteri, luomivärin pohjusaine tai meikin kiinnityssuihke.

– Vaikka sävyvalikoima on pyritty pitämään klassisena on kuitenkin tärkeää, että se ei ole tylsä. Ja onhan se ihanaa, että voi innostua ja ostaa kerralla useamman tuotteen, kun hinta on edullinen, Kuoppamäki tunnelmoi.

Venla Kuoppamäki, valikoimapäällikkö, S-ryhmän vähittäiskauppa
p. 050 430 6442, venla.kuoppamaki@sok.fi

Tuotenäytteiden tiedustelut Samuel Sorainen, viestintätoimisto Wolfcom Oy
+358 400 5798653, samuel.sorainen@wolfcom.fi

Laajan Miss Beauty London -meikkisarjan tuotteista löytyvät perustuotteet ja tämän hetken trendituotteet.

Kutsu: Medialounaalta parempaan tulevaisuuteen keskiviikkona 29.11. kello 11.00 @ Perho22.11.2017 10:14Tiedote

Ruokahävikin vähentäminen on yksi Suomen ja koko globaalin ruokapolitiikan keskeisimpiä haasteita. Sen puolittamiseksi on asetettu niin YK:n, kuin EU-komissionkin tasolla kunnianhimoiset tavoitteet, mutta voiko yksittäinen kuluttaja Suomessa vaikuttaa suureen kuvaan? Haluamme käsitellä tähdellistä asiaa hyvällä maulla ja kutsumme median edustajat Perho Liiketalousopiston ja leipomoyhtiö Vaasanin yhdessä isännöimälle medialounaalle Ravintola Perhoon keskiviikkona 29. marraskuuta kello 11.00 (sisäänkäynti Ravintola Perhon pääovesta Mechelininkatu 7, Helsinki).

Uusi opaskirja esittelee Tallinnaa suomalaisten silmin9.11.2017 11:30Tiedote

Tallinnan legendaarinen Viru-hotelli julkaisi 45. juhlavuotensa kunniaksi opaskirjan, joka esittelee Tallinnan mielenkiintoisimmat ja yllättävimmätkin nähtävyydet ja tekemiset suomalaisten Tallinnan-ystävien omien kokemusten kautta. Kirjassa jakavat suosituksensa muiden muassa presidentti Tarja Halonen, kirjailija Sofi Oksanen, F1-kuski Mika Salo, muusikko Ilkka Alanko, elokuvatuottaja Markus Selin, jääkiekkoilija Siim Liivik ja monet muut tutut suomalaiset.

Uudessa Tuntematon sotilas -elokuvassa arvuutellaan jälleen, kuinka konjakkia leikataan31.10.2017 15:00Tiedote

Alun perin jatkosodan aikana rintamamiesten rajoitettuun juhlallisuuskäyttöön luodut Puolustuslaitos Leikattua konjakkia ja Puolustuslaitos Viinaa ovat väkevässä roolissa paitsi Väinö Linnan Tuntematon sotilas -kirjassa, myös kaikissa kolmessa siihen perustuvassa elokuvaversiossa. Aku Louhimiehen ohjaamassa uudessa Tuntematon sotilas -elokuvassa leirinuotiolla arvuutellaan, kuinka konjakkia leikataan. Nykypäivän versiossa Puolustuslaitos Leikattua on aidon ranskalaisen konjakin ja kotimaisen vodkan sekoite ja se valmistetaan Kuopiossa Lignell & Piispasen toimesta.

Suomalainen rullalautailutähti toteutti haaveensa yöllisessä huvipuistossa24.10.2017 17:26Kutsu

Kansainvälistä läpimurtoaan tekevä 23-vuotias Jaakko Ojanen on tänä vuonna skeitannut itsensä suuren yleisön tietoisuuteen. Skeittauksen moninkertainen Suomen mestari on päässyt näyttämään taitojaan maailmalla, mutta ehti toteuttamaan syksyllä poikkeuksellisen projektin kotikaupungissaan Tampereella. Rullalautailu Särkänniemen huvipuistossa on normaalisti kielletty, mutta Ojanen sai ainutkertaisen mahdollisuuden skeitata yhden yön ajan uusia spotteja, joihin kenellekään muulla ei ole aiemmin ollut pääsyä.