Miss Beauty Londonin meikit rantautuvat Prismoihin ja isoihin S-marketeihin

Iso-Britanniassa vuonna 2011 lanseeratun Miss Beauty London® -meikkisarjan tuotteita tulee marraskuun aikana myyntiin kaikkiin Suomen Prismoihin ja isoihin meikkejä myyviin S-marketeihin.

Miss Beauty London -meikkisarjan juuret ovat Lontoossa, mutta nyt esiteltävä yli sadan tuotteen valikoima on räätälöity suomalaisen naisen sävyihin ja tarpeisiin.

– Haluamme tarjota asiakkaillemme uniikin ja kattavan meikkisarjan, joka on laadultaan hyvä ja jonka tuotteet sopivat varmasti jokaisen kukkarolle, valikoimapäällikkö Venla Kuoppamäki S-ryhmän vähittäiskaupasta kertoo.

Meikkisarjan tuotteet on valikoitu ennen kaikkea suomalaisten kuluttajien tarpeisiin. Sarjaan on lisäksi kehitetty uusia tuotteita Suomen markkinoille.

– Meikkisarjan tuotteet ovat suosittuja erityisesti nuorten naisten keskuudessa, mutta muun muassa klassisten sävyjen ansiosta nämä meikit sopivat mainiosti kaiken ikäisten naisten ja miestenkin meikkipusseihin, Kuoppamäki sanoo.

Valikoimiin meikin koko kattaus

Valikoimaan tulee yli sata tuotetta: meikkivoiteet, puuterit, poskipunat, peite-, pohjustus- ja kiinnitystuotteet, korostustuotteet, luomivärit ja luomivärikynät, silmänrajauskynät, ripsivärit, huulipunat ja -kiillot, huulten rajauskynät sekä kynsilakat.

– Miss Beauty London -meikkisarjan myötä me tarjoamme asiakkaillemme laadukkaat ja edulliset tuotteet meikkaukseen. On tärkeää, että valikoiman meikeillä pystyy toteuttamaan koko meikin alusta loppuun ja luomaan myös uusia lookkeja, Kuoppamäki kuvaa.

Värivalinnoissa on huomioitu suomalaisten suosimat sävyt ja tuotetyypit sekä tämän hetken trendituotteet kuten luomiväripaletit, laadukas irtopuuteri, luomivärin pohjusaine tai meikin kiinnityssuihke.

– Vaikka sävyvalikoima on pyritty pitämään klassisena on kuitenkin tärkeää, että se ei ole tylsä. Ja onhan se ihanaa, että voi innostua ja ostaa kerralla useamman tuotteen, kun hinta on edullinen, Kuoppamäki tunnelmoi.

Venla Kuoppamäki, valikoimapäällikkö, S-ryhmän vähittäiskauppa
p. 050 430 6442, venla.kuoppamaki@sok.fi

Tuotenäytteiden tiedustelut Samuel Sorainen, viestintätoimisto Wolfcom Oy
+358 400 5798653, samuel.sorainen@wolfcom.fi

Laajan Miss Beauty London -meikkisarjan tuotteista löytyvät perustuotteet ja tämän hetken trendituotteet.

Simon Fullerin kokoama uusi superyhtye Now United Suomeen - mukana myös suomalainen Joalin Loukamaa13.6.2018 13:21Tiedote

Lukuisten kansainvälisten supertähtien ja suosikkiohjelmien kehittäjän, mediamoguli Simon Fullerin perustama uusi popsensaatio Now United saapuu Suomeen tapaamaan fanejaan ja mediaa 18.-20. kesäkuuta. Näyttävässä tanssi- ja lauluyhtyeessä on mukana myös suomalainen 16-vuotias Joalin Loukamaa. Fullerin visiona on, että eri maista ja mantereilta tulevista tytöistä ja pojista koostuva Now United tulee ennennäkemättömällä tavalla yhdistämään koko popmusiikkia kuuntelevan maailman.

Suomalainen deittiapplikaatio Klip yhdistyy kansainvälisen eCiftin kanssa12.6.2018 08:00Tiedote

Kotimainen videodeittisovellus Klip yhdistyy etupäässä Turkin ja Saksan markkinoilla toimivan suositun deittipalvelu eCiftin kanssa. Yrityskaupan myötä Suomeen perustetaan teknologiayhtiö Discotec Oy, jonka pääomistaja on eCiftin omistanut sijoitusyhtiö 3TS Capital Partners. Discotec keskittyy hallinnoimaan ja kehittämään jo olemassa olevia Klip ja eCift -palveluitaan, sekä lanseeraamaan uusia social discovery -kategorian mobiilipalveluita globaaleille markkinoille. Klipin perustajat Niko Porkka ja Juho Oranen jatkavat uuden teknologiayhtiön palveluksessa Discotecin osakkaina.

Autourheilutähdet Kalle Rovanperä ja Valtteri Bottas läpäisivät hävittäjälentoon valmistavan lääkärintarkastuksensa7.6.2018 14:03Tiedote

Red Bullin rallitähti Kalle Rovanperä ja F1-tähti Valtteri Bottas osallistuivat Puolustusvoimien Ilmailulääketieteen keskuksessa Helsingissä ilmailulääkärin kokeisiin saadakseen ilmavoimien 100-vuotislentonäytöksessä 16.6. tapahtuvaa Flying Finn -hävittäjälentoaan varten lääketieteellisen kelpoisuustodistuksen. Laboratoriokokeiden lisäksi testissä mitattiin paitsi autourheilutähtien näkö, kuulo ja tasapainoaistit, tehtiin myös maksimaalinen suorituskyvyn mittaava ergometritesti. Suoritus- ja kestävyystestejä vaaditaan, sillä hävittäjälennon aikana kiihtyvyysvoimat voivat nousta jopa 9-12 G:n tasolle, kun F1-autossa kuljettajaan kohdistuu enimmillään 5-6 G:n painovoima.

Burgerimies Herlevin neljäs Naughty BRGR avautui Jyväskylään1.6.2018 14:18Tiedote

Suomen ensimmäinen Top Chef ja Burgerimies-TV-sarjan tähti, keittiömestari Akseli Herlevi avasi Naughty BRGR -hampurilaisravintolaketjun neljännen ravintolan Jyväskylään. Kaupungin kävelykeskustan paraatipaikalle Kolmikulmaan avautuneella ravintolalla on myös suuri, sadan asiakaspaikan anniskeluoikeuksin varustettu terassi. Ravintolan sisustuksessa kunnioitetaan jyväskyläläisten rakkautta urheiluun ja menestykseen.

FREDMAN GROUP UUDISTAA YHTIÖRAKENNETTAAN JA JOHTOAAN29.5.2018 10:59Tiedote

Suomalainen ruokateknologia-alan perheyhtiö Fredman Group Oy yhtiöittää älykkään keittiön kehittämiseen erikoistuneen Food Tech -palveluliiketoimintansa Fredman Perfect Kitchen Oy:ksi. Uutta yksikköä ryhtyy vetämään Fredman Groupin hallituksen puheenjohtaja Peter Fredman. Yhtiörakenteen uudistuksessa Horeca-alan tuotteiden myyntiin keskittyneen Fredman Professional Kitchen Oy:n toimitusjohtajaksi on nimitetty Markku Lukkari. Konsernin tuotannosta, logistiikasta ja kuluttajatuotteista vastaavan Fredman Operations Oy:n uudeksi toimitusjohtajaksi siirtyy Fiskars Iittalan tehtaanjohtaja Per-Henrik Hagberg.

IT-talo Nortal palkkaa satoja, henkilöstömäärä kasvaa tänä vuonna puolella22.5.2018 14:12Tiedote

Liiketoiminnan- ja IT-alan konsultti sekä ohjelmistotoimittaja Nortal vahvistaa asemiaansa viidellä kotimarkkina-alueellaan Suomessa, Virossa, Ruotsissa, Liettuassa ja Omanissa. Virossa vuonna 2000 perustettu yhtiö muutti nimensä Nortaliksi ostettuaan vuonna 2011 suomalaisen ohjelmistotoimittaja CCC Corporationin. Täysin työntekijöidensä omistaman Nortalin tavoitteena on palkata tänä vuonna 300 uutta työntekijää varmistamaan lisääntyneiden asiakasprojektien toimitukset. Myös Suomessa Nortalin toiminta on kääntynyt kannattavaksi ja yhtiön rekrytointitarve on liiketoiminnan ja asiakkuuksien kasvaessa huomattava.