Mittelö Hämeen Herruudesta starttaa tiistaina

HPK ja Pelicans mittelevät myös tällä sarjakaudella Hämeen Herruudesta, kun hämäläistä yhteistyötä ja joukkovoimaa vahvistetaan alueen sisäisellä jääkiekkosarjalla. ”Hämeen Herruus saa jatkoa, kun tiistaina 26.9. HPK ja Pelicans kohtaavat Hämeenlinnassa. Olemme tyytyväisiä, että alueemme yritykset ovat jälleen yhteistyössä mukana kannustamassa alueemme Liiga-joukkueita”, toteaa Hämeen kauppakamarin toimitusjohtaja Jussi Eerikäinen.

Kanta- ja Päijät-Hämeen alueen yritysten ja opiskelijoiden halutaan jääkiekko-otteluiden myötä löytävän yhteisen areenan tavata hyvässä kilpailuhengessä, jossa yhdistyy sisukas kannustus joukkueiden puolesta.

HPK:n ja Pelicansin keskinäisten pelien voittaja saa Hämeen kauppakamarin luovuttaman Hämeen Herruus -kiertopalkinnon lisäksi 5 000 euron arvoisen shekin oman juoniorijoukkueen hyväksi.

”On historiallista, että Hämeen Herruudesta pelataan myös Tallinnassa. Ensimmäinen ulkomailla pelattava virallinen Liiga-ottelu käydään Pelicansin ja HPK:n välillä 27.1.2018 Tallinnan Tondiraba Areenalla”, Eerikäinen kertoo.

Hämeen kauppakamari järjestää Tallinnan pelimatkalle omat linja-autokuljetukset Hämeenlinnasta ja Lahdesta, mikäli mukaan saadaan riittävästi kiinnostuneita yrityksiä.

Hämeen Herruuden mahdollistavat Etelä-Suomen Sanomat, Herkkumaa Oy, Hämeen Sanomat, Lahden Seudun Kehitys LADEC Oy, Linnan Kehitys Oy, Osuuskauppa Hämeenmaa ja Rantalainen Yhtiöt.

Ottelut Hämeen Herruudesta käynnistetään tuttuun tapaan Hämäläisten laululla.

Niemenkatu 73

Hämeen kauppakamarin yritysbarometri: Vienti vahvistaa Hämeen kasvua28.6.2018 11:30Tiedote

Hämeen kauppakamarin alueen yrityksistä 49 % ilmoittaa liikevaihtonsa olevan vuonna 2018 suurempi verrattuna vuoteen 2017, selviää kauppakamarin kesäkuussa tekemästä barometrikyselystä. ”Yritysten vientinäkymät ovat suotuisat ja 36 % vastanneista arvioi viennin kasvavan seuraavien kuuden kuukauden aikana. Viennin saldoluku on +32 (*), kun vastaava luku joulukuussa oli +17”, kertoo Hämeen kauppakamarin toimitusjohtaja Jussi Eerikäinen.

Hämeen kauppakamarin Stipendit alueen opiskelijoille2.6.2018 12:00Tiedote

Hämeen kauppakamari myönsi 2.6.2018 stipendejä toiminta-alueensa opiskelijoille. ”Hallituksemme päätti myöntää Hämeen kauppakamarin Stipendejä alueemme lukioiden ja toisen asteen ammatillisten oppilaitosten päättäville opiskelijoille. Stipendi myönnetään opiskelijalle, joka on opintojensa aikana osoittanut tuloksellista suuntautumista liike-elämään”, kertoo Hämeen kauppakamarin toimitusjohtaja Jussi Eerikäinen.