Mittelö Hämeen Herruudesta starttaa tiistaina

HPK ja Pelicans mittelevät myös tällä sarjakaudella Hämeen Herruudesta, kun hämäläistä yhteistyötä ja joukkovoimaa vahvistetaan alueen sisäisellä jääkiekkosarjalla. ”Hämeen Herruus saa jatkoa, kun tiistaina 26.9. HPK ja Pelicans kohtaavat Hämeenlinnassa. Olemme tyytyväisiä, että alueemme yritykset ovat jälleen yhteistyössä mukana kannustamassa alueemme Liiga-joukkueita”, toteaa Hämeen kauppakamarin toimitusjohtaja Jussi Eerikäinen.

Kanta- ja Päijät-Hämeen alueen yritysten ja opiskelijoiden halutaan jääkiekko-otteluiden myötä löytävän yhteisen areenan tavata hyvässä kilpailuhengessä, jossa yhdistyy sisukas kannustus joukkueiden puolesta.

HPK:n ja Pelicansin keskinäisten pelien voittaja saa Hämeen kauppakamarin luovuttaman Hämeen Herruus -kiertopalkinnon lisäksi 5 000 euron arvoisen shekin oman juoniorijoukkueen hyväksi.

”On historiallista, että Hämeen Herruudesta pelataan myös Tallinnassa. Ensimmäinen ulkomailla pelattava virallinen Liiga-ottelu käydään Pelicansin ja HPK:n välillä 27.1.2018 Tallinnan Tondiraba Areenalla”, Eerikäinen kertoo.

Hämeen kauppakamari järjestää Tallinnan pelimatkalle omat linja-autokuljetukset Hämeenlinnasta ja Lahdesta, mikäli mukaan saadaan riittävästi kiinnostuneita yrityksiä.

Hämeen Herruuden mahdollistavat Etelä-Suomen Sanomat, Herkkumaa Oy, Hämeen Sanomat, Lahden Seudun Kehitys LADEC Oy, Linnan Kehitys Oy, Osuuskauppa Hämeenmaa ja Rantalainen Yhtiöt.

Ottelut Hämeen Herruudesta käynnistetään tuttuun tapaan Hämäläisten laululla.

Niemenkatu 73

Tiestön rapautuminen pysäytettävä kriittisillä väylillä8.12.2017 08:30Tiedote

Juuri laadittu liikenneselvitys paljastaa tieverkolla liikkuvat raaka-aine- ja tavaravirrat sekä keskeisten toimialojen eniten käyttämät väylät Suomessa. Tieverkko mahdollistaa miljardien vientitulot. Siksi korjausvelka on saatava kuriin kuljetuksille kriittisillä väylillä. ”Päättäjien on hyvä tietää, että korjausvelan kasvu toimialojen eniten tarvitsemilla väylillä iskee viennin lisäksi kotimarkkinoihin”, sanoo Hämeen kauppakamarin toimitusjohtaja Jussi Eerikäinen.

Hämeen kauppakamarin puheenjohtajaksi Pekka Vihma23.11.2017 18:05Tiedote

Hämeen kauppakamarin syyskokous valitsi uudeksi puheenjohtajaksi Vanajanlinna Group Oy:n toimitusjohtaja Pekka Vihman. DA-Design Oy:n toimitusjohtaja Sami Kotiniemi ja Voglia Oy:n toimitusjohtaja Markku Virtanen valittiin jatkamaan varapuheenjohtajina. Uudeksi varapuheenjohtajaksi valittiin Osuuskauppa Hämeenmaan toimitusjohtaja Olli Vormisto. Raute Oyj:n toimitusjohtaja Tapani Kiiski toimii puheenjohtajiston neuvonantajana.

Hämeen kauppakamarin Stipendit alueen opiskelijoille23.11.2017 15:01Tiedote

Hämeen kauppakamarin hallitus on päättänyt jakaa stipendejä seuraavien viiden vuoden ajan toiminta-alueensa opiskelijoille. ”Hallituksemme päätti myöntää Hämeen kauppakamarin Stipendejä alueemme lukioiden ja toisen asteen ammatillisten oppilaitosten päättäville opiskelijoille. Stipendi myönnetään opiskelijalle, joka on opintojensa aikana osoittanut aktiivista suuntautumista yritystoimintaan”, kertoo Hämeen kauppakamarin toimitusjohtaja Jussi Eerikäinen.

HÄMEEN KAUPPAKAMARI: Tulevaisuuden osaajat seuraavat hämäläisjohtajia päivän ajan13.11.2017 09:07Tiedote

Tuhat nuorta johtajaa -kampanjaviikko starttaa Hämeessä tänään maanantaina, kun 64 opiskelijalla on mahdollisuus seurata hämäläisjohtajien työpäivää. ”Hämeen kauppakamari on toiminut kampanjan yhteistyökumppanina Forssan, Hämeenlinnan ja Lahden Nuorkauppakamarien sekä YES-verkoston kanssa. Haluamme antaa nuorille arvokkaan kokemuksen, millaisia johtajuuden taitoja työelämässä tarvitaan”, kertoo Hämeen kauppakamarin toimitusjohtaja Jussi Eerikäinen.