Pihla Group OyPihla Group Oy

Mobiilidatan toimivuuden mahdollistava Tiivi Connect -antennilasi on valittu kolmeen energiatehokkaaseen asuntomessutaloon

Energiatehokkaan rakentamisen ratkaisut kuten paksut seinärakenteet, metallikalvoiset eristeet ja selektiivi-ikkunat voivat estää mobiilipuhelinten ja mobiilidatayhteyksien toimivuutta. Uusi Tiivi Connect Antennilasi tuo mobiilisignaalin sisälle energiatehokkaimmissakin rakennuksissa.
Mittaustulokset osoittavat, että Antennilasi tehostaa oleellisesti radiosignaalin etenemistä ulkovaipan läpi nostaen kentän voimakkuutta huoneessa merkittävästi. Värilliset alueet havainnollistavat nykyisiä ja suunniteltuja mobiiliverkon taajuusalueita. Niillä signaali on Tiivi Connect Antennilasin ansiosta 15–20 dB voimakkaampi eli noin 30–100-kertainen verrattuna huoneeseen ilman Antennilasia.

Tiivi Antennilasi asennetaan valmiiksi ikkunatehtaalla, eikä se vaikuta ikkunan asentamiseen, pesemiseen eikä muihin ikkunan ominaisuuksiin. Täysin suomalainen innovaatio mahdollistaa toimivat puhelin ja mobiilidatayhteydet sisällä nyt ja tulevaisuudessa.

Tiivi Connect Antennilasiin voi tutustua Tuusulan asuntomessuilla kohteissa 18 Villa Lehtelä, 22 Townhouse Rokka ja 23 Villa Ormax.

Tiivi Kristalli on ikkunoiden ja ovien edelläkävijä

Tiivi Kristalli -ikkuna ja ovimallisto sisältävät lukuisia edistyksellisiä ominaisuuksia. Tiivi Kristalli -ikkunoiden ja ovimalliston elegantin tyylin viimeistelevät piilossa olevat saranatSisäänkelautuvat kaihdinnarut tuovat ikkunaan helppoutta ja turvallisuutta. Tiivin ikkunoihin saatava Tiivi Siitepölyverkko mahdollistaa terveellisemmän sisäilman. Auringonsuojalasit estävät auringon lämpösäteilyä ja lisäävät asumismukavuutta. Rakenneratkaisut ovat viimeisteltyjä ja materiaalit laadukkaita sekä kestäviä.

Uutuus Tiivi BLACK kokonaan musta ikkuna puhuttelee tyylikkyydellään. Mustien puitteiden lisäksi välissä olevat mekanismit ovat sekä sisä- että ulkopuolelta mustia. Tiivi BLACK ikkunaa on saatavilla kiinteänä ja avattavana.

Ainoana Suomessa ISO9001 sertifioitu asennustyö 10 vuoden takuulla

Tiivi palvelee uudis- ja saneerausrakentajia yli 40 vuoden kokemuksella. Tiivin ISO9001 sertifioidulla ikkuna- ja oviasennustyöllä on 10 vuoden takuu. Tiivin palvelukokonaisuudella haluamme tehdä rakentamisesta ja asumisesta mukavampaa, helpompaa ja turvallisempaa. - Tiivi Enemmän kuin ikkuna.

Tiivin ikkunoihin, oviin ja palveluihin pääsee tutustumaan messuosastollamme kohteessa 22 Townhouse Rokka sekä kohteissa

• Kohde 4 Paritalo Veljesteco
  • Kohde 12 Kastelli Villa Hiili
  • Kohde 15 Kastelli Kuori 125
  • Kohde 18 Villa Lehtelä
  • Kohde 21 Kastelli Kuori 115
  • Kohde 22 Townhouse Rokka
  • Kohde 23 Villa Ormax

Mika Kanervo
markkinointipäällikkö
Puh: 050 375 6333
mika.kanervo@tiivi.fi

Antennilasin pinnassa on huomaamaton antennikuvio. Patentoitu ratkaisu mahdollistaa signaalien välittymisen sisälle huoneistoon.

Pihla Group Oy on tunnettu Pihla-, Tiivi- ja PihlaPRO-ikkunoista ja -ovista. Yhtiö työllistää noin 650 henkilöä, ja sillä on tehtaat Ruovedellä, Haapajärvellä, Kannuksessa, Kuusamossa, Pudasjärvellä ja Joutsassa.  Pihla Groupin omistaa Inwido AB, jonka liikevaihto vuonna 2018 oli 6,7 miljardia Ruotsin kruunua. Inwido AB:n tuotemerkkejä Suomessa ovat myös Pihla Groupin tytäryhtiöiden kautta omistetut Klas1, Profin, Sydänpuu ja Lämpölux.