Modern Spaces -tapettimallistossa näyttäviä lehtikuoseja ja geometrisiä kuvioita

Engblad & Co:n hienostuneen ja urbaanin Modern Spaces -malliston tapetit kunnioittavat ja korostavat muuta sisustusta. Valitsetpa mallistosta trendikkäitä tai hillitympiä sävyjä, kokonaisuudesta tulee tyylikäs ja tasapainoinen.
Modern Spaces Dancing Crane

Modern Spaces -tapettimallistossa elegantit yksiväriset tapetit yhdistyvät näyttäviin lehtikuoseihin ja geometrisiin kuvioihin. Mallisto on myös jännittävä sekoitus sileitä tapetteja, erilaisia tekstuureja, mattapintoja ja upeaa hohdetta. Yllättävät ja näyttävät tapetit eivät kuitenkaan vie liikaa huomiota muulta sisustukselta. Modern Spaces korostaakin persoonallisen tyylisi parhaita puolia.

Harkitut värikontrastit edustavat pehmeää minimalismia pohjoismaiseen tyyliin. Modern Spaces -malliston kaikille tapeteille on olemassa myös yksivärisiä vastineita huippusuosittua Dancing Crane -tapettia lukuun ottamatta.

Dancing Crane -tapetti on saatavilla uusissa kauniissa sävyissä! Kurki on rakastettu kevään merkki, jolla on myös vahva symbolinen merkitys monissa aasialaisissa kulttuureissa. Kenties juuri siksi Emma von Brömssenin suunnittelema kuosi on ollut niin suosittu.  Tyylikäs suurikuvioinen tapetti sopii erinomaisesti rauhalliseen, viileään makuuhuoneeseen mutta myös esimerkiksi olohuoneeseen tai eteiseen. Erinomainen valinta tyylitietoisille.

Valkoisessa Urban Jungle -tapetin hillitty kuosi syntyy kerroksittaisista lehdistä. Tapetista on saatavana neljä eri väriyhdistelmää. Lehtien painamiseen on käytetty hienoa kiillettä, mikä saa ne kimaltamaan kauniisti mattapohjalla. Vaalea ja hillitty tapetti suorastaan herää eloon, kun valo lankeaa juuri oikeasta kulmasta! Hienostunut valkoinen tapetti on täydellinen valinta, kun sisustukselle haluaa vaalean, mutta silti näyttävän pohjan.

Waterfront-tapetissa on moderni minimalistinen kuvio, jonka häivytetyt viivat tuovat mieleen heijastumat veden pinnalla. Kuosi on painettu hohtavalle pohjalle, jonka silkkinen pinta heijastaa kauniisti valoa. Waterfront-tapetista on saatavana kuusi värivaihtoehtoa.

Vaaleassa Skyline-tapetissa on geometrinen kuosi beigen ja valkoisen sävyissä. Tapetin painamisessa käytetyn helmiäisen hohde saa koko huoneen tuntumaan valoisammalta. Modernin ja graafisen tapetin pehmeä värimaailma elävöittäähuonetta viemättä liikaa huomiota muulta sisustukselta. Skyline-tapetista on saatavana myös kolme muuta värivaihtoehtoa niille, jotka toivovat lisää näyttävyyttä.

Kuvia Värisilmän kuvapankissa:

Modern Spaces Dancing Crane