Mökki & Meri -messuilla katsaus kesään – Asiaa kalastuksesta ja automatkailusta

Mökki & Meri -messuilla pääsee jälleen merellisiin tunnelmiin. Tällä kertaa mukana on myös automatkailun teemoja. Tapahtumasta löytyy mm. kalastusveneitä, vesijettejä, laitureita, kajakkeja ja matkailuajoneuvotarvikkeita.

Kuva: Jani Ollikainen

Mökki & Meri -tapahtuma järjestetään yhdessä Piha & Puutarha -messujen kanssa 29.-31.3.

Kalastusopas Jani Ollikainen ja tv:sta tuttu Osku Valtonen opastavat kävijöitä mm. siinä, miten saa ennätyshauen. Hauen perhokalastus on myös yksi viikonlopun aiheista. Tietoa saadaan myös kalastuskilpailuista, jotka juuri nyt puhuttavat alaa.

Kalastusmestari Lauri Rantanen Lounais-Suomen Kalatalouskeskuksesta kertoo mökkikalastajan oikeuksista ja velvollisuuksista. Keräilijä Ilkka Rinne puhuu suomalaisista käsityövieheistä. Bloggaaja  ja kalastusopas Pasi Tuike opastaa mökkikalastajaa jigauksen saloihin.

SF-Caravan Matkailuautoilijat ry järjestää tapahtumassa useita infotilaisuuksia, joissa puhutaan mm. matkailuajoneuvon monipuolisesta käytöstä. Messujen yhdessä hallissa on myös myynnissä matkailuajoneuvoja. Paikalle odotetaan runsaasti myös yöpyjiä, sillä SF-Caravan Turku ry järjestää treffit.

Tiina Heiskari
projektijohtaja
puh. 050 487 2015
tiina.heiskari@turunmessukeskus.fi
www.mokkimeri.fi

Kuva: Jani Ollikainen

Rekryexpo 10.4. Turun Messukeskuksessa – Avoimia työpaikkoja, tarinaa yrittämisestä ja työnhausta tulevaisuudessa8.4.2019 11:32:17 EESTTiedote

Turun Messukeskuksessa järjestetään 10.4. Rekryexpo, jossa Varsinais-Suomen avoimet työpaikat kohtaavat työnhakijat. Tapahtuma järjestetään nyt neljännen kerran, ja tapahtuman kautta on työllistynyt jo monia. Tarjolla on tälläkin kertaa noin 2500 avointa työpaikkaa ja töitä tarjoavia yrityksiä on mukana noin 40. Rekryexpoon on maksuton sisäänpääsy.