Monivedosta 35 000 euroa 6,40 euron pikapelillä Tuusulaan

Jääkiekkomonivedossa oli kaksi noin 36 000 euroa tuonutta täysosumaa torstaina (kierros 43/2017). Toinen voitto meni 6,40 euron pikapelillä Tuusulassa pelattuun riviin ja toinen Vantaan Itä-Hakkilassa pelatulle kymmenen osuuden porukalle. Kerroin kohosi yli 700 000:n.

Tuusulan voittosumma oli 35 900,80 euroa. Se tuli jokelalaisessa kioskissa pelatulla pikapelillä, jossa pelaaja ei itse valitse maalilukuja. Pikapelissä pelaaja valitsee vain kohteen ja hintarajan, jolloin järjestelmä arpoo valittua summaa lähimmän järjestelmän, ja tarvittaessa pyöristettynä alaspäin. Pikapelillä on voitettu aiemminkin isoja summia. Jyväskylässä pelattu 0,80 euron rivi toi viime keväänä 22 777 euron monivetovoiton jääkiekon MM-kisojen kohteilla.

Torstain SuperMoniveto 10:n toinen täysosuma tuli 64,80 euroa maksaneella järjestelmällä, jolla kukin kymmenestä osakkaasta voitti 6,48 euron sijoituksella 3 645,38 euroa. Voittojärjestelmä oli pelattu kioskissa Vantaan Itä-Hakkilassa.

Rivin yllätyksiä olivat Pelicansin kotitappio Ässille ja KooKoon jääminen nollille Kärppien vieraana.

SuperMoniveto 10, tiistai 24.10.2017
1. Kärpät–KooKoo 5–0