Monivedosta 47 000 euroa Kuusamoon ja Espooseen

Liigakauden avaus toi kaksi 47 000 euron voittoa, vaikka täysosumia ei edes löytynyt neljän ottelun SuperMonivedossa perjantaina (36/2017). Toisen voittoluokan kerroin nousi lähes 950 000:een, kun SaiPa-KooKoo päättyi yllätystulokseen 1-7.

Sekä espoolaisen että kuusamolaisen nettipelaajan  voittosumma on 47 369,40 euroa viiden sentin rivipanoksella. Kuusamolainen voittaja käytti 36,45 euron järjestelmää, jossa hänellä oli muihin otteluihin vaihtoehtoisia maalimääriä, mutta ohi menneeseen SaiPa-KooKoo-otteluun varma 3-1.

Toinen vaikeusastetta nostava tulos oli länsirannikon Lukko-TPS-kohtaamisen päättyminen maalittomaan tasapeliin. Neljästä ottelusta lopulta vain Tampereen derbyssä ennakkosuosikki voitti.

Espoolaisvoittaja sai osumansa hajarivillä.

SuperMoniveto 7, perjantai 8.9.2017
1. Ilves–Tappara 0–3