Monivedosta 55 000 euroa Espoon Kattilalaaksoon – lisäajan maali ratkaisi

Jalkapallomoniveto toi 55 000 euron voiton espoolaiselle nettipelaajalle sunnuntaina (kierros 41/2017). Viime minuuteilla voitto tuntui lipsahtavan ulottumattomiin kohteen Betis-Valencia maaliryöpyssä, mutta lisäaika herätti voittolapun henkiin.

Kolmessa kohdeottelussa nähtiin yhteensä 20 maalia eli 6,7 maalia ottelua kohden.
Jännitys kulminoitui Espanjan La Ligan ottelussa Betis-Valencia Sevillassa. Valencian Simone Zaza vei vierasjoukkueen 3-5-johtoon 88. minuutilla, ja juuri tuo viisi maalia puuttui espoolaisen järjestelmästä.

Onneksi verkkopelitositetta ei voi repiä. Erotuomarin myöntämä lisäaika takasi voiton Espoon Kattilalaaksoon, kun Andreas Pereira teki Valencian kuudennen maalin.

- Valencia johti ottelua jo 0-4, mutta sitten Betis teki kolme maalia peräkkäin ennen vieraiden kahta maalia viime minuuteilla, kertaa tuotepäällikkö Miikka Nurmi.

Italian Serie A:n Ottelussa Inter-Milan järjestelmässä olisi ollut tilaa vielä molempien joukkueiden lisämaalille. Kolmas kohdeottelu oli Ranskan Ligue 1:n Strasbourg-Marseille, joka päättyi 3-3.

Voitto tuli 259,20 euroa maksaneella järjestelmällä 0,20 euron panoksella. Tarkka voittosumma on 55 114,40 euroa.

Moniveto 9, sunnuntai 15.10.2017
1. Inter–Milan 3–2
2. Betis–Valencia 3–6
3. Strasbourg–Marseille 3–3
Kertoimet:
1. voittoluokka 275 572,32

Kenosta 200 000 euron voitot Ylivieskaan ja Euraan17.7.2018 16:11Tiedote

Veikkauksen Kenosta on tullut viime päivinä suuria voittoja. Sunnuntaina euralaispelaaja voitti ilta-arvonnassa euron panoksella 200 000 euron voiton Kenon tasolta 10. Hän oli tehnyt kahden viikon kestopelinä kaksi euron riviä Veikkaus.fi :ssä. 200 000 euron voitto saatiin Kenosta myös maanantaihin, kun Ylivieskan Sale Kaisaniemeen jätetty peli toi euron panoksella voiton ilta-arvonnasta Kenon tasolta 10. Ylivieskassa tehdyssä pelissä oli kolme euron panoksella tehtyä riviä.