Monivedosta kahdella eurolla 23 000 euroa Helsingin Sörnäisiin

Helsinkiläinen nettipelaaja voitti yli 23 000 euroa pesismonivedosta kahden euron rivipanoksella pelatulla pelillään tiistaina (kierros 32/2018) ja jätti muille yhdeksälle täysosumavoittajalle jaettavaksi yhteensä noin 16 500 euroa.

Helsingin Sörnäisistä olevan voittajan tarkka voittosumma on 23 310,10. Hän sai voittonsa yhdellä kahden euron panoksella pelatulla rivillä.

Vähimmäispanoksella eli 0,05 eurolla sai 582,70 euroa, kun voittokerroin oli runsaat 11 600. Tämän minimivoiton Sörnäisten voittaja siis 40-kertaisti kahden euron rivipanoksellaan. Myös sunnuntaina nettipelaaja nappasi pesismonivedon kiinni kahden euron panoksella. Ylivieskalaispelaaja kuittasi toisen voittoluokan osumallaan yli 42 000 euroa.

- Jos olettaa juoksumäärien menevän päätyyn saakka eli yltävän vähintään 15:een, voi isomman rivipanoksen käyttäminen olla ymmärrettävää. Tiistain pesismonivedossa kaikki kotijoukkueet tekivät vähintään 15 juoksua, mikä on suurin vaihtoehdoista ja kattaa kaikki juoksumäärät 15:sta ylöspäin, kertoo muuttuvakertoimisen vedonlyönnin tuoteryhmäpäällikkö Miikka Nurmi.

Moniveto 1, 7.8.2018
1. Sotkamo– Seinäjoki 26–6
2. Vimpeli– Raahe 19–4
3. Joensuu– Koskenkorva 15–10
Kertoimet:
1. voittoluokka 11 655,08
2. voittoluokka 68,55

Eurojackpotatessa kimppa on kannattanut: porukkapelivoitot lähestyvät 300:aa miljoonaa17.10.2018 08:45Tiedote

Suomen Eurojackpot-voitoista yli neljännes on osunut porukoille. Kaikkiaan 14 täysosumasta yli kolmannes eli viisi on tullut porukkapeleihin, ja viidestä suurimmasta hirviöpotista kolme on mennyt jakoon kimpoille. Eurojackpottaamista voi siis hyvällä syyllä sanoa joukkuepeliksi, jossa Suomi on pärjännyt. Yksi tämänvuotisista onnistujista on runsaat 100 000 euroa voittanut nuori nainen, jonka voitto sai astelemaan asuntokaupoille.

Pikkuharavalla 300 000 voittanut jyväskyläläinen: ”Unohda viivotinrivit - pelaa vastakarvaan!”12.10.2018 20:04Tiedote

Eipä tiennyt mies, millaiseen kultasuoneen iski, kun jätti Vakion 4,50 euron haravarivinsä Seppälän Prismassa Jyväskylässä kesäkuun alussa. Hänen pelaamansa ainut täysosuma oli kertaistettu kahdella. Voitto-osuus olisi ollut ilman kesäbonusta kaksi kertaa 74 908,20 euroa eli 149 814,40 euroa, koska sama rivi oli pelattu kahteen kertaan. Veikkaus maksoi silti ainoalle täysosumalle luvatun 300 000 euron kesäbonuksen. – Kyllä siinä meni yö pyöriessä, mies muistelee yllätystä, kun voittosumma kasvoikin tuplaan odotetusta.