Monivedosta kahdella eurolla 23 000 euroa Helsingin Sörnäisiin

Helsinkiläinen nettipelaaja voitti yli 23 000 euroa pesismonivedosta kahden euron rivipanoksella pelatulla pelillään tiistaina (kierros 32/2018) ja jätti muille yhdeksälle täysosumavoittajalle jaettavaksi yhteensä noin 16 500 euroa.

Helsingin Sörnäisistä olevan voittajan tarkka voittosumma on 23 310,10. Hän sai voittonsa yhdellä kahden euron panoksella pelatulla rivillä.

Vähimmäispanoksella eli 0,05 eurolla sai 582,70 euroa, kun voittokerroin oli runsaat 11 600. Tämän minimivoiton Sörnäisten voittaja siis 40-kertaisti kahden euron rivipanoksellaan. Myös sunnuntaina nettipelaaja nappasi pesismonivedon kiinni kahden euron panoksella. Ylivieskalaispelaaja kuittasi toisen voittoluokan osumallaan yli 42 000 euroa.

- Jos olettaa juoksumäärien menevän päätyyn saakka eli yltävän vähintään 15:een, voi isomman rivipanoksen käyttäminen olla ymmärrettävää. Tiistain pesismonivedossa kaikki kotijoukkueet tekivät vähintään 15 juoksua, mikä on suurin vaihtoehdoista ja kattaa kaikki juoksumäärät 15:sta ylöspäin, kertoo muuttuvakertoimisen vedonlyönnin tuoteryhmäpäällikkö Miikka Nurmi.

Moniveto 1, 7.8.2018
1. Sotkamo– Seinäjoki 26–6