Mouhijärveläiset saavat postin Saleen

Toukokuun puolivälin tienoilla Mouhijärven Saleen avataan posti. Henkilökohtaisen asiakaspalvelun lisäksi mouhijärveläiset voivat vastaanottaa ja lähettää kätevästi paketteja pakettiautomaatin avulla. ­

– Hienoa, että voimme tarjota asiakkaillemme postin palvelut kaupan yhteydessä. Arki helpottuu, kun useamman asian voi hoitaa samalla reissulla. Monelle asiakkaalle arki on hektistä tai liikkuminen paikasta toiseen hankalaa. Vastaamme nyt tähän arjen haasteeseen, myymäläpäällikkö Minna Ylikoski iloitsee.

Postin palveluita voi jatkossa käyttää Salen laajojen aukioloaikojen mukaan, ma–pe 7–21, la 8–21 ja su 11–21.

– Henkilökuntamme on postista innoissaan – työhön tulee vaihtelevuutta ja asiakkaita pystytään palvelemaan entistä monipuolisemmin. Palvelu on meille sydämen asia, Minna kiteyttää.

Myymäläpäällikkö Minna Ylikoski, minna.ylikoski@sok.fi, 010 767 2051.

Vanhemmilla on huoli energiajuomien käytöstä13.3.2019 09:20:30 EETTiedote

Vastaamme piloteilla, joista toivomme runsaasti palautetta Levottomuus, unirytmin häiriintyminen, turha muoti-ilmiö, jota toteutetaan isompien esimerkin innoittamana. Muun muassa tällaisia huolenaiheita Virtain asiakasomistajilla oli lasten ja nuorten energiajuomien käyttöön liittyen. Pilotoimme 9–12/2018 S-market Virroilla K15-ikärajaa energiajuomien myynnissä. Pilotin aikaisessa kyselyssä 257 asiakasomistajaa kertoi näkemyksensä ja 95 % oli myynnin rajoittamisen kannalla. Virtain asiakasomistajien kanta oli selkeä, K15-ikärajaa jatketaan S-market Virroilla toistaiseksi. Energiajuomat pulpahtavat julkiseen keskusteluun toistuvasti. – Meillekin tulee säännöllisesti huolestuneita viestejä vanhemmilta ja vanhempainyhdistyksiltä. Asiakkaiden omistamana yrityksenä meidän on tärkeää kuunnella heidän huolenaiheitaan, toimitusjohtaja Timo Mäki-Ullakko kertoo. Toiveisiin vastataan piloteilla Prisma Nokialla sekä S-market Kangasalla ja Ruovedellä Eri tahot vanhempainyhdistyksistä urheiluseuroih