MPD 2019 – ensimmäiset strategiset kumppanit julkaistu!

MPD tehdään kumppaniemme avulla. Ensimmäiset strategiset kumppanit MPD 2019 -tapahtumaan on nyt julkaistu! Seuraava MPD järjestetään 4.-6.6.2019 Tampereella.

MPD 2019 tuo jälleen kerran ennätyksellisen kovatasoisen vaikuttajajoukon Tampereelle. Kuvassa Tomas Hedenborg isännöimässä MPD 2017 -tapahtumaa.

LEHDISTÖTIEDOTE 8.10.2018

Kumppanit ovat: Beckhoff, DIMECC, Fastems, Siemens, Teknologiateollisuus ry, Tampereen teknillinen yliopisto, VTT ja Wapice. MPD 2019 -tapahtuman aikana 4.-6.6. nämä strategiset kumppanit julkaisevat visioitaan ja tiekarttojaan tulevaisuuden tuotteistaan ja palveluistaan. Ne avaavat tietä kohti ekosysteemitaloutta.

MPD tarjoaa kumppaneille ainutlaatuisen mahdollisuuden edelläkävijyyteen ja toivottujen tulevaisuuden suuntien edistämiseen. Uudella tapahtumapaikallamme Tähtiareenalla kumppanit ovat koko tilaisuuden keskiössä, joten pääsy kaikille kumppaniosastoille on aiempaakin helpompaa. Kumppanialue tarjoaa upean paikan kumppanien ja seminaarivieraiden väliselle verkostoitumiselle. Kumppanialue on hieno paikka jakaa kumppanien uusimpia oivalluksia ja innovaatioita.

Valittavana on neljä erilaista kumppanuuspakettia. Haluaisiko yrityksesi MPD-kumppaniksi? Saadaksesi lisätietoa kumppanuusmahdollisuuksista, ota yhteyttä:

Harri Kulmala, toimitusjohtaja, DIMECC Oy, 040 840 6380, harri.kulmala@dimecc.com

Tomas Hedenborg, konsernijohtaja, Fastems Oy Ab, 050 310 1999, tomas.hedenborg@fastems.com

DIMECC Oy on innovaatioalusta, joka yhdistää parhaan osaamisen teollisuudesta ja tutkimuksesta. Yritysten arvioiden mukaan yksi DIMECCin ohjelmiin sijoitettu euro on tuottanut itsensä takaisin keskimäärin yli 20-kertaisesti. Se on ainutlaatuisen korkea luku maailmassa. Ylivertaisen tuottavuuden luo yli 400 organisaation ja 2000 ihmisen osaaminen, jotka DIMECC kokoaa yhteen Suomen hyväksi.

Merten älykäs tulevaisuus yhä väkevämmin suomalaisten luotsattavana: One Sea sai Business Finlandilta lisää rahoitusta, Laivameklarit mukaan kehittämään digitaalista merenkulkua30.11.2018 14:23Tiedote

Tampere näyttää maailmalle mallia innovoinnissa – DIMECC ja DEMOLA esittelivät ainutlaatuista osaamistaan maailman huipuille Grenoblessa14.11.2018 16:00Tiedote

MPIDEA 2019 ideakilpailu käynnistyy! Siemens on yksi uusien ideoiden arvostajista: Ekosysteemit ja yhteiskehittäminen yhä tärkeämpi uudistavien ideoiden lähde5.11.2018 12:45Tiedote

Teollisuus ja palkansaajat ajavat myös samoja tavoitteita: ÄlySuomi on tarpeen, ja se syntyy vain mittavilla julkisilla investoinneilla innovointiin24.10.2018 13:39Tiedote

Roottoripurjeen kaupallistaminen toi DIMECC Prizen 2018: Norsepower ja NAPA edistäneet merkittävästi puhtaampaa ja kannattavampaa merenkulkua24.10.2018 12:08Tiedote

DIMECC Prize voittaja 2018 on Napa Oy:n ja Norsepower Oy:n yhteistyö, joka on mahdollistanut huikean kaupallisen menestyksen Norsepowerin roottoripurjeille. Roottoripurjeet edistävät nyt merkittävästi puhtaampaa merenkulkua. NAPA pystyi todentamaan DIMECC Oy:n REBUS-ohjelmassa jopa 10 prosentin polttoainesäästöt roottoripurjeiden ansiosta, mikä heijastuu samassa suhteessa pienempinä päästöinä.