MPD 2019 – ensimmäiset strategiset kumppanit julkaistu!

MPD tehdään kumppaniemme avulla. Ensimmäiset strategiset kumppanit MPD 2019 -tapahtumaan on nyt julkaistu! Seuraava MPD järjestetään 4.-6.6.2019 Tampereella.

MPD 2019 tuo jälleen kerran ennätyksellisen kovatasoisen vaikuttajajoukon Tampereelle. Kuvassa Tomas Hedenborg isännöimässä MPD 2017 -tapahtumaa.

LEHDISTÖTIEDOTE 8.10.2018

Kumppanit ovat: Beckhoff, DIMECC, Fastems, Siemens, Teknologiateollisuus ry, Tampereen teknillinen yliopisto, VTT ja Wapice. MPD 2019 -tapahtuman aikana 4.-6.6. nämä strategiset kumppanit julkaisevat visioitaan ja tiekarttojaan tulevaisuuden tuotteistaan ja palveluistaan. Ne avaavat tietä kohti ekosysteemitaloutta.

MPD tarjoaa kumppaneille ainutlaatuisen mahdollisuuden edelläkävijyyteen ja toivottujen tulevaisuuden suuntien edistämiseen. Uudella tapahtumapaikallamme Tähtiareenalla kumppanit ovat koko tilaisuuden keskiössä, joten pääsy kaikille kumppaniosastoille on aiempaakin helpompaa. Kumppanialue tarjoaa upean paikan kumppanien ja seminaarivieraiden väliselle verkostoitumiselle. Kumppanialue on hieno paikka jakaa kumppanien uusimpia oivalluksia ja innovaatioita.

Valittavana on neljä erilaista kumppanuuspakettia. Haluaisiko yrityksesi MPD-kumppaniksi? Saadaksesi lisätietoa kumppanuusmahdollisuuksista, ota yhteyttä:

Harri Kulmala, toimitusjohtaja, DIMECC Oy, 040 840 6380, harri.kulmala@dimecc.com

Tomas Hedenborg, konsernijohtaja, Fastems Oy Ab, 050 310 1999, tomas.hedenborg@fastems.com

DIMECC Oy on innovaatioalusta, joka yhdistää parhaan osaamisen teollisuudesta ja tutkimuksesta. Yritysten arvioiden mukaan yksi DIMECCin ohjelmiin sijoitettu euro on tuottanut itsensä takaisin keskimäärin yli 20-kertaisesti. Se on ainutlaatuisen korkea luku maailmassa. Ylivertaisen tuottavuuden luo yli 400 organisaation ja 2000 ihmisen osaaminen, jotka DIMECC kokoaa yhteen Suomen hyväksi.

Kärsitkö vehnäyliherkkyydestä? Fazer etsii vatsaystävällisiä ratkaisuja miljoonalle suomalaiselle kiinalaisen huipputohtorin avulla - tohtoriohjelma PoDoCo auttaa yhtiöitä löytämään oikeat osaajat11.3.2019 12:30:00 EETTiedote

Suomalainen elintarvikeyhtiö Fazer on löytänyt uuden kanavan edistämään kansainvälisesti tunnustettua tutkimustaan viljoista ja niiden suhteesta suoliston hyvinvointiin. Kiinalainen tiedemaailman lahjakkuus Xin Huang tuli mukaan tutkimaan, miten vehnäyliherkkyyttä aiheuttavia ominaisuuksia voitaisiin vähentää tuotteissa. Fazer ja Xin Huang löysivät toisensa tohtorit ja yritykset yhdistävän PoDoCo-ohjelman kautta.

‘A Step Towards a Leading Position in Europe’ – The Cooperation among Finland’s Top Industry is Strengthened and Diversified: Elisa Smart Factory and Innofactor Join the Intelligent Industry Ecosystem1.3.2019 13:00:00 EETTiedote

The cooperation between Finnish industry’s leading companies takes a significant leap forward. ‘Elisa Smart Factory and Innofactor Plc bring a great deal of essential ICT and data expertise to our ecosystem. This is a step towards European leadership in utilizing the opportunities of digitalization’, evaluates Juha Pankakoski, the Chief Digital Officer of Konecranes and Chairman for the Intelligent Industry Ecosystem. Intelligent Industry brings together the top players in Finnish industry to develop data-driven products and services.

”Askel kohti eurooppalaista johtoasemaa” - Suomen älykkään huipputeollisuuden yhteistyö vahvistuu ja monipuolistuu: Elisa Smart Factory ja Innofactor mukaan Intelligent Industry -ekosysteemiin27.2.2019 10:00:05 EETTiedote

Suomalaisen teollisuuden kärkiyritysten yhteistyö ottaa merkittävän loikan. ”Elisa Smart Factory ja Innofactor Oyj tuovat roiman annoksen olennaista ICT- ja dataosaamista ekosysteemiimme. Tämä on askel kohti eurooppalaista johtoasemaa digitalisaation mahdollisuuksien hyödyntämisessä”, arvioi Konecranesin teknologiajohtaja Juha Pankakoski, Intelligent Industry -ekosysteemin puheenjohtaja. Intelligent Industry kokoaa Suomen teollisuuden yhteen jalostamaan datasta uusia tuotteita ja palveluita.

Merten älykäs tulevaisuus yhä väkevämmin suomalaisten luotsattavana: One Sea sai Business Finlandilta lisää rahoitusta, Laivameklarit mukaan kehittämään digitaalista merenkulkua30.11.2018 14:23:33 EETTiedote

Tampere näyttää maailmalle mallia innovoinnissa – DIMECC ja DEMOLA esittelivät ainutlaatuista osaamistaan maailman huipuille Grenoblessa14.11.2018 16:00:10 EETTiedote