MPDMPD

MPD 2019 – ensimmäiset strategiset kumppanit julkaistu!

MPD tehdään kumppaniemme avulla. Ensimmäiset strategiset kumppanit MPD 2019 -tapahtumaan on nyt julkaistu! Seuraava MPD järjestetään 4.-6.6.2019 Tampereella.

MPD 2019 tuo jälleen kerran ennätyksellisen kovatasoisen vaikuttajajoukon Tampereelle. Kuvassa Tomas Hedenborg isännöimässä MPD 2017 -tapahtumaa.

LEHDISTÖTIEDOTE 8.10.2018

Kumppanit ovat: Beckhoff, DIMECC, Fastems, Siemens, Teknologiateollisuus ry, Tampereen teknillinen yliopisto, VTT ja Wapice. MPD 2019 -tapahtuman aikana 4.-6.6. nämä strategiset kumppanit julkaisevat visioitaan ja tiekarttojaan tulevaisuuden tuotteistaan ja palveluistaan. Ne avaavat tietä kohti ekosysteemitaloutta.

MPD tarjoaa kumppaneille ainutlaatuisen mahdollisuuden edelläkävijyyteen ja toivottujen tulevaisuuden suuntien edistämiseen. Uudella tapahtumapaikallamme Tähtiareenalla kumppanit ovat koko tilaisuuden keskiössä, joten pääsy kaikille kumppaniosastoille on aiempaakin helpompaa. Kumppanialue tarjoaa upean paikan kumppanien ja seminaarivieraiden väliselle verkostoitumiselle. Kumppanialue on hieno paikka jakaa kumppanien uusimpia oivalluksia ja innovaatioita.

Valittavana on neljä erilaista kumppanuuspakettia. Haluaisiko yrityksesi MPD-kumppaniksi? Saadaksesi lisätietoa kumppanuusmahdollisuuksista, ota yhteyttä:

Tomas Hedenborg, konsernijohtaja, Fastems Oy Ab, 050 310 1999, tomas.hedenborg@fastems.com