MPDMPD

MPD 2019 – ensimmäiset strategiset kumppanit julkaistu!

MPD tehdään kumppaniemme avulla. Ensimmäiset strategiset kumppanit MPD 2019 -tapahtumaan on nyt julkaistu! Seuraava MPD järjestetään 4.-6.6.2019 Tampereella.

MPD 2019 tuo jälleen kerran ennätyksellisen kovatasoisen vaikuttajajoukon Tampereelle. Kuvassa Tomas Hedenborg isännöimässä MPD 2017 -tapahtumaa.

LEHDISTÖTIEDOTE 8.10.2018

Kumppanit ovat: Beckhoff, DIMECC, Fastems, Siemens, Teknologiateollisuus ry, Tampereen teknillinen yliopisto, VTT ja Wapice. MPD 2019 -tapahtuman aikana 4.-6.6. nämä strategiset kumppanit julkaisevat visioitaan ja tiekarttojaan tulevaisuuden tuotteistaan ja palveluistaan. Ne avaavat tietä kohti ekosysteemitaloutta.

MPD tarjoaa kumppaneille ainutlaatuisen mahdollisuuden edelläkävijyyteen ja toivottujen tulevaisuuden suuntien edistämiseen. Uudella tapahtumapaikallamme Tähtiareenalla kumppanit ovat koko tilaisuuden keskiössä, joten pääsy kaikille kumppaniosastoille on aiempaakin helpompaa. Kumppanialue tarjoaa upean paikan kumppanien ja seminaarivieraiden väliselle verkostoitumiselle. Kumppanialue on hieno paikka jakaa kumppanien uusimpia oivalluksia ja innovaatioita.

Valittavana on neljä erilaista kumppanuuspakettia. Haluaisiko yrityksesi MPD-kumppaniksi? Saadaksesi lisätietoa kumppanuusmahdollisuuksista, ota yhteyttä:

Tomas Hedenborg, konsernijohtaja, Fastems Oy Ab, 050 310 1999, tomas.hedenborg@fastems.com

PRESS INVITATION: A Record Year for the MPD Event in Tampere – More Participants, More Partners and More up-to-date Industry News than Ever Before24.5.2019 14:32:53 EESTKutsu

Top Finnish and European industry influencers gather at Finland’s most significant industry event, MPD, at Tampere’s TähtiAreena from June 4th to June 6th. The MPD is bigger, more impressive and more interesting than ever before. The MPD has also reached its own record high number of participants: almost 1000 top representatives of the digitalizing industry, from 23 countries, will arrive in Tampere. The main theme of this super timely event is ecosystem economy.

MEDIAKUTSU: MPD-tapahtuma ennätysmoodissa Tampereella – enemmän osallistujia, kumppaneita ja huippuajankohtaista teollisuusasiaa kuin ikinä ennen24.5.2019 14:00:00 EESTKutsu

Suomen tärkein teollisuustapahtuma MPD kokoaa Tampereen TähtiAreenalle Suomen ja eurooppalaisen teollisuuden huiput 4.-6. kesäkuuta. MPD on näyttävämpi, suurempi ja kiinnostavampi kuin kertaakaan aiemmin. MPD lyö myös oman osallistumisennätyksensä: Tampereelle saapuu liki 1000 digitalisoituvan teollisuuden huippuvaikuttajaa 23 eri maasta. Pääteemana huippuajankohtaisessa tapahtumassa on ekosysteemitalous.

”Kirjoistakin on iloa vain, jos osaa lukea” – Data luo menestyksen vain, jos se osataan hyödyntää, lataa teollisuuden ohjelmistotalo Wapice10.5.2019 11:30:00 EESTTiedote

Dataa syntyy digitalisoituvassa teollisuudessa jatkuvasti kiihtyvää tahtia. Vaasalainen Wapice Oy on eturintamassa tarjoamassa älykkäitä ratkaisuja siihen, miten data saadaan muunnettua helposti ymmärrettäväksi ja hyödynnettäväksi menestyksen raaka-aineeksi. Suomen suurimman teollisuustapahtuman MPD:n strateginen kumppani Wapice on monesti palkittu 20-vuotias menestystarina.

Do you want to become a Global Success Story? The World’s Leading Consulting House McKinsey & Company offers a tremendous boost for the Winner of the MPIDEA Competition!29.1.2019 11:06:38 EETTiedote