MPDMPD

MPD 2019 – ensimmäiset strategiset kumppanit julkaistu!

MPD tehdään kumppaniemme avulla. Ensimmäiset strategiset kumppanit MPD 2019 -tapahtumaan on nyt julkaistu! Seuraava MPD järjestetään 4.-6.6.2019 Tampereella.

MPD 2019 tuo jälleen kerran ennätyksellisen kovatasoisen vaikuttajajoukon Tampereelle. Kuvassa Tomas Hedenborg isännöimässä MPD 2017 -tapahtumaa.

LEHDISTÖTIEDOTE 8.10.2018

Kumppanit ovat: Beckhoff, DIMECC, Fastems, Siemens, Teknologiateollisuus ry, Tampereen teknillinen yliopisto, VTT ja Wapice. MPD 2019 -tapahtuman aikana 4.-6.6. nämä strategiset kumppanit julkaisevat visioitaan ja tiekarttojaan tulevaisuuden tuotteistaan ja palveluistaan. Ne avaavat tietä kohti ekosysteemitaloutta.

MPD tarjoaa kumppaneille ainutlaatuisen mahdollisuuden edelläkävijyyteen ja toivottujen tulevaisuuden suuntien edistämiseen. Uudella tapahtumapaikallamme Tähtiareenalla kumppanit ovat koko tilaisuuden keskiössä, joten pääsy kaikille kumppaniosastoille on aiempaakin helpompaa. Kumppanialue tarjoaa upean paikan kumppanien ja seminaarivieraiden väliselle verkostoitumiselle. Kumppanialue on hieno paikka jakaa kumppanien uusimpia oivalluksia ja innovaatioita.

Valittavana on neljä erilaista kumppanuuspakettia. Haluaisiko yrityksesi MPD-kumppaniksi? Saadaksesi lisätietoa kumppanuusmahdollisuuksista, ota yhteyttä:

Tomas Hedenborg, konsernijohtaja, Fastems Oy Ab, 050 310 1999, tomas.hedenborg@fastems.com

Do you want to become a Global Success Story? The World’s Leading Consulting House McKinsey & Company offers a tremendous boost for the Winner of the MPIDEA Competition!29.1.2019 11:06:38Tiedote

Haluatko maailman huipulle? Maailman johtava konsulttitalo McKinsey tarjoaa huikean nousukiidon MPIDEA-kilpailun voittajalle28.1.2019 10:43:47Tiedote

‘The Engineers of the Future are T-shaped’ - What Does the World’s Leading Industrial Automation Supplier Want from its Future Engineers? Finland’s Greatest Industry Event MPD is the Manufacturing Crystal Ball15.1.2019 11:43:44Tiedote

”Tulevaisuuden insinööri on T-mallia” - mitä teollisuusautomaation maailman huippu Fastems tulevilta superinsinööreiltään haluaa? Suomen suurin teollisuustapahtuma MPD on teollisuuden kristallipallo14.1.2019 12:10:08Tiedote