Muistutuskutsu: Lumikuningatar-mediailta 9.12. – tapaa luistelutähdet Kiira Korpi, Silja Dos Reis ja Felipe Montoya pukuloistossaan

Tervetuloa kaikkien aikojen suurimman kotimaisen jääshow’n mediailtaan Lohjan Kisakallioon torstaina 9.12. klo 18–19.30. Tilaisuudessa pääset kuulemaan Lumikuningatar-jääshow'n ajankohtaiset uutiset sekä tapaat kotimaiset ja kansainväliset taiteilijat ja esiintyjät.

Tilaisuudessa on mahdollisuus tavata, haastatella ja kuvata tammikuussa 2022 ensi-iltansa saavan Lumikuningatar-suurtuotannon nimekkäitä tähtiä ja tekijöitä ensimmäistä kertaa näyttävissä rooliasuissa ja maskeerauksissa.

Kotimaisista esiintyjistä tilaisuudessa ovat mukana mm. Lumikuningattaren tähtiroolin luisteleva taitoluistelun viisinkertainen suomenmestari ja kolminkertainen EM-mitalisti Kiira Korpi sekä Revontulivelhoina jäälle palaavat jäätanssin euroopanmestarit ja moninkertaiset MM- ja EM-mitalistit Susanna Rahkamo ja Petri Kokko.

Lisäksi paikalla ovat ensimmäistä kertaa median haastateltavina Kertun ja Kain roolin luistelevat kansainväliset luistelutähdet kanadalainen Silja Dos Reis ja espanjalainen Felipe Montoya sekä Korpin roolin luisteleva venäläinen Dmitry Semykin.

Aika: Torstai 9.12.2021 klo 18–19.30

Paikka: Kisakallion Urheiluopisto, Kaarina Karin tie 4, 08360 Lohja

Ilmoittautuminen sekä haastattelupyynnöt:

Medialla on mahdollisuus haastatella esiintyjiä sekä taiteellista ja tuotannollista työryhmää. Haastattelupyynnöt, mahdolliset kysymykset esiintyjille sekä tilaisuuden ennakkoilmoittautumiset sähköpostitse viestinta@tampere-talo.fi ke 8.12. klo 15 mennessä.

Lumikuningatar Nokia Arenalla:

Lauantai 1.1.2022 klo 19

Sunnuntai 2.1.2022 klo 14 (ruotsinkielinen kertojaääni)

Sunnuntai 2.1.2022 klo 19

Maanantai 3.1.2022 klo 14

Maanantai 3.1.2022 klo 19

Lumikuningatar on Tampere-talon ja Kantelinen Companyn yhteistuotanto.

Lisätiedot: https://lumikuningatar.fi

Käsikirjoitus – Melissa A. Thompson
Pukusuunnittelu – Erika Turunen
Muodostelmaluistelukoreografia – Anu Oksanen

Tampere-talossa vieraili kesällä jopa 70 000 kulttuurin ystävää – etenkin Toto ja Tähtien sota kiinnostivat12.8.2022 10:23:40 EEST | Tiedote

Tampere-talon näyttelyissä, konserteissa ja Muumimuseossa vieraili kesälomakauden aikana jopa 70 000 kävijää. Suurinta kiinnostusta herättivät perjantaina 5. elokuuta Sorsapuisto Live -uutuustapahtumassa esiintynyt amerikkalainen rockyhtye Toto sekä Tähtien sota -keräilyesineistä koostuva Unofficial Galaxies -näyttely, joka oli esillä Sorsapuistosalissa heinäkuun ajan. Tampere-talon tähtien kesä jatkuu elokuussa, kun Isossa salissa vierailevat Puolustusvoimien varusmiessoittokunta sekä Radion sinfoniaorkesteri solistinaan viulisti Pekka Kuusisto.

Tampere-talon kesänäyttelyillä jo yli 6 000 kävijää – ”Tampereelle on helppo tulla kauempaakin”11.7.2022 12:27:10 EEST | Tiedote

Pohjoismaiden suurin konsertti- ja kongressikeskus Tampere-talo kiinnostaa matkailijoita myös kesäkaudella. Heinäkuun alussa avautuneissa kahdessa kesänäyttelyssä on reilun viikon aikana vieraillut yli 6 000 kävijää. Unofficial Galaxies -näyttely esittelee Tähtien sota -fanimaailmasta tuttuja keräilyesineitä ja ulkomaankirjeenvaihtaja Rauli Virtasen dokumentaarinen valokuvanäyttely maapallon kriisialueiden elämää 50 vuoden ajalta.

Latvian Kansallisbaletin Romeo ja Julia tuo ajattoman tragedian marraskuussa Tampere-taloon4.7.2022 14:15:00 EEST | Tiedote

Kansainväliset balettivierailut jatkuvat Tampere-talossa marraskuussa. Latvian Kansallisbaletti ja Tampere Filharmonia esittävät Sergei Prokofjevin Romeo ja Julia -baletin perjantaina 11. ja lauantaina 12. marraskuuta Tampere-talossa yhteensä kolme kertaa. Orkesteria johtaa Latvian Kansallisoopperan ja -baletin ylikapellimestari Mārtiņš Ozoliņš. Liput ovat nyt myynnissä.

Mediakutsu: Tampere-talon kesänäyttelyissä Tähtien sota -keräilyesineitä ja Rauli Virtasen valokuvanäyttely29.6.2022 19:46:05 EEST | Tiedote

Toivotamme median edustajat vierailemaan ennakkoon Tampere-talon kahdessa kesänäyttelyssä torstaina 30. kesäkuuta klo 13. Unofficial Galaxies -näyttelyssä tutustutaan Tähtien sota -fanimaailmasta tuttuihin keräilyesineisiin, rekvisiittaan, pukuihin ja harvinaisiin lelufiguureihin. Kesän valokuvanäyttelyssä matkataan puolestaan pitkän linjan ulkomaantoimittaja Rauli Virtasen kanssa maapallon kriisialueille aina 1970-luvun Vietnamista nykypäivän Ukrainaan asti.