Amnesty InternationalAmnesty International

Muistutuskutsu medialle: EU-maat keskustelevat Välimerestä – Lääkärit Ilman Rajoja ja Amnesty kertovat tilanteesta maanantaina 7.10.

Amnesty ja Lääkärit Ilman Rajoja tarjoavat toimittajille ajankohtaista tietoa Välimeren pelastusoperaatioista ja mahdollisuuden keskustella väliaikaisesta järjestelystä ihmisoikeusnäkökulmasta. Keskustelutilaisuus järjestetään Amnestyn toimistolla Etu-Töölössä maanantaina 7. lokakuuta. Aamiaista tarjoillaan kello 8.30 alkaen ja itse tilaisuus alkaa kello 9.

Mitä: Aamiainen Välimeren siirtolaiskysymysten parissa

Missä: Amnestyn toimisto, Hietaniemenkatu 7 A, 00100 Helsinki

Milloin: ma 7.10. kello 8.30 alkaen. Tilaisuus loppuu noin kello 10.

Tervetuloa!

Kaisa Väkiparta
Viestintäpäällikkö, Lääkärit Ilman Rajoja
kaisa.vakiparta@laakaritilmanrajoja.fi