Muistutuskutsu medialle: Helsingin seudun toimialakatsauksen julkistamistilaisuus 31.3.2021

Mikä on suhdannetilanne Helsingin seudulla? Mitkä ovat liikenteen kehitystrendit ja näkymät? Kuinka pääkaupunkiseudun kasvavat liikennemäärät hoidetaan jatkossa? Miten lähiliikenne on kehittynyt? Entä miten autokannan sähköistyminen etenee?

Helsingin seudun kauppakamarin toimialakatsaus tekee katsauksen Helsingin seudun näkymiin. Vuoden ensimmäisen toimialakatsauksen erityisteemana on liikenne.

Toimialakatsaus julkistetaan keskiviikkona 31. maaliskuuta 2021 klo 9.30 striimillä. Tilaisuus kestää noin 45 minuuttia.

Toimialakatsauksen tulokset
Markku Lahtinen, johtaja, Helsingin seudun kauppakamari

Liikenteen kehitysnäkymät
Sini Puntanen, osastonjohtaja, HSL
Magnus Björklund, toimitusjohtaja, Volvo

Tilaisuuden ohjelma päättyy noin klo 10.15.

Ilmoittautumiset

Pyydämme median etukäteisilmoittautumisia sähköpostitse osoitteeseen tiina.tikander@helsinki.chamber.fi tiistaihin 30.3.2021 klo 12 mennessä. Lähetämme ilmoittautuneille erikseen striimilinkin tilaisuuteen.

Tilaisuuden aineistot on mahdollista saada embargolla. Julkaisemme toimialakatsaustiedotteen keskiviikkona 31.3.2021 klo 11.

Helsingin seudun kauppakamari toteuttaa toimialakatsauksen neljä kertaa vuodessa yhteistyössä Kaupunkitutkimus TA Oy:n kanssa. Katsauksissa käsitellään Helsingin seudun keskeisiä teemoja, kuten liikennettä, asuntotuotantoa ja väestökehitystä.

Tiina Tikander, viestintäpäällikkö, Helsingin seudun kauppakamari, tiina.tikander@chamber.helsinki.fi, p. 046 878 7540

Helsingin seudun kauppakamari vahvistaa yritysten menestystä osallistumalla aktiivisesti Helsingin seudun kehittämiseen. Kauppakamariin kuuluu 21 kunnan alueelta yli 7 000 palveluja, kauppaa ja teollisuutta edustavaa yritystä.