Muistutuskutsu medialle: Itä-Uudenmaan yrityspalkintokilpailu julkistetaan 2.3.2021

Itä-Uudenmaan kauppakamariyksikkö julkistaa Itä-Uudenmaan yrityspalkintokilpailun tiistaina 2. maaliskuuta 2021 klo 9.00–10.00. Median edustajat ovat tervetulleita julkistamistilaisuuteen.

Itä-Uudenmaan yrityspalkinto vahvistaa ja korostaa yritystoiminnan keskeistä asemaa ja merkitystä Itä-Uudellamaalla. Tänä vuonna kilpailun teemana on ”Sosiaalinen media – avain menestykseen”. Mistä Itä-Uudenmaan yrityksistä löytyvät parhaat käytännöt sosiaalisen median hyödyntämiseen?

Tervetuloa media-aamiaiselle kuulemaan tarkemmin kilpailun tämän vuoden kriteereistä ja taustoista.

Paikka: Ravintola Zum Beispiel, os. Rihkamakatu 2, Porvoo.

Ilmoittautumiset. Koronatilanteen vuoksi pyydämme median edustajia ilmoittautumaan aamiaiselle etukäteen: gustaf.forsberg@lponet.fi, p. 044 505 8250.

Itä-Uudenmaan kauppakamariyksikkö jakaa Itä-Uudenmaan yrityspalkinnon vuosittain. Viime vuonna kilpailu peruttiin koronan takia. Vuonna 2019 palkinnon voitti Robbes Lilla Trädgård Ab.

Gustaf Forsberg, Itä-Uudenmaan kauppakamariyksikön asiamies, gustaf.forsberg@lponet.fi, p. 044 505 8250

Helsingin seudun kauppakamari vahvistaa yritysten menestystä osallistumalla aktiivisesti Helsingin seudun kehittämiseen. Kauppakamariin kuuluu 21 kunnan alueelta yli 7 000 palveluja, kauppaa ja teollisuutta edustavaa yritystä.